Manažér klientských vzťahov - Firemné obchodné centrum Bratislava

Miesto práce: Bratislava

Náplň práce

• Buduje, rozvíja a udržiava vzťahy s klientmi – firmami SME segmentu.
• Identifikuje vhodných potenciálnych klientov.
• Vykoná priamu akvizičnú činnosť v danom segmente.
• Kvalitne vypracováva návrhy na schválenie aktívnych obchodov pre klientov.
• Uzatvára aktívne obchody s klientmi.
• Plnení a dodržiava bankou stanovené KPI´s
• Spravuje existujúce portfólio firiem segmentu SME.
• Poskytuje klientom poradenstvo pri riešení ich finančných potrieb.
• Identifikuje a predáva ďalšie produkty a služby, ktoré sú pre klienta užitočné (aktíva, pasíva, platobný styk).
• Zodpovedá za monitoring kvality úverového portfólia.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Administratívne a ekonomické znalosti

Podvojné účtovníctvo - pokročilý

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Min. ročná prax v oblasti obchodu s firemnými klientmi (SME výhodou)
• Vysokoškolské vzdelanie ekonomického smeru alebo dva roky praxe v oblasti ekonomického poradenstva/účtovníctva/developerských projektov/poisťovníctva (aj popri štúdiu) nevyhnutné
• Schopnosť analyzovať výkazy: súvaha, výsledovka, cash-flow
• Aktívny vodič
• Komunikatívnosť
• Schopnosť tímovej spolupráce
Termín nástupu:
Druh pracovného pomeru: plný úväzok
ID: 2400114       Predpokladaný termín ukončenia výberového konania:

Informácie o výberovom konaní

Len kandidáti so skúsenosťami v predaji služieb firemným klientom budú kontaktovaní.
Poslať spoločnosti životopis
ID: 2400114   Dátum zverejnenia: 7.12.2016