Manažér klientských vzťahov - Firemné obchodné centrum Bratislava

Miesto práce: Bratislava

Náplň práce

  • Buduje, rozvíja a udržiava vzťahy s klientmi – firmami SME segmentu.
  • Identifikuje vhodných potenciálnych klientov.
  • Vykoná priamu akvizičnú činnosť v danom segmente.
  • Kvalitne vypracováva návrhy na schválenie aktívnych obchodov pre klientov.
  • Uzatvára aktívne obchody s klientmi.
  • Plnení a dodržiava bankou stanovené KPI´s
  • Spravuje existujúce portfólio firiem segmentu SME.
  • Poskytuje klientom poradenstvo pri riešení ich finančných potrieb.
  • Identifikuje a predáva ďalšie produkty a služby, ktoré sú pre klienta užitočné (aktíva, pasíva, platobný styk).
  • Zodpovedá za monitoring kvality úverového portfólia.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Administratívne a ekonomické znalosti

Podvojné účtovníctvo - pokročilý

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Min. ročná prax v oblasti obchodu s firemnými klientmi (SME výhodou)
  • Vysokoškolské vzdelanie ekonomického smeru alebo dva roky praxe v oblasti ekonomického poradenstva/účtovníctva/developerských projektov/poisťovníctva (aj popri štúdiu) nevyhnutné
  • Schopnosť analyzovať výkazy: súvaha, výsledovka, cash-flow
  • Aktívny vodič
  • Komunikatívnosť
  • Schopnosť tímovej spolupráce
Termín nástupu:
Druh pracovného pomeru: plný úväzok
ID: 2400114       Predpokladaný termín ukončenia výberového konania:

Informácie o výberovom konaní

Budú kontaktovaní len kandidáti a kandidátky so skúsenosťami v predaji služieb firemným klientom.
Poslať spoločnosti životopis
ID: 2400114   Dátum zverejnenia: 11.7.2017