Špecialista reportingu pre Externé Call Centrá

Miesto práce
Mlynské Nivy 1, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Čo od vás očakávame

Máte skúsenosti z oblasti analyzovania rôznych údajov? Študovali ste štatistiku, matematiku alebo príbuzný odbor? Prípadne ste využívali štatistické analýzy a modely v práci? Tak neváhajte.
Pre Oddelenie Riadenia predaja a procesov Call Centra vo VUB banke, hľadáme skúseného analytika alebo aj absolventa, ktorý má blízky vzťah k analýzam a číslam. Hlavné pracovné činnosti:

• Sledovanie, vyhodnocovanie a analyzovanie výsledkov predajných kampaní z pohľadu efektivity predaja
• Zabezpečenie pravidelného reportingu (obsah, štruktúra a správnosť dohodnutých reportov)
• Denná kontrola reportov o zrealizovaných aktivitách, analýza vzniknutých chýb
• Priebežné a celkové vyhodnocovanie kampaní v prehľadnej forme
• Zabezpečenie pravidelného vyhodnotenia kvality externých partnerov
• Vyhodnocovanie stanovených kvantitatívnych a kvalitatívnych ukazovateľov
• Zabezpečovať efektívny, dôsledný a včasný prenos nových informácií smerom k outsourcingovým partnerom
• Spolupráca pri príprave zmluvnej dokumentácie
• Pravidelná kontrola plnenia jednotlivých úloh a činností

Čo môžete očakávať vy od nás

  • stabilita silnej nadnárodnej spoločnosti
  • výrazne zvýhodnené bankové produkty a služby
  • dni voľna navyše
  • stravné lístky v plnej výške hradené zamestnávateľom
  • príspevok na preventívne zdravotné prehliadky
  • príspevok na dopravu
  • príspevok na 3. pilier dôchodkového sporenia
  • príspevok pri narodení dieťaťa
  • zľavy vo vybraných reštauráciách a obchodoch

Chcete objaviť všetky fantastické výhody, ktoré svojim zamestnancom VÚBka ponúka? Mrknite na našu kariérnu stránku a preskúmajte širokú škálu našich benefitov!

Koho hľadáme

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické, finančné, matematicko-štatistické

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • anglický jazyk - pokročilý
  • MS Word - pokročilý
  • MS Excel - pokročilý
  • MS Outlook - pokročilý
  • MS PowerPoint – pokročilý
  • HTML - základy
  • SQL – pokročilý
  • VBA - pokročilý
  • skúsenosť s Call Centrum - VÝHODOU
  • dobrá znalosť štatistického modelovania, kalkulácií a štatistických ukazovateľov
  • data mining – vyhľadávanie a následná analýza dát/údajov
  • schopnosť dopredu plánovať, predvídať
  • dobré komunikačné schopnosti
  • zodpovednosť, spoľahlivosť, flexibilita
ID: 2264057  Dátum zverejnenia: 18.11.2015