Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Poď pracovať do VÚB. Pridaj sa do tímu zákazníckeho servisu v Banskej Bystrici
Miesto práce
Banskobystrický kraj, okres Banská Bystrica
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Čo od vás očakávame
Pri hľadaní práce je vo všeobecnosti pre ľudí dôležité:
Naša banka tieto tri očakávania mnohým našim kolegom skutočne napĺňa. VÚB je druhá najväčšia banka na Slovensku a jediná univerzálna banka s licenciou na poskytovanie plného rozsahu bankových služieb obyvateľstvu, firemným a inštitucionálnym klientom.
Hľadáme flexibilných, dynamických a pozitívne naladených kolegov, ktorí chcú odštartovať svoju kariéru v bankovníctve a hľadajú príjemných kolegov.
A preto:
Tak hľadáme práve Teba!!!
Prečo vlastne pracovať vo pre VÚB banke?
Pracovná náplň:
Práca v zákazníckom centre môže tvoje komunikačné, prezentačné ako aj argumentačné zručnosti posunúť na úplne inú úroveň. V zákazníckom centre získaš nové kompetencie, ako napríklad zvládanie krízových situácií na profesionálnej úrovni.
- aké má spoločnosť renomé,
- či je stabilná a
- akí sú kolegovia, s ktorými bude pracovať.
Naša banka tieto tri očakávania mnohým našim kolegom skutočne napĺňa. VÚB je druhá najväčšia banka na Slovensku a jediná univerzálna banka s licenciou na poskytovanie plného rozsahu bankových služieb obyvateľstvu, firemným a inštitucionálnym klientom.
Hľadáme flexibilných, dynamických a pozitívne naladených kolegov, ktorí chcú odštartovať svoju kariéru v bankovníctve a hľadajú príjemných kolegov.
A preto:
- chceš aj ty pracovať v priateľskom kolektíve?
- chceš získať cenné pracovné skúsenosti z oblasti bankovníctva?
- rád komunikuješ a nebojíš sa nových výziev?
Tak hľadáme práve Teba!!!
Prečo vlastne pracovať vo pre VÚB banke?
- aj keď sme v banke, ľudia sú u nás na prvom mieste – klienti aj zamestnanci,
- máme jasnú stratégiu, kam chceme rásť,
- snažíme sa veci robiť jednoducho, efektívne a s humorom,
- plus ťa čaká kompletné zaškolenie do práce operátora.
Pracovná náplň:
- aktívny zákaznícky servis telefónnych a emailových požiadaviek klientov, pričom sa identifikuje obchodná príležitosť na predaj ďalších produktov a služieb (crossell),
- vybavovanie rôznych požiadaviek banky vo vzťahu s klientom z titulu bezpečnosti, technických problémov a pod.,
- realizovanie kampaňových hovorov na klientov s aktívnou ponukou produktov a služieb,
- nonstop prevádzka 24/7.
Práca v zákazníckom centre môže tvoje komunikačné, prezentačné ako aj argumentačné zručnosti posunúť na úplne inú úroveň. V zákazníckom centre získaš nové kompetencie, ako napríklad zvládanie krízových situácií na profesionálnej úrovni.
Čo môžete očakávať vy od nás
- stabilita silnej nadnárodnej spoločnosti
- výrazne zvýhodnené bankové produkty a služby
- dni voľna navyše
- stravné lístky v plnej výške hradené zamestnávateľom
- príspevok na preventívne zdravotné prehliadky
- príspevok na dopravu
- príspevok na 3. pilier dôchodkového sporenia
- príspevok pri narodení dieťaťa
- zľavy vo vybraných reštauráciách a obchodoch
Chcete objaviť všetky fantastické výhody, ktoré svojim zamestnancom VÚBka ponúka? Mrknite na našu kariérnu stránku a preskúmajte širokú škálu našich benefitov!
Koho hľadáme
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- znalosť bankových produktov a procesov- vítaná
- komunikačné zručnosti
- schopnosť rýchlo sa učiť
- samostatnosť, zodpovednosť, flexibilita
- odolnosť voči stresu
- znalosť práce s PC (MS Outlook, Word, Excel)
- znalosť cudzieho jazyka vítaná (anglický, nemecký, maďarský)
Informácie o výberovom konaní
V prípade, že máte záujem o túto pozíciu, kliknite na „Reagovať na ponuku", vyplňte prihlasovací formulár a pripojte svoj životopis.
Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem. Po starostlivom posúdení životopisov budeme kontaktovať iba uchádzačov postupujúcich do ďalšieho kola. Ďakujeme za pochopenie.
Nenašli ste sa v tejto pozícií? Podľa štúdií sa celosvetovo až 40 % uchádzačov zamestná vďaka odporúčaniu. Ak poznáte niekoho, kto sa Vám pri čítaní nášho textu vynoril z pamäte, kliknite, prosím, na "Preposlať ponuku známemu", možno sa tak postaráte o štart jeho úspešnej kariéry v našej banke.
Ďakujeme.
Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem. Po starostlivom posúdení životopisov budeme kontaktovať iba uchádzačov postupujúcich do ďalšieho kola. Ďakujeme za pochopenie.
Nenašli ste sa v tejto pozícií? Podľa štúdií sa celosvetovo až 40 % uchádzačov zamestná vďaka odporúčaniu. Ak poznáte niekoho, kto sa Vám pri čítaní nášho textu vynoril z pamäte, kliknite, prosím, na "Preposlať ponuku známemu", možno sa tak postaráte o štart jeho úspešnej kariéry v našej banke.
Ďakujeme.
ID: 2207028
Dátum zverejnenia: 16.2.2018
2018-02-16
lokalita: Banskobystrický kraj, okres Banská Bystrica Pozícia: Back office špecialista, Helpdesk operátor, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: Všeobecná úverová banka, a.s., Intesa Sanpaolo