Špecialista riadenia kontinuity činnosti / Business Continuity Management Specialist

Miesto práce
Ústredie VÚB banky, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Čo od vás očakávame

Táto pozícia je zaradená na útvare Riadenie kontinuity činnosti, ktorého cieľom je zabezpečiť riadenie krízových situácií prostredníctvom analýzy rizík, implementácie opatrení a koordinácie relevantných útvarov banky.

• Podieľať sa na vývoji a udržiavaní metodiky plánovania kontinuity činnosti, havarijného plánovania a krízového riadenia VUB skupiny;
• Metodicky riadiť proces plánovania organizačných opatrení v zmysle politiky BCM;
• Nastavovať a implementovať proces riadenia zmien s vplyvom na BCM aktivity, evidovať zmeny, analyzovať ich dopad a riadiť proces zmenového konania;
• Podieľať sa na činnosti interného prevádzkového centra krízového riadenia;
• Podieľať sa na projektoch spoločnosti zahŕňajúcich BCM agendu;
• Podieľať sa na vzdelávaní, osvetovej činnosti a informovaní manažérov a zamestnancov v oblasti BCM;
• Nastavovať proces zberu operačných strát spôsobených prerušením kontinuity činnosti a ich analyzovanie;

Čo môžete očakávať vy od nás

• stabilita silnej nadnárodnej spoločnosti
• výrazne zvýhodnené bankové produkty a služby
• pestrá (nie stereotypná) práca
• úzka spolupráca so stredným a vyšším manažmentom
• dni voľna navyše
• stravné lístky v plnej výške hradené zamestnávateľom
• príspevok na preventívne zdravotné prehliadky
• príspevok na dopravu
• príspevok na 3. pilier dôchodkového sporenia
• príspevok pri narodení dieťaťa
• zľavy vo vybraných reštauráciách a obchodoch

Chcete objaviť všetky fantastické výhody, ktoré svojim zamestnancom VÚBka ponúka? Mrknite na našu kariérnu stránku a preskúmajte širokú škálu našich benefitov!

Koho hľadáme

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

IT zameranie, Projektové riadenie

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Schopnosť rýchleho učenia, samostatného riadenia zverenej oblasti a samostatného rozhodovania v stresových situáciách
• Komunikačné zručnosti a proklientská orientácia
• Aktívna znalosť anglického jazyka podmienkou
• PC zručnosti MS WORD, POWER POINT, EXCEL, OUTLOOK - úroveň pokročilý
• Znalosť BCM metodológie, IT procesov, projektového riadenia a riadenia zmien a bankových procesov výhodou

Informácie o výberovom konaní

V prípade, že máte záujem o túto pozíciu, kliknite na „Reagovať na ponuku", vyplňte prihlasovací formulár a pripojte svoj životopis.

Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem. Po starostlivom posúdení životopisov budeme kontaktovať iba uchádzačov postupujúcich do ďalšieho kola. Ďakujeme za pochopenie.

Nenašli ste sa v tejto pozícií? Podľa štúdií sa celosvetovo až 40 % uchádzačov zamestná vďaka odporúčaniu. Ak poznáte niekoho, kto sa Vám pri čítaní nášho textu vynoril z pamäte, kliknite, prosím, na "Preposlať ponuku známemu", možno sa tak postaráte o štart jeho úspešnej kariéry v našej banke.

Ďakujeme.
ID: 2121310  Dátum zverejnenia: 16.3.2016