Riaditeľ pobočky Magnifica - Trenčín

Miesto práce
Trenčín
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Platové podmienky
Od 1500 EUR (finálna úroveň základnej mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta)

Čo od vás očakávame

Máte skúsenosti s riadením bankovej pobočky? Máte skúsenosti s predajom všetkých retailových produktov? Máte preukázateľné výsledky z minulosti a chcete Viete ich odovzdávať ďalej?

Staňte sa súčasťou tímu na jednej z našich pobočiek.

Riaditeľ pobočky Magnifica :
  • riadi obchodné aktivity osobných bankárov, ktorí predávajú produkty a služby pre nadštandardných klientov, tak aby boli v súlade so stratégiou, metodikou predaja a bankovými procesmi
  • rozvíja vzťahy s nadštandardnými klientmi
  • denne overuje spokojnosť klientov
  • koučuje osobných bankárov - rozvíja tak ich zručnosti a pracovný výkon
  • pripravuje analýzy a poskytuje podporu vo všetkých oblastiach predaja
Zodpovednosti:
  • zodpovedá za hodnoty, ktoré banka uplatňuje vo vzťahu k nadštandardným klientom
  • zodpovedá za definovanie a napĺňanie obchodnej stratégie Magnifica centra
  • zodpovedá za budovanie vzťahov s nadštandardnými klientmi
  • zodpovedá za plnenie obchodného plánu

Čo môžete očakávať vy od nás

  • stabilitu silnej nadnárodnej spoločnosti
  • zvýhodnené bankové produkty vrátane účtu zdarma
  • príspevok na stravovanie plne hradený zamestnávateľom
  • jednorazový ročný príspevok na čokoľvek viac ako 150,-€
  • voľno 4 dni ročne určené na regeneráciu nad rámec štandardnej dovolenky
  • príspevok na Doplnkové dôchodkové sporenie najviac 100 Eur mesačne
  • medzinárodný program zdravotnej starostlivosti

Chcete objaviť všetky fantastické výhody, ktoré svojim zamestnancom VÚBka ponúka? Mrknite na našu kariérnu stránku a preskúmajte širokú škálu našich benefitov!

Koho hľadáme

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • 3 roky praxe v predaji finančných produktov PODMIENKOU
  • prax v oblasti riadenia ľudí v retailovej bankovej sieti minimálne 2 roky PODMIENKOU
  • z minulosti preukázateľné výsledky plnenia obchodného plánu
  • silná orientácia na cieľ
  • prozákaznícka orientácia
  • vynikajúce organizačné a komunikačné schopnosti
  • schopnosť rýchlo sa učiť
  • bezúhonnosť
  • aktívna znalosť anglického jazyka výhodou

Informácie o výberovom konaní

V prípade, že máte záujem o túto pozíciu, kliknite na „Reagovať na ponuku", vyplňte prihlasovací formulár, prípadne krátky dotazník a pripojte svoj životopis.

Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem. Po starostlivom posúdení životopisov budeme kontaktovať iba uchádzačov postupujúcich do ďalšieho kola. Ďakujeme za pochopenie.

Nenašli ste sa v tejto pozícií? Podľa štúdií sa celosvetovo až 40 % uchádzačov zamestná vďaka odporúčaniu. Ak poznáte niekoho, kto sa Vám pri čítaní nášho textu vynoril z pamäte, kliknite, prosím, na "Preposlať ponuku známemu", možno sa tak postaráte o štart jeho úspešnej kariéry v našej banke.

Ďakujeme.
ID: 2114255  Dátum zverejnenia: 7.12.2018  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Od 1500 EUR (finálna úroveň základnej mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta)