Metodik - expert v oblasti riešenia podnetov klientov

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Čo od vás očakávame

Kandidát v rámci pracovnej náplne na pozícii metodik v oblasti riešenia podnetov klientov bude najmä:

• zhromažďovať, analyzovať a vyhodnocovať informácie od klientov, spracovávať výstupy, použitím analýzy údajov a vlastným úsudkom, založenom na koncepčnom myslení,
• vypracovať spätnú väzbu pre klienta, navrhnúť a realizovať nápravné opatrenie smerom ku klientovi, navrhovať možnosti zlepšení smerom do banky
• zadefinovať priestor na zlepšenia na základe výstupov, štatistík zo spätnej väzby od klientov, navrhovať zmeny procesov, produktov, vnútornej legislatívy, komunikácie
• koordinovať tvorbu a realizáciu plánov a aktivít pre zvyšovanie kvality služieb a produktov v rámci celej banky a siete
• pripravovať programy, procedúry, usmernenia na riadenie, podporu starostlivosti o klienta na základe výstupov
• konzultovať a koordinovať riešenia mimo vlastný úsek
• spolupracovať pri implementácii zlepšení
• poskytovať poradenstvo a podporu ostatným kolegom v oblasti Starostlivosti o klientov
• tvoriť, formovať a podporovať povedomie kvality a starostlivosti o klienta
• kontrolovať dodržiavanie metodických postupov a spolupracovať na tvorbe pracovných postupov alebo koncepcií,
• zastrešovanie medzinárodných projektov v oblasti riešenia podnetov klientov a starostlivosti o klienta

Chcete objaviť všetky fantastické výhody, ktoré svojim zamestnancom VÚBka ponúka? Mrknite na našu kariérnu stránku a preskúmajte širokú škálu našich benefitov!

Koho hľadáme

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Na pozíciu sa vyžaduje 5 rokov praxe (prax vo finančnom sektore výhodou).
Pokročilý používateľ aplikácií Microsoft Windows.
Kandidát by mal mať procesné a analytické myslenie, tvorivý prístup, flexibilita, komunikačné zručnosti.