Špecialista podpory obchodu – account manager pre externé call centrá

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Čo od vás očakávame

  • sledovať, vyhodnocovať a procesne riadiť online procesy
  • pôsobiť ako poradca pre online predaj externým call centrám
  • kontrolovať zadávanie, plánovanie a uzatváranie online objednávok
  • hľadanie nových možností predaja online/ web
  • vykonávať priebežné preverovanie (review) výkonu, efektivity a trendov
  • sledovať a vyhodnocovať stanovené kvantitatívne a kvalitatívne ukazovatele, pravidelný reporting, analýzy, štatistiky
  • kontrolovať súlad činností s procesom plnenia na strane externých call centier
  • podieľať sa na príprave nových telemarketingových kampaní
  • na dennej báze sledovať stav kampaní a vykonávať pravidelnú kontrolu plnenia jednotlivých úloh a činností
  • zabezpečovať efektívny, dôsledný a včasný prenos nových informácií smerom k outsourcingovým partnerom
  • eskalovať všetky problémy v procesoch, procedúrach, nástrojoch alebo pravidlách manažérom útvarov a vlastníkom problémov s cieľom predísť alebo odstrániť limity dosiahnutia úspechu kampane, aktívne sa podieľať na hľadaní a implementácii riešenia

Chcete objaviť všetky fantastické výhody, ktoré svojim zamestnancom VÚBka ponúka? Mrknite na našu kariérnu stránku a preskúmajte širokú škálu našich benefitov!

Koho hľadáme

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Pokročilá úroveň MS Excel (pivotné tabuľky, vyššie funkcie)
  • Prax v oblasti marketingu, predaja alebo služieb zákazníkom minimálne 2 roky
  • Silné analytické myslenie
  • Sales orientovaná osobnosť
  • Komunikatívnosť, samostatnosť, proaktivita
  • Asertivita
  • Schopnosť dopredu plánovať, predvídať
  • Zvládanie stresových situácií
  • Schopnosť pružne reagovať na zmeny
  • Analýza situácie