Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Špecialista podpory obchodu – account manager pre externé call centrá
Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Čo od vás očakávame
- sledovať, vyhodnocovať a procesne riadiť online procesy
- pôsobiť ako poradca pre online predaj externým call centrám
- kontrolovať zadávanie, plánovanie a uzatváranie online objednávok
- hľadanie nových možností predaja online/ web
- vykonávať priebežné preverovanie (review) výkonu, efektivity a trendov
- sledovať a vyhodnocovať stanovené kvantitatívne a kvalitatívne ukazovatele, pravidelný reporting, analýzy, štatistiky
- kontrolovať súlad činností s procesom plnenia na strane externých call centier
- podieľať sa na príprave nových telemarketingových kampaní
- na dennej báze sledovať stav kampaní a vykonávať pravidelnú kontrolu plnenia jednotlivých úloh a činností
- zabezpečovať efektívny, dôsledný a včasný prenos nových informácií smerom k outsourcingovým partnerom
- eskalovať všetky problémy v procesoch, procedúrach, nástrojoch alebo pravidlách manažérom útvarov a vlastníkom problémov s cieľom predísť alebo odstrániť limity dosiahnutia úspechu kampane, aktívne sa podieľať na hľadaní a implementácii riešenia
Chcete objaviť všetky fantastické výhody, ktoré svojim zamestnancom VÚBka ponúka? Mrknite na našu kariérnu stránku a preskúmajte širokú škálu našich benefitov!
Koho hľadáme
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Pokročilá úroveň MS Excel (pivotné tabuľky, vyššie funkcie)
- Prax v oblasti marketingu, predaja alebo služieb zákazníkom minimálne 2 roky
- Silné analytické myslenie
- Sales orientovaná osobnosť
- Komunikatívnosť, samostatnosť, proaktivita
- Asertivita
- Schopnosť dopredu plánovať, predvídať
- Zvládanie stresových situácií
- Schopnosť pružne reagovať na zmeny
- Analýza situácie
ID: 1738106
Dátum zverejnenia: 21.7.2014
2014-07-21
lokalita: Bratislava Pozícia: Account manager, Back office špecialista, Obchodný analytik, Špecialista marketingových analýz, Špecialista reportingu Spoločnosť: Všeobecná úverová banka, a.s., Intesa Sanpaolo