Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Odborný referent - Firemné obchodné centrum
Miesto práce
okres Prešov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Čo od vás očakávame
- zabezpečovať administratívne činnosti súvisiace so správou aktívnych obchodov firemných klientov v správe Firemného obchodného centra (kopírovať a zakladať dokumentáciu k aktívnym obchodom v súlade s internými predpismi banky)
- pomáhať manažérovi klientskych vzťahov pri zabezpečovaní úloh obchodno – finančného plánu Firemného obchodného centra
- zabezpečovať podklady pre fakturáciu poplatkov za poskytnuté služby klientom Firemného obchodného centra
- spolupracovať s ostatnými útvarmi banky – retail, MO,BO, úverové riziko, interný audit
- pripravovať a organizovať porady, služobné cesty a zabezpečovať vyúčtovanie bežných prevádzkových účteniek pre Firemné obchodné centrum
- vykonávať záležitosti týkajúce sa hospodárskej správy Firemného obchodného centra (objednávanie materiálu, vydávanie materiálu, technický dozor multifunkčných zariadení, vypracovanie objednávok, kancelárskych potrieb,...)
Chcete objaviť všetky fantastické výhody, ktoré svojim zamestnancom VÚBka ponúka? Mrknite na našu kariérnu stránku a preskúmajte širokú škálu našich benefitov!
Koho hľadáme
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- poznanie bankových produktov,
- komunikatívnosť, precíznosť , zodpovednosť
- príjemné vystupovanie a primerané spoločenské správanie
- pracovná angažovanosť
- schopnosť zvládať stres
- schopnosť rýchlej orientácie v problematike
- práca s PC – MS Office – Word, Excel, Outlook
- ovládanie interných bankových informačných systémov
- znalosť účtovníctva
- znalosť AJ vítaná
- vodičský preukaz skupiny B – osobné motorové vozidlo
ID: 1717008
Dátum zverejnenia: 17.4.2014
2014-04-17
lokalita: okres Prešov Pozícia: Back office špecialista, Produktový manažér - špecialista Spoločnosť: Všeobecná úverová banka, a.s., Intesa Sanpaolo