Účtovník senior

VGD - AVOS TAX k. s.

Miesto práce
Bratislava, okres Piešťany
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
marec 2015 alebo dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
závisí od vedomostí, zručností a pracovných skúseností

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Komplexné vedenie účtovníctva klienta, analýza výstupov
z účtovníctva a reporting, spracovanie daňových priznaní (DPH, DPPO)
spracovávanie hlásení, reportov pre banky, NBS, komunikácia so správcom dane, aktívne riešenie problémov s klientom.

Zamestnanecké výhody, benefity

flexibilná pracovná doba
odborné vzdelávanie
teambuilding
rekondičné pobyty

Informácie o výberovom konaní

Záujemcovia pošlú žiadosť spolu so životopisom v anglickom a súčasne v slovenskom jazyku. Vybratí záujemcovia budú pozvaní na výberové konanie.
Výberové konanie pozostáva z hodnotenia
1. odborných vedomostí a zručností
2. osobnostných predpokladov

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa

Vzdelanie v odbore

zameranie: ekonomika, financie, manažment, hospodrárstvo

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Podvojné účtovníctvo - Expert
Skladové hospodárstvo - Expert
Internet(e-mail, www) - Pokročilý
IBM Lotus Notes - Pokročilý
Microsoft Excel - Expert
Microsoft Word - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

dane a účtovníctvo

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Administratívne a ekonomické znalosti :
- jednoduché a podvojné účtovníctvo
- znalosť slovenských právnych predpisov v oblasti účtovníctva a daní, obchodné právo
- základy medzinárodných štandardov(IAS/IFS)
Počítačové znalosti:
-excel expert
-word expert
- internet expert

Osobnostné predpoklady:
-vlastnosti:
lojalita, zodpovednosť, spoľahlivosť, precíznosť - zamenanie na detaily. cieľavedomosť a orientácia na úlohu/výkon, trpezlivosť pri riešení zložitých /náročných úloh, prispôsobivosť na zmeny.
-Schopnosti:
ochota učiť sa a ďalej odborne aj osobnostne rásť a rozvíjať sa, schopnosť a ochota odovzdávať svoje vedomosti a skúsenosti druhým, schopnosť analyticky myslieť a riešiť komplexné problémy, zvládať stres, pracovať samostatne aj v tíme.
-Zručnosti:
komunikačné na profesionálnej úrovni
(orientácia na zákazníka), vedenie tímu - základná úroveň, ovládanie spoločenského protokolu - stredná úroveň.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Nadnárodná spoločnosť. Je na trhu 30 rokov, v SR 15 rokov, 5-ta najväčšia audítorská spoločnosť na Slovensku. Poskytuje služby účtovné, daňové poradenstvo, audítorské služby, finančné riadenie, akvizície, služby due diligence, projektové služby. V súčasnosti v hlavnom pomere zamestnáva viac ako 90 odborných pracovníkov.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 1075745  Dátum zverejnenia: 5.2.2015  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: závisí od vedomostí, zručností a pracovných skúseností