Spoločnosť získala ocenenie RecruitRank Awards 2015 za najlepšie výberové procesy v roku 2015 podľa hodnotení uchádzačov.

Koordinátor zákazníckych objednávok AJ+NJ

Vertiv Slovakia, a.s.

Miesto práce
Piešťanská 1202/44, 915 28 Nové Mesto nad Váhom
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Ponúkaný plat (brutto)
Dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- každodenná komunikácia so zákazníkmi v AJ + NJ
- koordinácia a zadávanie objednávok do informačného systému SAP
- monitorovanie celého vývoja objednávky až po doručenie zákazníkovi
- informovanie zákazníka, riešenie prípadných problémov
- reporting spracovávania a plnenia zákazníckych objednávok

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- široký sociálny program
- pravidelné prehodnocovanie mzdy
- vianočný bonus
- príspevok na stravu nad rámec stanovený zákonom
- možnosť aktívneho využívania cudzích jazykov
- pružná pracovná doba
- možnosť profesionálnej sebarealizácie, odborného a osobného rastu ( program školení a tréningov)
- teambuildingové aktivity

Informácie o výberovom konaní

Táto pozícia je obsadzovaná pre divíziu Energy Systems, ktorá sa zaoberá výrobou energetických zdrojov pre telekomunikačný priemysel.

Ak Vás naša ponuka zaujala a spĺňate uvedené požiadavky, zašlite žiadosť so štruktúrovaným životopisom v slovenskom a anglickom jazyku na adresu kontaktnej osoby.

V žiadosti uveďte, prosím, súhlas s evidovaním osobných údajov vo firemnej databáze. V opačnom prípade bude Vaša žiadosť skartovaná.
Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.
Ďakujeme za pochopenie.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a
Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Počítačové znalosti - používateľ

Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Internet (e-mail, www) - pokročilý
SAP - pokročilý

Počet rokov praxe

zákazníckeho servisu, riešenia objednávok
1

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- aktívna znalosť AJ+NJ sú podmienkou
- min. SŠ vzdelanie s maturitou
- prax v oblasti objednávania, koordinácie objednávok, logistiky vo výrobnej spoločnosti je veľkou výhodou
- MS Office (Excel, Word - pokročilý)
- znalosť SAP výhodou
Technické a praktické schopnosti:
- analytické schopnosti
- schopnosť pracovať v medzinárodnom tíme
- veľmi dobré komunikačné schopnosti

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

SME VERTIV


Pretvárame sa, aby sme lepšie predvídali budúcnosť, spĺňali neustále sa meniace požiadavky našich zákazníkov a menili možnosti na skutočnosť.

YOUR VISSION, OUR PASSION


Vertiv navrhuje, buduje a zabezpečuje prostredie, kde kľúčové technológie vždy fungujú. Vertiv je globálnym lídrom v oblasti desingu a výroby záložných zdrojov a priemyselných klimatizácií, ako aj dodávateľom ďalších telekomunikačných produktov. Našich zákazníkov podporujeme aj v oblasti predaja náhradných dielov a priameho servisu už inštalovaných produktov. V súčasnosti zamestnávame približne 27.000 zamestnancov po celom svete.

VERTIV SLOVAKIA A.S. PÔSOBÍ NA SLOVENSKU OD ROKU 1994.


Novomestský výrobný závod predstavuje najväčšie výrobné centrum celej skupiny v rámci Európy. S dlhoročnou skúsenosťou a praxou v oblasti výroby záložných zdrojov a klimatizácii poskytujeme našim zákazníkom špičkový servis a výrobky v top kvalite.

Centrum zdielaných služieb v Bratislave poskytuje širokú škálu služieb a zákazníckej podpory našim odberateľom a distribútorom v rámci EMEA regiónu.

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov

Adresa spoločnosti

Vertiv Slovakia, a.s.
Piešťanská 1202/44
915 28 Nové Mesto nad Váhom
http://www.vertivco.com
ID: 2729085   Dátum zverejnenia: 19.9.2016