Špecialista podpory zákazníkov a marketér
Vectura Games
Bratislava
plný úväzok, živnosť
Ihneď
1 500 EUR/mesiacPráca na živnosť
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Reakcia na otázky zákazníkov ohľadom produktov a služieb našej spoločnosti. Budovanie a udržiavanie pozitívnych vzťahov so zákazníkmi. Práca s celým tímom za účelom splnenia cieľov v oblasti služieb a údržby. Práca so zákazníkmi za účelom získania presných informácií o nedostatkoch produkov a poskytovanie správ celému tímu. Content marketing spočívajúci v písaní blogu, príprave newslettera a postovaní príspevkov na Facebook a Instagram.
Náplň práce okrem vyššie uvedených kompetencií zahŕňa aj:
• Komunikovať so zákazníkmi formou e-mailov a odpovedaním na recenzie
• Pokytovať zákazníkom riešenie problémov s produktami
• Monitorovať a sledovať problémy s cieľom zabezpečiť ich dôsledné vyriešenie
• Navrhovať zlepšovanie procesov smerom k eliminácii nedostatkov
• Tvorba manuálu k softvéru s využitím nástrojov používaných v našej spoločnosti
• Písanie blogových článok a príprava newslettera
• Facebook a Instagram marketing
Informácie o výberovom konaní
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Komunikatívnosť a aktívne počúvanie
• Pozitívne naladenie a snaha vcítiť sa do zákazníka
• Pozitívny prístup k zákazníkom a pomáhanie s riešením ich problémov
• Schopnosť pracovať samostatne a kreatívne
• Zmysel pre zákaznícku spokojnosť
• Proaktívny prístup a vynaliezavosť
• Dobrá a zrozumiteľná písomná komunikácia v anglickom jazyku
• Ochotu učiť sa nové veci a prístupy
• Záujem o turistiku alebo cyklistiku