Office assistant

V4 Legal, s.r.o.

Miesto práce
Obchodná 2, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01.08.2020
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Asistentka reprezentuje spoločnosť pri prvom kontakte s klientmi, úradmi a ďalšími osobami. V jej kompetencii je aktívne zabezpečovanie chodu sekretariátu (nákup pracovných pomôcok, dopĺňanie odbornej literatúry), vedenie spisovej agendy advokátskej kancelárie, práca s vestníkom Úradu verejného obstarávania, evidencia písomností (scanovanie, tlač, uloženie do spisov), analytické spracovanie údajov a tvorba databáz, práca s interným evidenčným elektronickým systémom, práca s hotovosťou v pokladni, príprava cestovných výkazov, komunikácia a obstaranie záležitostí na úradoch a súdoch, komunikácia s dodávateľmi, rôzne administratívne a obslužné činnosti, základné marketingové činnosti.

Zamestnanecké výhody, benefity

Stabilný zamestnávateľ a člen medzinárodnej skupiny V4 Group
Príjemné pracovné prostredie a mladý pracovný kolektív
Zaujímavá a rozmanitá pracovná náplň
Prémie v prípade kvalifikovaného plnenia pracovných úloh
Možnosť kariérneho rastu

Informácie o výberovom konaní

Pozícia je vhodná predovšetkým pre uchádzača, ktorý má záujem o dlhodobý pracovný pomer a je rozhodnutý pracovať v oblasti administratívy.

Svoje žiadosti o zamestnanie zasielajte vo formáte štruktúrovaného CV v slovenskom jazyku na e-mailovú adresu: [email protected]

Všetkých uchádzačom vopred ďakujeme za zaslanie životopisu. V prípade nášho záujmu o osobný pohovor bude vybraný uchádzač kontaktovaný.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Ekonomika, verejná správa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Poľský jazyk - Začiatočník (A2)

Ostatné znalosti

Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Personalistika - Základy
Pokladňa - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
Fakturácia - Základy
Microsoft Word - Expert
Microsoft Excel - Expert
Microsoft Outlook - Expert
Microsoft PowerPoint - Expert

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

Prax v oblasti administratívy výhodou

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Výborné vyjadrovacie a komunikačné schopnosti, príjemné vystupovanie, výborná schopnosť organizácie svojej práce a timemanagement, asertivita, lojalita, samostatnosť, flexibilita, pracovitosť, vytrvalosť, ochota učiť sa, teamový hráč, odolnosť voči stresu, zodpovedný a aktívny prístup k zvereným úlohám, schopnosť vyhodnotiť situáciu pri komunikácii s klientom/inými osobami, diskrétnosť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Naša advokátska kancelária V4 Legal, s.r.o. so zameraním na obchodno-právnu agendu sa od svojho založenia v roku 2008 profiluje ako právny špecialista na cezhraničnú spoluprácu v rámci regiónu Vyšehradskej štvorky. Členovia našich tímov sa však venujú mnohým oblastiam práva, či už na národnej, európskej alebo medzinárodnej úrovni. Špecializujeme sa na oblasť daňového práva, práva duševného vlastníctva, stavebného práva, verejného obstarávania, farmaceutického práva či trestného práva. V4 Legal patrí medzi najvýznamnejšie advokátske kancelárie na Slovensku.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov
ID: 2889852  Dátum zverejnenia: 16.6.2020  Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac