Účtovný konzultant

V4G Accounting, s. r. o.

Miesto práce
Obchodná 2, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01.06.2018
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Účtovník so zameraním na agendu v oblasti účtovného a daňového poradenstva. Možná špecializácia na oblasť vnútroštátnych daní a/alebo medzinárodného zdaňovania.
Súčasťou pracovnej náplne je:
• zastupovanie klienta pred daňovým úradom
• spracovanie vybraných daňových priznaní (daň z príjmov, DPH)
• spracovanie vybraných účtovných prípadov (najmä špecifické prípady)
• príprava daňových analýz a stanovísk pre klientov
• komunikácia s klientom vo veci účtovných transakcií a správy daní
• spolupráca s právnym oddelením pri riešení účtovných prípadov

Zamestnanecké výhody, benefity

• Motivačný systém odmeňovania a ďalšie bonusy
• Možnosť profesionálneho rastu v daňovej oblasti alebo ďalšie vzdelávanie
• Účasť na vzdelávacích podujatiach, kontinuálne (aj interné) vzdelávanie
• Služobný notebook, mobilný telefón, ďalšie moderné pracovné pomôcky
• Zaujímavá a rozmanitá pracovná náplň, možnosť získať širší rozhľad
• Stáže v zahraničných pobočkách (ČR / HU / PL) v prípade záujmu
• Príjemné pracovné prostredie
• Predpoklad dlhodobej spolupráce
Spolupráca s teamom kolegov v rámci skupiny V4 Group, do ktorej patrí aj spoločnosť V4 Tax (team viac ako 50 odborníkov zo 4 krajín, do ktorého patria advokáti a právnici, daňoví a ekonomickí poradcovia, audítori a účtovníci)

Informácie o výberovom konaní

Nástup do práce je možný od 01.05. do 31.08.2018.

Svoje žiadosti o zamestnanie zasielajte vo formáte štruktúrovaného CV a motivačného listu v slovenskom jazyku na e-mailovú adresu: [email protected].

Všetkým uchádzačom vopred ďakujeme za zaslanie žiadostí.

Pohovoru sa zúčastnia vybraní uchádzači, ktorých budeme kontaktovať e-mailom. Prijaté žiadosti o zamestnanie spravidla vyhodnocujeme v priebehu 5 - 7 dní od zaslania životopisu, účasť na pohovore sa spravidla koná do 1 - 2 týždňov od zaslania životopisu.

V prípade, že zvažujete inú ponuku, ale naša ponuka Vás zaujala, dajte nám o tom prosím vedieť a pohovoru bude možné zúčastniť sa aj v individuálne dohodnutom termíne.

Výberové konanie sa uskutoční v 2 kolách, v 1. kole formou individuálneho neštruktúrovaného rozhovoru s vybraným uchádzačom a v 2. kole prostredníctvom rozhovoru na odborné témy.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Hľadáme uchádzača s výbornými znalosťami z oblasti účtovníctva a základnej daňovej problematiky, ktorý je schopný samostatne vystupovať pri komunikácií s daňovým úradom a s klientom. Požadujeme zodpovedný a samostatný prístup k plneniu pracovných úloh a schopnosť pracovať v širšie koncipovanom pracovnom tíme. Ďalšími predpokladmi uchádzača sú flexibilita, pracovitosť, vytrvalosť, analytické myslenie, odolnosť voči stresu, dobré komunikačné a prezentačné schopnosti ako aj organizačné schopnosti a dobrý time management.
Výhodou je záujem o oblasť transferového oceňovania alebo medzinárodného zdaňovania, resp. záujem o ďalšie vzdelávanie sa v týchto oblastiach.
Výhodou je predchádzajúca prax na pozícií samostatného účtovníka a/alebo ekonomická prax počas štúdia.
Znalosť viacerých cudzích jazykov (napr. maďarský, nemecký, poľský jazyk) na komunikačnej úrovni (slovom i písmom) je rovnako výhodou.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Prinášame efektívne poradenstvo pre dynamické spoločnosti.

Sme moderná poradenská spoločnosť, ktorá svoj potenciál zakladá na kvalite služieb a skúsenostiach svojich odborníkov. Poskytujeme široké spektrum konzultačných činností v oblasti efektívneho riadenia spoločností. Naše služby zahŕňajú daňové poradenstvo, právne služby, audit, účtovné služby, služby procesného riadenia a kybernetickej bezpečnosti.

Našim cieľom je vytvoriť tvorivú komunitu odborníkov, ktorých znalosti, skúsenosti a odhodlanie budú prinášať benefity nielen našim klientom, ale aj našim zamestnancom.

Vieme, akú dôležitú úlohu zohráva príjemné pracovné prostredie a dobré medziľudské vzťahy. Rozvoj a kooperácia, priateľská pracovná atmosféra, komunitná zodpovednosť i princípy ekologickej kancelárie sú preto dôležité piliere našej firemnej kultúry.

Rastieme a preto chceme posilniť náš team. Neváhajte a pridajte sa k nám už dnes!

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov
ID: 3096329  Dátum zverejnenia: 28.4.2018  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou