Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistent/ka v advokátskej kancelárii
V4G Accounting, s. r. o.
Miesto práce
Obchodná 2, Bratislavský kraj, Bratislava
Obchodná 2, Bratislavský kraj, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
Dohodou
Dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- osobný asistent manažéra
- zabezpečovanie a organizovanie prevádzky sekretariátu spoločnosti
- preberanie telefonických hovorov
- výber dodávateľov služieb a produktov spojených so zabezpečením chodu kancelárie
- zabezpečenie administratívnych a organizačných činností
- komunikácia so zahraničnými pobočkami V4 Group, s.r.o.
- komunikácia s bankami pri zakladaní bankových účtov zahraničných osôb
- príprava a kompletizácia prezentácií, podkladov, reportov a zápisov zo stretnutí
- organizácia služobných ciest, stretnutí a rokovaní, príprava podkladov
- starostlivosť o návštevy, príprava občerstvenia
- starostlivosť o kuchynku
- komunikácia s úradmi
- samostatné riešenie zverených pracovných úloh, zodpovednosť za ich priebeh a úspešné ukončenie
- vyhotovovanie pokladničných dokladov a faktúr
- vedenie pokladne, zapisovanie došlých faktúr, spracovanie pošty
- zhromažďovanie podkladov pre účtovníctvo, zmlúv, cestovných príkazov apod.
- zabezpečovanie a organizovanie prevádzky sekretariátu spoločnosti
- preberanie telefonických hovorov
- výber dodávateľov služieb a produktov spojených so zabezpečením chodu kancelárie
- zabezpečenie administratívnych a organizačných činností
- komunikácia so zahraničnými pobočkami V4 Group, s.r.o.
- komunikácia s bankami pri zakladaní bankových účtov zahraničných osôb
- príprava a kompletizácia prezentácií, podkladov, reportov a zápisov zo stretnutí
- organizácia služobných ciest, stretnutí a rokovaní, príprava podkladov
- starostlivosť o návštevy, príprava občerstvenia
- starostlivosť o kuchynku
- komunikácia s úradmi
- samostatné riešenie zverených pracovných úloh, zodpovednosť za ich priebeh a úspešné ukončenie
- vyhotovovanie pokladničných dokladov a faktúr
- vedenie pokladne, zapisovanie došlých faktúr, spracovanie pošty
- zhromažďovanie podkladov pre účtovníctvo, zmlúv, cestovných príkazov apod.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Základy
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
maďarský jazyk výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Prinášame efektívne poradenstvo pre dynamické spoločnosti.
Sme moderná poradenská spoločnosť, ktorá svoj potenciál zakladá na kvalite služieb a skúsenostiach svojich odborníkov. Poskytujeme široké spektrum konzultačných činností v oblasti efektívneho riadenia spoločností. Naše služby zahŕňajú daňové poradenstvo, právne služby, audit, účtovné služby, služby procesného riadenia a kybernetickej bezpečnosti.
Našim cieľom je vytvoriť tvorivú komunitu odborníkov, ktorých znalosti, skúsenosti a odhodlanie budú prinášať benefity nielen našim klientom, ale aj našim zamestnancom.
Vieme, akú dôležitú úlohu zohráva príjemné pracovné prostredie a dobré medziľudské vzťahy. Rozvoj a kooperácia, priateľská pracovná atmosféra, komunitná zodpovednosť i princípy ekologickej kancelárie sú preto dôležité piliere našej firemnej kultúry.
Rastieme a preto chceme posilniť náš team. Neváhajte a pridajte sa k nám už dnes!
Sme moderná poradenská spoločnosť, ktorá svoj potenciál zakladá na kvalite služieb a skúsenostiach svojich odborníkov. Poskytujeme široké spektrum konzultačných činností v oblasti efektívneho riadenia spoločností. Naše služby zahŕňajú daňové poradenstvo, právne služby, audit, účtovné služby, služby procesného riadenia a kybernetickej bezpečnosti.
Našim cieľom je vytvoriť tvorivú komunitu odborníkov, ktorých znalosti, skúsenosti a odhodlanie budú prinášať benefity nielen našim klientom, ale aj našim zamestnancom.
Vieme, akú dôležitú úlohu zohráva príjemné pracovné prostredie a dobré medziľudské vzťahy. Rozvoj a kooperácia, priateľská pracovná atmosféra, komunitná zodpovednosť i princípy ekologickej kancelárie sú preto dôležité piliere našej firemnej kultúry.
Rastieme a preto chceme posilniť náš team. Neváhajte a pridajte sa k nám už dnes!
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 2684895
Dátum zverejnenia: 18.8.2016
2016-08-18
lokalita: Obchodná 2, Bratislavský kraj, Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Sekretárka Spoločnosť: V4G Accounting, s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Dohodou