Asistent/ka v advokátskej kancelárii

V4G Accounting, s. r. o.

Miesto práce
Obchodná 2, Bratislavský kraj, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
Dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- osobný asistent manažéra
- zabezpečovanie a organizovanie prevádzky sekretariátu spoločnosti
- preberanie telefonických hovorov
- výber dodávateľov služieb a produktov spojených so zabezpečením chodu kancelárie
- zabezpečenie administratívnych a organizačných činností
- komunikácia so zahraničnými pobočkami V4 Group, s.r.o.
- komunikácia s bankami pri zakladaní bankových účtov zahraničných osôb
- príprava a kompletizácia prezentácií, podkladov, reportov a zápisov zo stretnutí
- organizácia služobných ciest, stretnutí a rokovaní, príprava podkladov
- starostlivosť o návštevy, príprava občerstvenia
- starostlivosť o kuchynku
- komunikácia s úradmi
- samostatné riešenie zverených pracovných úloh, zodpovednosť za ich priebeh a úspešné ukončenie
- vyhotovovanie pokladničných dokladov a faktúr
- vedenie pokladne, zapisovanie došlých faktúr, spracovanie pošty
- zhromažďovanie podkladov pre účtovníctvo, zmlúv, cestovných príkazov apod.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Fakturácia - Základy
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

maďarský jazyk výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Prinášame efektívne poradenstvo pre dynamické spoločnosti.

Sme moderná poradenská spoločnosť, ktorá svoj potenciál zakladá na kvalite služieb a skúsenostiach svojich odborníkov. Poskytujeme široké spektrum konzultačných činností v oblasti efektívneho riadenia spoločností. Naše služby zahŕňajú daňové poradenstvo, právne služby, audit, účtovné služby, služby procesného riadenia a kybernetickej bezpečnosti.

Našim cieľom je vytvoriť tvorivú komunitu odborníkov, ktorých znalosti, skúsenosti a odhodlanie budú prinášať benefity nielen našim klientom, ale aj našim zamestnancom.

Vieme, akú dôležitú úlohu zohráva príjemné pracovné prostredie a dobré medziľudské vzťahy. Rozvoj a kooperácia, priateľská pracovná atmosféra, komunitná zodpovednosť i princípy ekologickej kancelárie sú preto dôležité piliere našej firemnej kultúry.

Rastieme a preto chceme posilniť náš team. Neváhajte a pridajte sa k nám už dnes!

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov
ID: 2684895  Dátum zverejnenia: 18.8.2016  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Dohodou