Referent pre verejné obstarávanie - zastupovanie počas materskej dovolenky

UPJŠ v Košiciach

Miesto práce
Šrobárova 2, 041 80 Košice, Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01.07.2016
Mzdové podmienky (brutto)
podľa zák. č. 553/2003 Z.z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- komplexné zabezpečovanie procesnej stránky jednotlivých postupov vo
verejnom obstarávaní a iných úloh s tým súvisiacich
- realizácia verejného obstarávania vrátane zadávanie zákaziek na
Elektronickom trhovisku,
- príprava výzvy, oznámenia, súťažných podkladov, komunikácia s
uchádzačmi, vysvetľovanie podmienok účasti resp. SP, posudzovanie a
vyhodnocovanie ponúk, revízne postupy,
- opätovné otváranie rámcových dohôd,
- dohliadanie na dodržiavanie postupov stanovených zákonom o verejnom
obstarávaní,
- v prípade revíznych postupov spracovanie stanoviska pre ÚVO,
- plnenie povinností voči Úradu pre verejné obstarávanie,
- evidencia a archivácia registratúrnych záznamov o verejnom obstarávaní
vrátane ich ochrany,
- zabezpečovanie zverejňovania informácií v súlade s platnou legislatívou,
- sledovanie metodických usmernení a výkladových stanovísk Úradu pre
verejné obstarávanie, interných predpisov.

Informácie o výberovom konaní

Uchádzači zašlú do 16.06.2016 v slovenskom jazyku Žiadosť o prijatie do zamestnania, ktorej povinnými prílohami sú:
1. Motivačný list,
2. Podpísaný profesijný životopis vo forme
Europass
3. Referencie - zoznamu úspešne uskutočnených
verejných obstarávaní za minimálne posledný
rok v členení:
• identifikácia VO,
• predmet zákazky,
• použitý postup,
• kontaktná osoba a kontaktný telefón pre
overenie referencií.

Žiadosť o prijatie spolu s prílohami je potrebné zaslať elektronickou formou na adresu: [email protected] resp. poštou na adresu: Úsek organizačných činností a personalistiky, Rektorát UPJŠ, Šrobárova ul. č. 2, 041 80 Košice.

V 1. kole výberového konania budú vyhodnocované doručené žiadosti s prílohami. Pokiaľ bude žiadosť s prílohami zodpovedať požiadavkám, bude uchádzač pozvaný mailom na osobný pohovor.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

právnické, ekonomické, technické výhodou

Ostatné znalosti

Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Internet(e-mail, www) - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Prax na pozícii/v oblasti

preukázateľné minimálne 1 rok v oblasti zadávania zákaziek podľa zák. č.25/2006 Z.z. o verejnom obst

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- praktické skúsenosti FIS SAP - začiatočník,
- min. 1 ročná aktívna prax je v pozícii
zamestnanca pre VO u verejného obstarávateľa
podmienkou !
- min. 6 mesačná aktívna prax v zadávaní
zákaziek v Elektronickom kontraktačnom
systéme podmienkou !
- praktické skúsenosti s elektronickými aukciami,
- výhodou je bývalá odborne spôsobilá osoba,
ktorá je držiteľom preukazu OSO,
- skúsenosti vo finančnom-informačnom systéme
SAP,
- znalosť zák. č. 343/2015 Z.z. o VO a o zmene a
doplnení niektorých zákonov a Obchodných
podmienok elektronického trhoviska,
- skúsenosti s realizáciou verejného obstarávania
aj pre projekty zo štrukturálnych fondov EÚ
výhodou,
- samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť,
schopnosť pracovať v tíme, schopnosť zvládať
záťažové situácie, analytické myslene,
komunikatívnosť a flexibilita.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Verejná vysoká škola
ID: 978616  Dátum zverejnenia: 7.6.2016  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: podľa zák. č. 553/2003 Z.z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme