Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Helpddesk Manager CZ/SK
UPC BROADBAND SLOVAKIA, s.r.o.
Miesto práce
Ševčenkova 36, 851 01 Bratislava 5, Bratislava
Ševčenkova 36, 851 01 Bratislava 5, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- organizácia a vedenie tímu technickej podpory
- zodpovednosť za výber nových pracovníkov a riadenie fluktuácie
- zodpovednosť za plnenie stanovených KPIs
- zameranie na rozvoj a spokojnosť tímu
- zodpovednosť za kvalitu práce a dodržiavanie nastavených štandardov
- spolupráca pri rozvoji a zvyšovaní úrovne obsluhy klientov
- tvorba odmeňovania a tímových motivačných súťaží
- úzka spolupráca a podpora jednotlivých oddelení v rámci UPC
- spolupráca na projektoch klientskeho centra
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v medzinárodnej spoločnosti
- zamestnanecké zľavy na služby UPC
- zľavy u zmluvných partnerov (Walmark, hej.sk)
- možnosť získania Metro karty, Mutlitsport karty
- možnosť home office
Informácie o výberovom konaní
Do životopisu vložte nasledovný text:
"Týmto dávam súhlas spoločnosti UPC BROADBAND SLOVAKIA s.r.o. k spracovaniu mojich osobných údajov v databáze uchádzačov o zamestnanie t.j. k ich ukladaniu na nosiče dát, uchovávaniu, vyhľadávaniu v nich, triedeniu, kombinovaniu a likvidácií v zmysle Zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Súhlas poskytujem na dobu neurčitú až do jeho písomného odvolania."
"Týmto dávam súhlas spoločnosti UPC BROADBAND SLOVAKIA s.r.o. k spracovaniu mojich osobných údajov v databáze uchádzačov o zamestnanie t.j. k ich ukladaniu na nosiče dát, uchovávaniu, vyhľadávaniu v nich, triedeniu, kombinovaniu a likvidácií v zmysle Zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Súhlas poskytujem na dobu neurčitú až do jeho písomného odvolania."
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- predchádzajúca prax vo vedení tímu
- výborná znalosť technických postupov v rámci dátových služieb výhodou
- znalosť internetového prostredia výhodou
- organizačné a komunikačné schopnosti
- schopnosť viesť odborný tím
- pozitívne myslenie a schopnosť motivovať druhých
- proklientský prístup
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
UPC BROADBAND SLOVAKIA, s.r.o. patrí medzi vedúce spoločnosti na Slovensku, poskytujúce služby televízie , širokopásmového vysokorýchlostného optického internetu a telefónie. UPC je „triple play“ operátorom - služby televízie, internetu a telefónie poskytuje prostredníctvom jednej siete, cez jednu zásuvku v domácnosti. UPC Broadband Slovakia je súčasťou spoločnosti Liberty Global, Inc. (NASDAQ: LBTYA, LBTYB), divízia UPC Broadband.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
Kontakt
ID: 3039736
Dátum zverejnenia: 18.5.2017
2017-05-18
lokalita: Bratislava Pozícia: Manažér call centra, Riaditeľ call centra, Supervízor call centra Spoločnosť: UPC BROADBAND SLOVAKIA, s.r.o.