Team líder call centra (Inbound & Outbound; Online Sale)

UPC BROADBAND SLOVAKIA, s.r.o.

Miesto práce
Ševčenkova 36, 851 01 Bratislava 5, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme člena tímu, ktorý má obchodného ducha a skúsenosti s vedením agentov call centra. Pracovnou náplňou bude:
  • Riadenie obchodného teamu v call centre (Inbound & Outbound; Online)
  • Výber, zaškolenie a supervízia pracovníkov call centra s cieľom naplniť predajný plán
  • Udržiavanie obchodného ducha v tíme, motivácie a nadšenia pre predaj
  • Individuálna a tímová práca za účelom naplnenia predaja
  • Zodpovedanie za plnenie predajných plánov a vyvíjanie stratégií pre zlepšenie predaja
  • Riadenie prevádzky, plánovanie zmien, zodpovednosť za prijímané a odchádzajúce hovory
  • Reportovanie nadriadenému
  • Pripravovanie podkladov na školenia a prezentácie

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Práca v silnej a stabilnej spoločnosti
  • Zamestnanecké zľavy na produkty
  • Firemné akcie a team-buildingy
  • Vzdelávanie a rozvoj

Informácie o výberovom konaní

Do životopisu vložte nasledovný text:

"Týmto dávam súhlas spoločnosti UPC BROADBAND SLOVAKIA s.r.o. k spracovaniu mojich osobných údajov v databáze uchádzačov o zamestnanie t.j. k ich ukladaniu na nosiče dát, uchovávaniu, vyhľadávaniu v nich, triedeníu, kombinovaniu a likvidácií v zmysle Zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Súhlas poskytujem na dobu neurčitú až do jeho písomného odvolania."

Kontaktovať budeme len kandidátov, ktorých sa rozhodneme pozvať na osobné stretnutie. Ďakujeme za pochopenie.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Prax ako team líder / supervízor telefonického predajného tímu
  • Skúsenosti s prácou v call centre podmienkou
  • Radosť z predaja a vedenia agentov
  • Flexibilita, súťaživosť
  • Motivácia a ochota prekračovať limity v predaji

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

UPC BROADBAND SLOVAKIA, s.r.o. patrí medzi vedúce spoločnosti na Slovensku, poskytujúce služby televízie , širokopásmového vysokorýchlostného optického internetu a telefónie. UPC je „triple play“ operátorom - služby televízie, internetu a telefónie poskytuje prostredníctvom jednej siete, cez jednu zásuvku v domácnosti. UPC Broadband Slovakia je súčasťou spoločnosti Liberty Global, Inc. (NASDAQ: LBTYA, LBTYB), divízia UPC Broadband.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Katarína Kušnierová
E-mail: poslať životopis
ID: 2212777  Dátum zverejnenia: 9.9.2015