Customer Care Support Coordinator

UPC BROADBAND SLOVAKIA, s.r.o.

Miesto práce
Ševčenkova 36, 851 01 Bratislava, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • vytváranie reportov a ich následné analyzovanie
  • participácia na projektoch súvisiacich so zákazníckou starostlivosťou
  • plánovanie zmien, operatívne riadenie prevádzky
  • participácia na motivačných programoch a internej komunikácii v rámci oddelenia
  • vytváranie a aktualizácia interných procesov
  • riadenie projektu firemného intranetu
  • zabezpečovanie servisnej komunikácie smerom k zákazníkom
  • riadenie fungovania a aktualizácie stromu ústredne
  • podpora manažérov zákazníckeho oddelenia
  • priame reportovanie Customer Care Support Manažérovi

Zamestnanecké výhody, benefity

  • možnosť odborného a profesijného rastu, možnosť sebarealizácie
  • zázemie silnej a stabilnej medzinárodnej spoločnosti
  • stabilné zamestnanie, dynamický kolektív, príjemné pracovné prostredie

Informácie o výberovom konaní

Do predmetu správy uveďte, prosím, názov pracovnej pozície, o ktorú sa uchádzate.

Do životopisu vložte nasledovný text:

" Týmto dávam súhlas spoločnosti UPC BROADBAND SLOVAKIA s.r.o. k spracovaniu mojich osobných údajov v databáze uchádzačov o zamestnanie t.j. k ich ukladaniu na nosiče dát, uchovávaniu, vyhľadávaniu v nich, triedeniu, kombinovaniu a likvidácií v zmysle Zákona č.428/2002 Zb. o ochrane osobných údajov. Súhlas poskytujem na dobu neurčitú, až do jeho písomného odvolania."

Kontaktovať budeme len kandidátov, ktorých sa rozhodneme pozvať na osobné stretnutie. Ďakujeme za pochopenie.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • samostatnosť, ale aj vysoká schopnosť tímovej spolupráce
  • všeobecný prehľad
  • flexibilita
  • skúsenosti s analýzou a vytváraním procesov
  • skúsenosť s projektovým manažmentom zameraným na zákazníka
  • výborné ústne, písomné a interpersonálne komunikačné zručnosti
  • vysoká schopnosť samomotivácie a schopnosť pracovať pod tlakom

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

UPC BROADBAND SLOVAKIA, s.r.o. patrí medzi vedúce spoločnosti na Slovensku, poskytujúce služby televízie , širokopásmového vysokorýchlostného optického internetu a telefónie. UPC je „triple play“ operátorom - služby televízie, internetu a telefónie poskytuje prostredníctvom jednej siete, cez jednu zásuvku v domácnosti. UPC Broadband Slovakia je súčasťou spoločnosti Liberty Global, Inc. (NASDAQ: LBTYA, LBTYB), divízia UPC Broadband.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Katarína Kušnierová
E-mail: poslať životopis
ID: 1800647  Dátum zverejnenia: 30.7.2014