Agent zákazníckeho strediska - Nitra

UPC BROADBAND SLOVAKIA, s.r.o.

Miesto práce
OC CENTRO, okres Nitra
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • práca na dvojzmennú prevádzku od pondelka do nedele (dlhý a krátky týždeň)
  • vybavovanie osobných požiadaviek zákazníkov súvisiacich s poskytovanými službami UPC BROADBAND SLOVAKIA, s.r.o.
  • prijímanie požiadaviek zákazníkov na pripojenie, zmenu služieb, opravy a poruchy, ich evidencia a spracovanie
  • spracovanie a vkladanie žiadostí zákazníkov na pripojenie, zmenu služieb, poruchy a všetkých ostatných zákazníckych informácií do zákazníckych databáz
  • podpisovanie zmlúv a dodatkov so zákazníkmi
  • poskytovanie informácií zákazníkom o ponúkaných produktoch UPC BROADBAND SLOVAKIA, s.r.o.., vrátane špeciálnych ponúk a kampaní
  • poskytovanie informácií o faktúrach, upomienkach za služby
  • prijímanie hotovostných platieb v zmysle hmotnej zodpovednosti
  • riešenie sťažností a reklamácií
  • preberanie a odovzdávanie zariadení na príjem služieb zákazníkom

Zamestnanecké výhody, benefity

  • zázemie a podpora v stabilnej medzinárodnej spoločnosti poskytujúcej možnosť sebarealizácie a osobného rozvoja
  • zamestnanecké zľavy za služby UPC BROADBAND SLOVAKIA, s.r.o.
  • kvalifikačné školenia v oblasti telekomunikácii
  • možnosť získania praxe (absolventi) alebo kvalitného rozširovania praxe v žiadanej profesii, a tým ďalšie uplatnenie v profesii
  • firemné akcie a teambuildingy

Informácie o výberovom konaní

Do životopisu vložte nasledovný text:

"Týmto dávam súhlas spoločnosti UPC BROADBAND SLOVAKIA s.r.o. k spracovaniu mojich osobných údajov v databáze uchádzačov o zamestnanie t.j. k ich ukladaniu na nosiče dát, uchovávaniu, vyhľadávaniu v nich, triedeníu, kombinovaniu a likvidácií v zmysle Zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Súhlas poskytujem na dobu neurčitú až do jeho písomného odvolania."

Kontaktovať budeme len kandidátov, ktorých sa rozhodneme pozvať na osobné stretnutie. Ďakujeme za pochopenie.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Windows - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Internet(e-mail, www) - Pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Hľadáme dynamického, proaktívneho človeka, ktorý disponuje výbornými komunikačnými zručnosťami, empatiou, aktívnym počúvaním, príjemným vystupovaním a predajným duchom.
Aspoň minimálne skúsenosti v oblasti zákazníckeho servisu sú nevyhnutné.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

UPC BROADBAND SLOVAKIA, s.r.o. patrí medzi vedúce spoločnosti na Slovensku, poskytujúce služby televízie , širokopásmového vysokorýchlostného optického internetu a telefónie. UPC je „triple play“ operátorom - služby televízie, internetu a telefónie poskytuje prostredníctvom jednej siete, cez jednu zásuvku v domácnosti. UPC Broadband Slovakia je súčasťou spoločnosti Liberty Global, Inc. (NASDAQ: LBTYA, LBTYB), divízia UPC Broadband.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Katarína Kušnierová
E-mail: poslať životopis
ID: 1602588  Dátum zverejnenia: 8.4.2016  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou