Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Junior Office Manager/Asistent pre náborovú spoločnosť
Universal Consulting s.r.o.
Miesto práce
Trenčín, Štúrovo námestie 18, okres Trenčín
Trenčín, Štúrovo námestie 18, okres Trenčín
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.08.2016, alebo dohodou
01.08.2016, alebo dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Dohodou
Dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Naša spoločnosť sa zaoberá sprostredkovaním práce do zahraničia a personálnym poradenstvom. Pracujeme s viacerými krajinami EÚ, aj Stredným Východom. Náborujeme pracovníkov zo Slovenska, Čiech, Maďarska, Estónska, Litvy, Lotyšska, Rumunska.
Aktuálne hľadáme nového Junior Office Manažéra, ktorý /á nahradí našu kolegyňu počas materskej dovolenky. V prípade obojstrannej spokojnosti Vám však určite dáme príležitosť pracovať pre nás aj po jej návrate.
Pokiaľ máte už skúsenosti s náborom, alebo personalistikou, ozvite sa nám - radi sa s Vami porozprávame aj o inej pozícii v rámci našej spoločnosti.
Náš nový kolega Junior Office Manager bude pracovať na Front Office a bude prvotnou kontaktnou osobou s uchádzačmi o prácu.
Bude reprezentovať našu spoločnosť pri prvom osobnom, telefonickom, či mailovom kontakte.
Medzi ďalšie úlohy patria bežné administratívne práce, zadávanie inzercií, marketing, komunikácia s médiami, pracovnými portálmi, práca s databázou, zabezpečenie bežnej prevádzky firmy - napr. materiálne zabezpečenie, podpora tímu pri realizácii projektov (vystavovanie zmlúv, pomoc so zabezpečením dopravy do krajiny práce, asistencia pri organizovaní náborov, komunikácia s inými pobočkami...).
Práca je hektická, zaujímavá, rôznorodá. Náš nový kolega alebo kolegyňa nadobudne množstvo skúseností v oblasti medzinárodného náboru, reklamy, komunikácie s klientmi na medzinárodnej úrovni,...)
____________________
Šikovný kolega/kolegyňa môže postúpiť na pozíciu samostatného Recruitera, Náborového pracovníka.
____________________
Aktuálne hľadáme nového Junior Office Manažéra, ktorý /á nahradí našu kolegyňu počas materskej dovolenky. V prípade obojstrannej spokojnosti Vám však určite dáme príležitosť pracovať pre nás aj po jej návrate.
Pokiaľ máte už skúsenosti s náborom, alebo personalistikou, ozvite sa nám - radi sa s Vami porozprávame aj o inej pozícii v rámci našej spoločnosti.
Náš nový kolega Junior Office Manager bude pracovať na Front Office a bude prvotnou kontaktnou osobou s uchádzačmi o prácu.
Bude reprezentovať našu spoločnosť pri prvom osobnom, telefonickom, či mailovom kontakte.
Medzi ďalšie úlohy patria bežné administratívne práce, zadávanie inzercií, marketing, komunikácia s médiami, pracovnými portálmi, práca s databázou, zabezpečenie bežnej prevádzky firmy - napr. materiálne zabezpečenie, podpora tímu pri realizácii projektov (vystavovanie zmlúv, pomoc so zabezpečením dopravy do krajiny práce, asistencia pri organizovaní náborov, komunikácia s inými pobočkami...).
Práca je hektická, zaujímavá, rôznorodá. Náš nový kolega alebo kolegyňa nadobudne množstvo skúseností v oblasti medzinárodného náboru, reklamy, komunikácie s klientmi na medzinárodnej úrovni,...)
____________________
Šikovný kolega/kolegyňa môže postúpiť na pozíciu samostatného Recruitera, Náborového pracovníka.
____________________
Zamestnanecké výhody, benefity
___________________
o Ponúkame Vám zaujímavú prácu v mladom kolektíve s možnosťou seba-realizácie
Máte možnosť:
o dlhodobej práce
o získať skúsenosti a orientáciu na medzinárodnom pracovnom trhu
o získať prax v oblasti náborovej činnosti
o pracovať pre jedného z lídrov na slovenskom trhu v rámci sprostredkovania práce do zahraničia
o pracovať v mladom kolektíve
o máte možnosť realizovať sa v plnej miere na rozvoji firmy spoločnosti
o telefón aj na súkromné účely, pc, možnosť využiť firemný automobil aj na súkromné použitie
o Ponúkame Vám zaujímavú prácu v mladom kolektíve s možnosťou seba-realizácie
Máte možnosť:
o dlhodobej práce
o získať skúsenosti a orientáciu na medzinárodnom pracovnom trhu
o získať prax v oblasti náborovej činnosti
o pracovať pre jedného z lídrov na slovenskom trhu v rámci sprostredkovania práce do zahraničia
o pracovať v mladom kolektíve
o máte možnosť realizovať sa v plnej miere na rozvoji firmy spoločnosti
o telefón aj na súkromné účely, pc, možnosť využiť firemný automobil aj na súkromné použitie
Informácie o výberovom konaní
Pokiaľ Vás práca v našej spoločnosti zaujala, pošlite prosím:
o Vaše profesionálne CV
o fotografiu
o motivačný list
o informáciu o Vašom možnom nástupe do práce
o informáciu o Vašom optimálnom plate
na emailovu adreus: [email protected]
Uveďte nám prosím informáciu, kedy môžete do zamestnania nastúpiť a aké sú Vaše mzdové nároky.
o Vaše profesionálne CV
o fotografiu
o motivačný list
o informáciu o Vašom možnom nástupe do práce
o informáciu o Vašom optimálnom plate
na emailovu adreus: [email protected]
Uveďte nám prosím informáciu, kedy môžete do zamestnania nastúpiť a aké sú Vaše mzdové nároky.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Nového kolegu hľadáme pre našu spoločnosť Universal Consulting na pobočku v Trenčíne.
Nového kolegu hľadáme pre našu spoločnosť Universal Consulting na pobočku v Trenčíne.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Našou základnou požiadavkou na nového člena tímu je jeho, či jej záujem skutočne participovať na chode spoločnosti.
Zároveň požadujeme:
o Výbornú znalosť slovenského pravopisu
o Aktívna znalosť nemeckého jazyka (ovládania anglického a iného jazyka výhodou)
o Pro-klientska orientácia
o Ovládanie strojopisu a práce na počítači, intenet
o Výborné organizačné a komunikačné schopnosti
o Zodpovednosť a flexibilita sú samozrejmosťou
o Ochota tvrdo pracovať a učiť sa nové veci
o Chuť pracovať s vysokým pracovným nasadením
o Schopnosť prijať zodpovednosť
Zároveň požadujeme:
o Výbornú znalosť slovenského pravopisu
o Aktívna znalosť nemeckého jazyka (ovládania anglického a iného jazyka výhodou)
o Pro-klientska orientácia
o Ovládanie strojopisu a práce na počítači, intenet
o Výborné organizačné a komunikačné schopnosti
o Zodpovednosť a flexibilita sú samozrejmosťou
o Ochota tvrdo pracovať a učiť sa nové veci
o Chuť pracovať s vysokým pracovným nasadením
o Schopnosť prijať zodpovednosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Hľadáte prácu v zahraničí? Pomôžeme Vám uplatniť sa na zahraničnom trhu. Sme spoľahlivým sprostredkovateľom s najväčšou pracovnou ponukou na zahraničnom trhu. Svoje uplatnenie pomôžeme nájsť naším kandidátom najmä v krajinách EÚ a to v rôznych oblastiach.
Ponúkame voľné pracovné miesta v logistike, výrobe, priemysle, potravinárstve, poľnohospodárstve, ... Čerpáme z našich 22 ročných skúseností. Bezpečne vás prevedieme celým procesom, spojeným s relokáciou. Pomáhame vám s nástupom do práce, cestou aj potrebným formalitami. Po nástupe vás kontaktujeme a overujeme si, či je všetko v poriadku.
Ako jedna z mála spoločností na našom trhu sme členom asociácií zameraných na ochranu pracovníkov a ich práv. Spolupracujeme so štátnymi aj neštátnymi inštitúciami, ktorých sa pracovný trh týka. Ku každému kandidátovi pristupujeme individuálne. My nesprostredkujeme len prácu, my sa o našich ľudí príkladne staráme.
Ponúkame voľné pracovné miesta v logistike, výrobe, priemysle, potravinárstve, poľnohospodárstve, ... Čerpáme z našich 22 ročných skúseností. Bezpečne vás prevedieme celým procesom, spojeným s relokáciou. Pomáhame vám s nástupom do práce, cestou aj potrebným formalitami. Po nástupe vás kontaktujeme a overujeme si, či je všetko v poriadku.
Ako jedna z mála spoločností na našom trhu sme členom asociácií zameraných na ochranu pracovníkov a ich práv. Spolupracujeme so štátnymi aj neštátnymi inštitúciami, ktorých sa pracovný trh týka. Ku každému kandidátovi pristupujeme individuálne. My nesprostredkujeme len prácu, my sa o našich ľudí príkladne staráme.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 2502769
Dátum zverejnenia: 4.7.2016
2016-07-04
lokalita: okres Trenčín Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Personálny konzultant, Recruiter, špecialista výberov Spoločnosť: Universal Consulting s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Dohodou