Junior Office Manager/Asistent pre náborovú spoločnosť

Universal Consulting s.r.o.

Miesto práce
Trenčín, Štúrovo námestie 18, okres Trenčín
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01.08.2016, alebo dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Naša spoločnosť sa zaoberá sprostredkovaním práce do zahraničia a personálnym poradenstvom. Pracujeme s viacerými krajinami EÚ, aj Stredným Východom. Náborujeme pracovníkov zo Slovenska, Čiech, Maďarska, Estónska, Litvy, Lotyšska, Rumunska.

Aktuálne hľadáme nového Junior Office Manažéra, ktorý /á nahradí našu kolegyňu počas materskej dovolenky. V prípade obojstrannej spokojnosti Vám však určite dáme príležitosť pracovať pre nás aj po jej návrate.

Pokiaľ máte už skúsenosti s náborom, alebo personalistikou, ozvite sa nám - radi sa s Vami porozprávame aj o inej pozícii v rámci našej spoločnosti.

Náš nový kolega Junior Office Manager bude pracovať na Front Office a bude prvotnou kontaktnou osobou s uchádzačmi o prácu.
Bude reprezentovať našu spoločnosť pri prvom osobnom, telefonickom, či mailovom kontakte.
Medzi ďalšie úlohy patria bežné administratívne práce, zadávanie inzercií, marketing, komunikácia s médiami, pracovnými portálmi, práca s databázou, zabezpečenie bežnej prevádzky firmy - napr. materiálne zabezpečenie, podpora tímu pri realizácii projektov (vystavovanie zmlúv, pomoc so zabezpečením dopravy do krajiny práce, asistencia pri organizovaní náborov, komunikácia s inými pobočkami...).

Práca je hektická, zaujímavá, rôznorodá. Náš nový kolega alebo kolegyňa nadobudne množstvo skúseností v oblasti medzinárodného náboru, reklamy, komunikácie s klientmi na medzinárodnej úrovni,...)
____________________
Šikovný kolega/kolegyňa môže postúpiť na pozíciu samostatného Recruitera, Náborového pracovníka.
____________________

Zamestnanecké výhody, benefity

___________________
o Ponúkame Vám zaujímavú prácu v mladom kolektíve s možnosťou seba-realizácie

Máte možnosť:
o dlhodobej práce
o získať skúsenosti a orientáciu na medzinárodnom pracovnom trhu
o získať prax v oblasti náborovej činnosti
o pracovať pre jedného z lídrov na slovenskom trhu v rámci sprostredkovania práce do zahraničia
o pracovať v mladom kolektíve
o máte možnosť realizovať sa v plnej miere na rozvoji firmy spoločnosti
o telefón aj na súkromné účely, pc, možnosť využiť firemný automobil aj na súkromné použitie

Informácie o výberovom konaní

Pokiaľ Vás práca v našej spoločnosti zaujala, pošlite prosím:
o Vaše profesionálne CV
o fotografiu
o motivačný list
o informáciu o Vašom možnom nástupe do práce
o informáciu o Vašom optimálnom plate

na emailovu adreus: [email protected]

Uveďte nám prosím informáciu, kedy môžete do zamestnania nastúpiť a aké sú Vaše mzdové nároky.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Nového kolegu hľadáme pre našu spoločnosť Universal Consulting na pobočku v Trenčíne.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Našou základnou požiadavkou na nového člena tímu je jeho, či jej záujem skutočne participovať na chode spoločnosti.

Zároveň požadujeme:

o Výbornú znalosť slovenského pravopisu
o Aktívna znalosť nemeckého jazyka (ovládania anglického a iného jazyka výhodou)
o Pro-klientska orientácia
o Ovládanie strojopisu a práce na počítači, intenet
o Výborné organizačné a komunikačné schopnosti
o Zodpovednosť a flexibilita sú samozrejmosťou
o Ochota tvrdo pracovať a učiť sa nové veci
o Chuť pracovať s vysokým pracovným nasadením
o Schopnosť prijať zodpovednosť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Hľadáte prácu v zahraničí? Pomôžeme Vám uplatniť sa na zahraničnom trhu. Sme spoľahlivým sprostredkovateľom s najväčšou pracovnou ponukou na zahraničnom trhu. Svoje uplatnenie pomôžeme nájsť naším kandidátom najmä v krajinách EÚ a to v rôznych oblastiach.

Ponúkame voľné pracovné miesta v logistike, výrobe, priemysle, potravinárstve, poľnohospodárstve, ... Čerpáme z našich 22 ročných skúseností. Bezpečne vás prevedieme celým procesom, spojeným s relokáciou. Pomáhame vám s nástupom do práce, cestou aj potrebným formalitami. Po nástupe vás kontaktujeme a overujeme si, či je všetko v poriadku.

Ako jedna z mála spoločností na našom trhu sme členom asociácií zameraných na ochranu pracovníkov a ich práv. Spolupracujeme so štátnymi aj neštátnymi inštitúciami, ktorých sa pracovný trh týka. Ku každému kandidátovi pristupujeme individuálne. My nesprostredkujeme len prácu, my sa o našich ľudí príkladne staráme.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov
ID: 2502769  Dátum zverejnenia: 4.7.2016  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Dohodou