Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Business IT consultant
United Fashion Group s.r.o.
Miesto práce
Sliačska 1/D, Bratislava
Sliačska 1/D, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Je Tvojou silnou stránkou analýza, hľadanie nových riešení a zlepšovanie procesov? Máš vášeň pre ecommerce a digitálny marketing? Buď na čele vylepšenia a automatizovania firemných procesov.
Čo Ťa v práci čaká?
- analýza a zdokumentovanie súčasného stavu firemných IT riešení a procesov
- analýza dostupných ERP systémov a následné zavedenie nového ERP riešenia a nastavenie nových procesov na zákazníckom, produktovom, účtovnom oddelení a sklade
- nasadenie warehouse management systému a zabezpečenie plynulého prechodu na všetkých oddeleniach
- poskytovanie technickej podpory a konzultácií interným tímom
- navrhovanie a zavádzanie nových procesov, ktoré budú napomáhať automatizácii administratívnej práce a efektívnejšiemu využitiu súčasných riešení
- tvorba a udržiavanie dokumentácie pre IT oddelenie, ale aj pre zamestnancov zákazníckeho servisu a skladu (príprava manuálov)
Čo Ťa v práci čaká?
- analýza a zdokumentovanie súčasného stavu firemných IT riešení a procesov
- analýza dostupných ERP systémov a následné zavedenie nového ERP riešenia a nastavenie nových procesov na zákazníckom, produktovom, účtovnom oddelení a sklade
- nasadenie warehouse management systému a zabezpečenie plynulého prechodu na všetkých oddeleniach
- poskytovanie technickej podpory a konzultácií interným tímom
- navrhovanie a zavádzanie nových procesov, ktoré budú napomáhať automatizácii administratívnej práce a efektívnejšiemu využitiu súčasných riešení
- tvorba a udržiavanie dokumentácie pre IT oddelenie, ale aj pre zamestnancov zákazníckeho servisu a skladu (príprava manuálov)
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca pre úspešné e-shopy so zameraním na módu
- výrazné zamestnanecké zľavy
- odmeny v prípade rýchleho rastu a prínosu pre spoločnosť
- práca v mladom kolektíve a dynamicky sa rozvíjajúcej spoločnosti
- výrazné zamestnanecké zľavy
- odmeny v prípade rýchleho rastu a prínosu pre spoločnosť
- práca v mladom kolektíve a dynamicky sa rozvíjajúcej spoločnosti
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Skúsenosť s komplexným riadením ecommerce projektov
- Vášeň pre ecomemmerce a digitálny marketing
- Vynikajúce komunikačné zručnosti
- Silná orientácia na detail
- Proaktívnosť, samostatnosť
- Analytické a logické myslenie
Výhodou sú skúsenosti s:
- Megento
- ERP
- Jira
- skladový systém
- Vášeň pre ecomemmerce a digitálny marketing
- Vynikajúce komunikačné zručnosti
- Silná orientácia na detail
- Proaktívnosť, samostatnosť
- Analytické a logické myslenie
Výhodou sú skúsenosti s:
- Megento
- ERP
- Jira
- skladový systém
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
United Fashion Group, s.r.o. prevádzkuje pod jednou strechou viaceré úspešné e-shopy vo fashion oblasti na Slovensku, ale i v zahraničí. Milujeme štýlové topánky, krásne kabelky, trendy šaty a kvalitné spodné prádlo, ktoré prinášame zákazníkom prostredníctvom Saxana.sk od roku 2007 a Topankovo.sk od roku 2009. Okrem Slovenska máme spokojných zákazníkov aj v Česku a Maďarsku.
Rozrastá sa nielen okruh našich zákazníkov, ale aj kolegov. Potrebujeme novú posilu do nášho tímu. Ak Ťa ponúkaná pracovná pozícia zaujala, neváhaj nás kontaktovať.
Rozrastá sa nielen okruh našich zákazníkov, ale aj kolegov. Potrebujeme novú posilu do nášho tímu. Ak Ťa ponúkaná pracovná pozícia zaujala, neváhaj nás kontaktovať.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 3156455
Dátum zverejnenia: 9.11.2017
2017-11-09
lokalita: Bratislava Pozícia: Business Intelligence Specialist, IT analytik, IT konzultant, IT projektový manažér Spoločnosť: United Fashion Group s.r.o.