Manažér interného auditu

Miesto práce
Bajkalská 29/A, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

V Unione budete súčasťou tímu, ktorého cieľom je spokojnosť a ochrana zákazníka. Hodnotami nášho tímu sú empatia, zameranie na riešenie a výsledok. Navzájom zdieľame svoje skúsenosti, aby sme dosiahli čo najlepší výsledok. Naše aktivity prispievajú k zlepšeniu ochrany zákazníka a sú v súlade s cieľmi Union.

Kľúčová rola:
Jednou z dôležitých častí práce je komunikácia, vystupovanie, profesionálny úsudok a rozhodovanie. Komunikujeme a vystupujeme vždy s taktom, profesionálne, diskrétne a v súlade s hodnotami spoločnosti. Očakávame, že Vaše schopnosti vynikajú veľmi dobrými interpersonálnymi zručnosťami, profesionálnym úsudkom a rozhodovaním. V rámci vašej role budete v kontakte s útvarmi pre riadenie rizík, informačných technológií, s vedením spoločnosti i s našou materskou spoločnosťou Achmea.

Hlavné zodpovednosti:
Vašou hlavnou zodpovednosťou je zostaviť plán realizácie auditnej zákazky na základe výsledkov hodnotenia rizík v auditovanej oblasti. Hlavným zmyslom auditu je poskytnúť nezávislý pohľad smerom k riadeniu rizík a k interným kontrolám a pripraviť návrh/správu pre vedenie spoločnosti o výsledkoch auditu.

Budete vystupovať ako manažér odboru vnútorného auditu. To znamená, že budete zodpovedný za dosahovanie cieľov celého audit tímu tak, ako sú definované v zmluve o výkone interného auditu. Zároveň budete identifikovať oblasti pre zlepšenie a pripravovať návrhy pre zlepšenia vo zverených oblastiach. Vaše aktivity teda budú zahŕňať:

  • Koordinácia interného audit tímu
  • Zabezpečenie dodržiavania postupov definovaných v dohode s materskou spoločnosťou Achmea
  • Príprava reportov pre audit komisiu a predstavenstvo
  • Realizáciu auditu v definovaných oblastiach
  • Vedenie evidencie, organizovanie dokumentov a formulovanie zistení auditu
  • Organizovanie a efektívne plánovanie stretnutí s kolegami počas auditu
  • Vykonávanie následných auditov (overenie realizácie prijatých opatrení k zisteniam auditu)
  • Prípravu časového harmonogramu auditov, ich realizáciu a správy o výsledkoch realizácie pre vedenie spoločnosti.

Zamestnanecké výhody, benefity

• pružný a kratší pracovný čas,
• príjemné pracovné prostredie,
• príspevok na regeneráciu
• dni dovolenky naviac
• príspevok do III.piliera (DDS)
• zvýhodnené poistné produkty, celoročné cestovné poistenie zadarmo
• špeciálne zdravotné benefity
• priestor pre realizáciu vlastných návrhov, rast a vzdelávanie
• korektný, profesionálny a zároveň ľudský prístup

Informácie o výberovom konaní

Ak vás uvedená pozícia zaujala a spĺňate požadované predpoklady a zručnosti, neváhajte a pošlite nám váš životopis.

Ďakujeme.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

audítorstvo, informačné technológie

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Ukončená VŠ II. stupňa, zameranie audítorstvo, alebo oblasť informačné technológie
  • Minimálne 3 roky skúseností na pozícii manažéra interného auditu
  • Skúsenosť s riadením tímu
  • Proaktívne komunikovanie odporúčaní vedeniu spoločnosti
  • Profesionálny písomný prejav
  • Veľmi dobré interpersonálne zručnosti
  • Efektívna komunikácia
  • Orientácia na zákazníka
  • Schopnosť zachovať si odstup, nadhľad
  • Plynulá znalosť anglického jazyka – podmienkou
  • Veľmi dobrá znalosť MS Office na úrovni pokročilý
  • Uprednostňujeme kandidátov s certifikátom interného auditora

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Len s tými, ktorí vám rozumejú, si život užijete naplno. A ešte aj cestovanie, bývanie, šoférovanie či podnikanie. Pridajte sa k nám. Rozumieme si a meníme životy k lepšiemu ;)

Poslanie
Vytvárať hodnoty pre klientov, akcionárov, zamestnancov a distribučných partnerov za trvale transparentného a etického vzťahu. Poskytovaním nadštandardných služieb, proaktivitou a inováciou sa usilujeme o to, aby sme boli poisťovateľom, s ktorým je komfortná spolupráca a ktorý poskytuje svojim klientom jedinečnú kombináciu produktov z oblasti komerčného a zdravotného poistenia.

Union poisťovňa, a.s. je inovatívnou poisťovňou
V oblasti cestovného poistenia ako aj priekopníkom v oblasti individuálneho zdravotného poistenia. Má silné postavenie vo vybraných segmentoch neživotného poistenia ako aj životného a individuálneho zdravotného poistenia.

Union zdravotná poisťovňa, a. s.
je prvou zdravotnou poisťovňou na Slovensku, ktorej jediným akcionárom je zahraničná spoločnosť Achmea B.V. Achmea je jednotkou na holandskom poistnom trhu a jedným z lídrov v zdravotnom poistení. Celkovo pôsobí v 6 európskych krajinách.
V Union zdravotnej poisťovni využívame profesionálne skúsenosti skupiny Achmea B.V., aby sme poistencom aj na slovenskom trhu zdravotného poistenia zabezpečili prostredníctvom nového prístupu zdravotnú starostlivosť európskeho štandardu.

Našou ambíciou je byť moderným a zaujímavým zamestnávateľom. Budujeme atmosféru, kde zamestnanci môžu rásť, vytvárať hodnoty, inovovať postupy a hovoriť otvorene svoje názory. Sme spoločnosťou, v ktorej slová ako etické správanie, vzájomná podpora a otvorená komunikácia, či spoločenská zodpovednosť firmy, nie sú len abstraktné pojmy na papieri.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Adresa spoločnosti

Union poisťovňa, a. s.
Karadžičova 10
813 60 Bratislava
Slovenská republika

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Miroslava Šugová
E-mail: poslať životopis
ID: 2724151  Dátum zverejnenia: 3.10.2017  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou