Klientsky/-a poradca/-kyňa Zvolen

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce
J. Jiskru 4, Zvolen
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáte administratívnu prácu? Radi pomáhate ľuďom vybavovať? Chceli by ste stabilnú prácu so stabilným mesačným príjmom? Hľadáte perspektívne dlhodobé zamestnanie?

Ak áno, máme pre vás prácu!

Naša spoločnosť hľadá do svojho tímu klientskeho/-ku poradcu/-kyňu. V práci nebudete sám/sama. Pracovali by ste v malom kolektíve. Zaškolíme vás a budete mať podporu od skúsených kolegov/-kýň. K dispozícii je vám supervízorka, ktorá ochotne poradí a tréneri, ktorí prakticky naučia.

Po zaučení cca 1 mesiac budete schopný/á:
  • poskytovať profesionálny klientsky servis v oblasti zdravotného poistenia a komerčných produktov a služieb
  • prijímať prihlášky na verejné zdravotné poistenie
  • preberať, kontrolovať a spracovávať doklady prevzaté od poistencov, platiteľov poistného, poskytovateľov zdravotnej starostlivosti a klientov spoločnosti
  • vystavovať a vydávať preukazy poistencov a potvrdenia pre platiteľov
  • vykonávať hotovostné a bezhotovostné platobné operácie
  • prijímať podnety, reklamácie a sťažnosti a posúvať ich na spracovanie kompetentným útvarom spoločnosti

Pracovná doba je v pracovné dni od 8:00 do 16:00 alebo od 9:00 do 17:00, podľa vzájomnej dohody s kolegyňami.
Ponúkaný plat (brutto)
fix+bonusy (mesačne)+variabilná zložka (štvrťročne)
Termín nástupu
ihneď
Iné výhody
Stabilita
  • S nami získate stabilného partnera a zamestnávateľa so silným medzinárodným zázemím.
  • Zároveň ako lokálna značka máme mnoho príležitostí tvarovať naše príležitosti a byť lídrom v oblasti inovácií.

Vzdelávanie
  • Ponúkame vám niekoľko rozvojových príležitostí v našom prepracovanom vzdelávacom systéme: interné tréningy, workshopy, externé školenia, jazykové vzdelávanie.

Zdravie a regenerácia
  • Rešpektujeme rovnováhu medzi pracovným a súkromným životom. Máme flexibilnú pracovnú dobu.
  • Záleží nám na tom, aby sme mali dostatok energie v práci aj po nej. Podporujeme zdravie zamestnancov špeciálnymi zdravotnými benefitmi, ovocím na pracovisku, podporujeme spoločné aj individuálne športové aktivity

Príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie
  • Poskytujeme príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie, tzv. 3. pilier

Relax a regenerácia:
  • Poskytujeme príspevok na regeneráciu pracovnej sily vo forme poukážok
  • Poskytujeme dovolenku nad rámec zákona
  • Poskytujeme príspevok na nadštandardnú zdravotnú starostlivosť vo vybraných súkromných zariadeniach
  • Organizujeme letné a zimné eventy pre všetkých zamestnancov

Zľavy na produkty:
  • Poskytujeme zľavy na produkty našej sesterskej spoločnosti, napr. na cestovné poistenie
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Informácie o výberovom konaní
Neváhajte, pošlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku. Prosím odpovedzte na otázky v pripojenom dotazníku. Vyplnenie dotazníka je podmienkou zaradenia do výberového konania.

Všetkým uchádzačom/-kám odpovieme do 1 mesiaca od zaslania životopisu. Ak spĺňate podmienky budeme Vám telefonovať.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

22.12.2016 (ostáva ešte 13 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Znalosti

Administratívne a ekonomické znalosti

Hospodárska korešpondencia - základy

Počítačové znalosti - používateľ

Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Internet (e-mail, www) - základy
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Vo výberovom konaní uspejete ak:

  • chcete pracovať v administratíve a máte kladný vzťah k obchodu
  • sa chcete učiť o verejnom zdravotnom poistení a o komerčných produktoch poistenia využiteľných v bežnom živote
  • máte už prax v oblasti poradenstva klientom a boli ste v tejto práci úspešný/á
  • pracujete s počítačom a ľahko sa učíte pracovať v nových programoch
  • máte vodičský preukaz a ste aktívny vodič (kvôli občasnému zastupovaniu; firma hradí náklady na presun)
  • záleží vám na kvalite odovzdanej práce a na kvalite informácií a servisu, ktorý poskytnete klientovi
  • máte príjemné a profesionálne vystupovanie a výborné komunikačné schopnosti
  • vám pri riešení situácie s klientom záleží na vyriešení situácie s klientom s ohľadom na budúci vzťah klienta k našej spoločnosti
  • nečakáte, že sa problémy riešia samé, ale prichádzate s návrhom riešenia

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti
Union zdravotná poisťovňa, a. s. je prvou zdravotnou poisťovňou na Slovensku, ktorej jediným akcionárom je zahraničná finančná skupina Achmea. V Union zdravotnej poisťovni využívame profesionálne skúsenosti skupiny Achmea, aby sme poistencom aj na slovenskom trhu zdravotného poistenia zabezpečili prostredníctvom nového prístupu zdravotnú starostlivosť európskeho štandardu. Sme päťnásobným držiteľom prestížneho ocenenia Zlatá minca za inovatívny prístup a nadštandardné služby poistencom.

Našou ambíciou je byť moderným a zaujímavým zamestnávateľom. Budujeme atmosféru, kde zamestnanci môžu rásť, vytvárať hodnoty, inovovať postupy a hovoriť otvorene svoje názory. Sme spoločnosťou, v ktorej slová ako etické správanie, vzájomná podpora a otvorená komunikácia, či spoločenská zodpovednosť firmy, nie sú len abstraktné pojmy na papieri.
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Poisťovníctvo
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
Adresa
Union zdravotná poisťovňa, a. s.
Bajkalská 29/A
821 08 Bratislava
http://www.unionzp.sk

Kontaktná osoba: Ing. Ivana Mandáková
E-mail: poslať životopis
Copyright © 2008 Union poisťovňa, a.s
Poslať spoločnosti životopis
ID: 2698955   Dátum zverejnenia: 28.11.2016