Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Vedúci/-a oddelenia digitalizácie a elektronického spracovania dokumentov
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Dohodou
Dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Počuli ste už o kanceláriách bez papiera? Poznáte proces digitalizácie a elektronického spracovania dokumentov? Viete ako funguje triedenie, označovanie a elektronické spracovanie dokumentov v spoločnostiach?
Hľadáme lídra, ktorý sa nestráca príliš v detailoch, ale udrží si zdravý nadhľad a má chuť veci inovovať. Niekoho, kto bude podporovať, motivovať a udrží si pozitívny prístup. Ak hľadáte posun v kariére, s možnosťou riadiť menší tím ľudí, pridajte sa k nám.
Budeš mať na starosti:
• manažment a výkon činností oddelenia digitalizácie a elektronického spracovania dokumentov, ktoré zodpovedá za:
o vývoj a prevádzku systémov BPM a DMS s využitím metodiky AGILE/SCRUM
o tvorbu projektovej dokumentácie,
o nastavovanie parametrov a pravidiel,
o analyzovanie chybových stavov,
o komunikáciu s koncovými užívateľmi a ich zaškoľovanie,
o komunikáciu s externými dodávateľmi,
o navrhovanie a analýzu riešení
• koordináciu testovania dodávaných riešení (test management)
• nasadzovanie akceptovaných riešení do prevádzky (release management)
• prípravu a riadenie tvorby, pripomienkovanie a schvaľovanie projektovej a prevádzkovej dokumentácie.
Čo budeme od Vás chcieť v každodennej praxi?
• riadiť prípravu špecifikácií pre nastavenie elektronického spracovania dokumentov (work-flow) v zmysle požiadaviek užívateľov
• navrhovať, kontrolovať a riadiť zmeny v procesoch elektronického spracovania dokumentov v spolupráci s programátormi a biznis analytikmi
• vypracovávať a akceptovať dokumentáciu pre oblasť digitalizácie a elektronického spracovania dokumentov
• koordinovať testovanie digitalizácie dokumentov a elektronického spracovania dokumentov
• nastavovať a koordinovať činnosti súvisiace s prípravou dokumentov na digitalizáciu (skenovanie a vyťažovanie dát)
• pripravovať špecifikácie pre digitalizáciu dokumentov (oblasť vyťažovania informácií, klasifikácia dokumentov, nastavovanie parametrov digitalizácie)
• pripravovať metodické usmernenia a postupy používania v oblasti digitalizácie a elektronického spracovania dokumentov
• vytvárať reporty a vyhodnocovať získané dáta za účelom identifikovania možných zlepšení
• stanovovať pravidlá tvorby formulárov spoločnosti z pohľadu ich digitalizácie a vyťažovania
Hľadáme lídra, ktorý sa nestráca príliš v detailoch, ale udrží si zdravý nadhľad a má chuť veci inovovať. Niekoho, kto bude podporovať, motivovať a udrží si pozitívny prístup. Ak hľadáte posun v kariére, s možnosťou riadiť menší tím ľudí, pridajte sa k nám.
Budeš mať na starosti:
• manažment a výkon činností oddelenia digitalizácie a elektronického spracovania dokumentov, ktoré zodpovedá za:
o vývoj a prevádzku systémov BPM a DMS s využitím metodiky AGILE/SCRUM
o tvorbu projektovej dokumentácie,
o nastavovanie parametrov a pravidiel,
o analyzovanie chybových stavov,
o komunikáciu s koncovými užívateľmi a ich zaškoľovanie,
o komunikáciu s externými dodávateľmi,
o navrhovanie a analýzu riešení
• koordináciu testovania dodávaných riešení (test management)
• nasadzovanie akceptovaných riešení do prevádzky (release management)
• prípravu a riadenie tvorby, pripomienkovanie a schvaľovanie projektovej a prevádzkovej dokumentácie.
Čo budeme od Vás chcieť v každodennej praxi?
• riadiť prípravu špecifikácií pre nastavenie elektronického spracovania dokumentov (work-flow) v zmysle požiadaviek užívateľov
• navrhovať, kontrolovať a riadiť zmeny v procesoch elektronického spracovania dokumentov v spolupráci s programátormi a biznis analytikmi
• vypracovávať a akceptovať dokumentáciu pre oblasť digitalizácie a elektronického spracovania dokumentov
• koordinovať testovanie digitalizácie dokumentov a elektronického spracovania dokumentov
• nastavovať a koordinovať činnosti súvisiace s prípravou dokumentov na digitalizáciu (skenovanie a vyťažovanie dát)
• pripravovať špecifikácie pre digitalizáciu dokumentov (oblasť vyťažovania informácií, klasifikácia dokumentov, nastavovanie parametrov digitalizácie)
• pripravovať metodické usmernenia a postupy používania v oblasti digitalizácie a elektronického spracovania dokumentov
• vytvárať reporty a vyhodnocovať získané dáta za účelom identifikovania možných zlepšení
• stanovovať pravidlá tvorby formulárov spoločnosti z pohľadu ich digitalizácie a vyťažovania
Zamestnanecké výhody, benefity
Stabilita
Vzdelávanie
Zdravie a regenerácia
Príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie
Relax a regenerácia:
Zľavy na produkty:
- S nami získate stabilného partnera a zamestnávateľa so silným medzinárodným zázemím.
- Zároveň ako lokálna značka máme mnoho príležitostí tvarovať naše príležitosti a byť lídrom v oblasti inovácií.
Vzdelávanie
- Ponúkame vám niekoľko rozvojových príležitostí v našom prepracovanom vzdelávacom systéme: interné tréningy, workshopy, externé školenia, jazykové vzdelávanie.
Zdravie a regenerácia
- Rešpektujeme rovnováhu medzi pracovným a súkromným životom. Máme flexibilnú pracovnú dobu, skrátený pracovný čas každý deň o 15 minút.
- Umožňujeme pracovať z domu, tzv. home office.
- Záleží nám na tom, aby sme mali dostatok energie v práci aj po nej. Podporujeme zdravie zamestnancov špeciálnymi zdravotnými benefitmi, ovocím na pracovisku, podporujeme spoločné aj individuálne športové aktivity
Príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie
- Poskytujeme príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie, tzv. 3. pilier
Relax a regenerácia:
- Poskytujeme príspevok na regeneráciu pracovnej sily vo forme poukážok
- Poskytujeme dovolenku nad rámec zákona
- Poskytujeme príspevok na nadštandardnú zdravotnú starostlivosť vo vybraných súkromných zariadeniach
- Organizujeme letné a zimné eventy pre všetkých zamestnancov
Zľavy na produkty:
- Poskytujeme zľavy na produkty našej sesterskej spoločnosti, napr. na cestovné poistenie
Informácie o výberovom konaní
Myslíte, že hľadáme Vás?
Presvedčte nás o tom zaslaním Vášho CV a vyplnením dotazníka.
Obsadzujeme jedno pracovné miesto. Pracovná zmluva je na dobu určitú (1 rok od dátumu nástupu). V prípade spokojnosti oboch strán predĺženie pracovnej zmluvy na dobu neurčitú.
Zaslané dokumenty posúdime a vyhodnotíme. Pošleme vám informáciu, či ste v užšom výbere. Následne si dohodneme pohovor.
Presvedčte nás o tom zaslaním Vášho CV a vyplnením dotazníka.
Obsadzujeme jedno pracovné miesto. Pracovná zmluva je na dobu určitú (1 rok od dátumu nástupu). V prípade spokojnosti oboch strán predĺženie pracovnej zmluvy na dobu neurčitú.
Zaslané dokumenty posúdime a vyhodnotíme. Pošleme vám informáciu, či ste v užšom výbere. Následne si dohodneme pohovor.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické, technické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• analytické myslenie
• skúsenosť s tvorbou alebo pripomienkovaním funkčných špecifikácií
• systematickosť
• výborné komunikačné zručnosti
• zodpovednosť a spoľahlivosť
• vidieť veci a procesy v súvislostiach
• aktívny prístup k riešeniu problémov
• flexibilita, schopnosť pracovať pod tlakom
• chuť učiť sa a získavať nové poznatky v oblasti poisťovníctva
• znalosť procesu a systému digitalizácie dokumentov (definovanie požiadaviek na dokumenty, šablóny, kategorizácia dokumentov)
• čiastočné technické know-how (SQL, Jira)
• skúsenosť s tvorbou alebo pripomienkovaním funkčných špecifikácií
• systematickosť
• výborné komunikačné zručnosti
• zodpovednosť a spoľahlivosť
• vidieť veci a procesy v súvislostiach
• aktívny prístup k riešeniu problémov
• flexibilita, schopnosť pracovať pod tlakom
• chuť učiť sa a získavať nové poznatky v oblasti poisťovníctva
• znalosť procesu a systému digitalizácie dokumentov (definovanie požiadaviek na dokumenty, šablóny, kategorizácia dokumentov)
• čiastočné technické know-how (SQL, Jira)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Len s tými, ktorí vám rozumejú, si život užijete naplno. A ešte aj cestovanie, bývanie, šoférovanie či podnikanie. Pridajte sa k nám. Rozumieme si a meníme životy k lepšiemu ;)
Poslanie
Vytvárať hodnoty pre klientov, akcionárov, zamestnancov a distribučných partnerov za trvale transparentného a etického vzťahu. Poskytovaním nadštandardných služieb, proaktivitou a inováciou sa usilujeme o to, aby sme boli poisťovateľom, s ktorým je komfortná spolupráca a ktorý poskytuje svojim klientom jedinečnú kombináciu produktov z oblasti komerčného a zdravotného poistenia.
Union poisťovňa, a.s. je inovatívnou poisťovňou
V oblasti cestovného poistenia ako aj priekopníkom v oblasti individuálneho zdravotného poistenia. Má silné postavenie vo vybraných segmentoch neživotného poistenia ako aj životného a individuálneho zdravotného poistenia.
Union zdravotná poisťovňa, a. s.
je prvou zdravotnou poisťovňou na Slovensku, ktorej jediným akcionárom je zahraničná spoločnosť Achmea B.V. Achmea je jednotkou na holandskom poistnom trhu a jedným z lídrov v zdravotnom poistení. Celkovo pôsobí v 6 európskych krajinách.
V Union zdravotnej poisťovni využívame profesionálne skúsenosti skupiny Achmea B.V., aby sme poistencom aj na slovenskom trhu zdravotného poistenia zabezpečili prostredníctvom nového prístupu zdravotnú starostlivosť európskeho štandardu.
Našou ambíciou je byť moderným a zaujímavým zamestnávateľom. Budujeme atmosféru, kde zamestnanci môžu rásť, vytvárať hodnoty, inovovať postupy a hovoriť otvorene svoje názory. Sme spoločnosťou, v ktorej slová ako etické správanie, vzájomná podpora a otvorená komunikácia, či spoločenská zodpovednosť firmy, nie sú len abstraktné pojmy na papieri.
Poslanie
Vytvárať hodnoty pre klientov, akcionárov, zamestnancov a distribučných partnerov za trvale transparentného a etického vzťahu. Poskytovaním nadštandardných služieb, proaktivitou a inováciou sa usilujeme o to, aby sme boli poisťovateľom, s ktorým je komfortná spolupráca a ktorý poskytuje svojim klientom jedinečnú kombináciu produktov z oblasti komerčného a zdravotného poistenia.
Union poisťovňa, a.s. je inovatívnou poisťovňou
V oblasti cestovného poistenia ako aj priekopníkom v oblasti individuálneho zdravotného poistenia. Má silné postavenie vo vybraných segmentoch neživotného poistenia ako aj životného a individuálneho zdravotného poistenia.
Union zdravotná poisťovňa, a. s.
je prvou zdravotnou poisťovňou na Slovensku, ktorej jediným akcionárom je zahraničná spoločnosť Achmea B.V. Achmea je jednotkou na holandskom poistnom trhu a jedným z lídrov v zdravotnom poistení. Celkovo pôsobí v 6 európskych krajinách.
V Union zdravotnej poisťovni využívame profesionálne skúsenosti skupiny Achmea B.V., aby sme poistencom aj na slovenskom trhu zdravotného poistenia zabezpečili prostredníctvom nového prístupu zdravotnú starostlivosť európskeho štandardu.
Našou ambíciou je byť moderným a zaujímavým zamestnávateľom. Budujeme atmosféru, kde zamestnanci môžu rásť, vytvárať hodnoty, inovovať postupy a hovoriť otvorene svoje názory. Sme spoločnosťou, v ktorej slová ako etické správanie, vzájomná podpora a otvorená komunikácia, či spoločenská zodpovednosť firmy, nie sú len abstraktné pojmy na papieri.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
Adresa spoločnosti
Union poisťovňa, a. s.
Karadžičova 10
813 60 Bratislava
Slovenská republika
Karadžičova 10
813 60 Bratislava
Slovenská republika
Kontakt
ID: 2835436
Dátum zverejnenia: 1.12.2016
2016-12-01
lokalita: Bratislava Pozícia: IT analytik, IT konzultant, IT/Technical Support Specialist, Procesný inžinier, Procesný manažér Spoločnosť: Union
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Dohodou