Referent/-ka podpory predaja - pozícia vhodná pre absolventa SŠ

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce
Bratislava
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáte pozíciu, ktorá spája administratívu aj komunikáciu s kolegami, oddeleniami a klientmi? My hľadáme precíznych, flexibilných, komunikatívnych ľudí so záujmom o prácu v administratíve, záujmom o poisťovníctvo a chuťou učiť sa stále niečo nové o produktoch a postupoch. Hľadáme asistenta/asistentku na oddelenie, ktoré sa venuje obchodu s maklérskymi spoločnosťami.

Náplň práce:
  • vykonávať administratívnu podporu kolegom na oddelení
  • zabezpečovať telefonickú podporu (poskytovať informácie) sprostredkovateľom a ich klientom
  • poskytovať informácie a podporný servis spolupracovníkom, pripravovať materiály spolupracovníkom
  • viesť evidenciu a spracovávať internú a externú poštu
  • evidovať otázky a podnety od sprostredkovateľov poistenia a ich klientov a odovzdávať ich na riešenie spolupracovníkom
  • scanovať a odosielať zmluvy
  • vystavovať potvrdenia pre sprostredkovateľov a ich klientov
  • korešpondencia, spracovávanie údajov a databáz v MS excel

Pozícia je vhodná pre absolventa strednej školy, najlepšie ekonomického zamerania.
Ponúkaný plat (brutto)
Fixná mesačná mzda + štvrťročné výkonnostné odmeny a ročný bonus
Termín nástupu
ihneď/dohodou
Iné výhody
Ponúkame:
  • kompletné zaškolenie
  • priestor pre realizáciu vlastných návrhov
  • možnosť kariérneho rastu
  • flexibilná pracovná doba, nástup medzi 7:00 - 9:00
  • kratší pracovný čas, možný skorší odchod z práce po 14:00 hod
  • možnosť práce z domu, tzv home office
  • štvrťročné odmeny podľa reálneho vlastného výkonu, bonusy
  • dovolenka navyše
  • práca v ústretovom a dynamickom tíme, 8 spolupracovníkov, mladý kolektív
  • vysoký štandard systému vzdelávania, príspevok na jazykové vzdelávanie (AJ)
  • práca v spoločnosti s otvorenou firemnou kultúrou a stabilným postavením na trhu
  • špeciálne zdravotné benefity
  • celoročné cestovné poistenie zdarma a iné zľavy na ostatné vybrané produkty spoločnosti Union poisťovňa, a.s.
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Informácie o výberovom konaní
Zaujala Vás daná pozícia? Spĺňate vyššie uvedené kritériá? Tak nám pošlite svoj ŠTRUKTÚROVANÝ ŽIVOTOPIS spolu s MOTIVAČNÝM LISTOM a so SÚHLASOM SO SPRACOVANÍM ÚDAJOV. Do motivačného listu nezabudnite uviesť NÁZOV POZÍCIE, o ktorú sa uchádzate a ČÍM VÁS POZÍCIA OSLOVILA.

Pre zaradenie do výberového konania je potrebné úplne a pravdivo vyplniť priložený dotazník.

Výberové konanie je dvojkolové. Prvé kolo je klasický rozhovor s personalistkou a budúcim priamym nadriadeným. Druhé kolo je pár jednoduchých úloh. Obe stretnutia nebudú trvať viac než hodinku.

Kandidátom krátko telefonujeme predtým, než sa rozhodneme pre osobné stretnutie.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitou

Vzdelanie v odbore

ekonomické
Znalosti

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Administratívne a ekonomické znalosti

Hospodárska korešpondencia - pokročilý

Počítačové znalosti - používateľ

Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Internet (e-mail, www) - pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Požadujeme:
  • znalosť administratívy spojenej s poisťovníctvom výhodou
  • znalosť práce s počítačom: častá práca s MS Excel a tabuľkami - vytvoriť tabuľku, použiť základné funkcie (SUM, IF, VLOOKUP), častá práca s MS Word: vytvoriť dokument, hlavička, päta, adresát, oslovenie, vec, písanie textov
  • vedieť si zatriediť vlastnú prácu podľa priorít a úloh, rozlišovať urgentné a dôležité úlohy, systematickosť
  • výborné komunikačné zručnosti: naformulovať odpoveď pre obchodného partnera, komunikácia mailom a telefonicky,
  • zodpovednosť a spoľahlivosť
  • precíznosť, zameranie na detaily - skontrolovať si po sebe vlastnú prácu (mail alebo tabuľku) pred odoslaním, pri číslach si urobiť krížovú kontrolu
  • aktívny prístup k riešeniu problémov - keď neviem čo, spýtam sa, nezaložím dokument do šuplíka, lebo neviem čo s ním
  • flexibilita, schopnosť pracovať pod tlakom: klient je pre nás dôležitý, občas potrebujeme zostať v práci dlhšie aby sme dokončili úlohy, podporujeme sa ako tím
  • chuť učiť sa a získavať nové poznatky v oblasti poisťovníctva

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti
Union zdravotná poisťovňa, a. s. je prvou zdravotnou poisťovňou na Slovensku, ktorej jediným akcionárom je zahraničná finančná skupina Achmea. V Union zdravotnej poisťovni využívame profesionálne skúsenosti skupiny Achmea, aby sme poistencom aj na slovenskom trhu zdravotného poistenia zabezpečili prostredníctvom nového prístupu zdravotnú starostlivosť európskeho štandardu. Sme päťnásobným držiteľom prestížneho ocenenia Zlatá minca za inovatívny prístup a nadštandardné služby poistencom.

Našou ambíciou je byť moderným a zaujímavým zamestnávateľom. Budujeme atmosféru, kde zamestnanci môžu rásť, vytvárať hodnoty, inovovať postupy a hovoriť otvorene svoje názory. Sme spoločnosťou, v ktorej slová ako etické správanie, vzájomná podpora a otvorená komunikácia, či spoločenská zodpovednosť firmy, nie sú len abstraktné pojmy na papieri.
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Poisťovníctvo
Počet zamestnancov
200-249 zamestnancov
Copyright © 2008 Union poisťovňa, a.s
ID: 2746884   Dátum zverejnenia: 8.3.2017