Asistent/-ka pre CEO

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01.10.2016
Mzdové podmienky (brutto)
Dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Union hľadá Asistent/-ku pre CEO, ktorá bude plnohodnotným partnerom vedeniu spoločnosti, pomocníkom a radcom. Zároveň zastreší vedenie sekretariátu členov predstavenstva.

Kľúčová rola:
Kľúčovou rolou je poskytovanie obsiahlych vysoko kvalifikovaných a dôverných administratívnych, sekretárskych a podporných služieb. Asistent/-ka je prvý kontaktný bod pre zamestnancov a externých partnerov s vedením spoločnosti a CEO. Komunikuje a vystupuje vždy s taktom, profesionálne, diskrétne a v súlade výkonným manažmentom spoločnosti. Vyniká veľmi dobrými interpersonálnymi zručnosťami, profesionálnym úsudkom a rozhodovaním. Aktívne sa podieľa na úspechu spoločnosti. Prispieva k pozitívnemu a produktívnemu pracovnému prostrediu.

Hlavné zodpovednosti:

  • vedenie, motivácia a hodnotenie menšieho tímu ľudí (2 zamestnanci)
  • vedenie a organizačné zabezpečenie aktivít spojených s činnosťou sekretariátu predstavenstva
  • zodpovedať za organizačné zabezpečenie a prípravu materiálov dozornej rady, auditovej komisie, porád a stretnutí vedenia spoločnosti
  • zabezpečovať distribúcie a archivovanie zápisníc z porád a stretnutí členov predstavenstva
  • zostavovať programy pracovných ciest a zabezpečovať rezervácie leteniek a ubytovania pracovných ciest členov predstavenstva
  • zabezpečovať rezerváciu a nákup leteniek zamestnancov spoločnosti
  • zabezpečovať organizáciu zahraničných návštev členov predstavenstva a zamestnancov spoločnosti
  • viesť evidenciu smerníc a obežníkov a archivovať ich v zmysle registratúrneho a archívneho plánu
  • vybavovať telefonické hovory a korešpondenciu predstavenstva spoločnosti
  • podľa požiadaviek zabezpečovať iné činnosti potrebné pre bezproblémový chod sekretariátu

Zamestnanecké výhody, benefity

Stabilita
  • S nami získate stabilného partnera a zamestnávateľa so silným medzinárodným zázemím.
  • Zároveň ako lokálna značka máme mnoho príležitostí tvarovať naše príležitosti a byť lídrom v oblasti inovácií.

Vzdelávanie
  • Ponúkame vám niekoľko rozvojových príležitostí v našom prepracovanom vzdelávacom systéme: interné tréningy, workshopy, externé školenia, jazykové vzdelávanie.

Zdravie a vitalita
  • Rešpektujeme rovnováhu medzi pracovným a súkromným životom. Máme flexibilnú pracovnú dobu, skrátený pracovný čas každý deň o 15 minút.
  • Umožňujeme pracovať z domu, tzv. home office.
  • Záleží nám na tom, aby sme mali dostatok energie v práci aj po nej. Podporujeme zdravie zamestnancov špeciálnymi zdravotnými benefitmi, ovocím na pracovisku, podporujeme spoločné aj individuálne športové aktivity

Relax a regenerácia:
  • Poskytujeme príspevok na regeneráciu pracovnej sily vo forme poukážok
  • Poskytujeme dovolenku nad rámec zákona
  • Poskytujeme príspevok na nadštandardnú zdravotnú starostlivosť vo vybraných súkromných zariadeniach
  • Organizujeme letné a zimné eventy pre všetkých zamestnancov

Príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie
  • Poskytujeme príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie, tzv. 3. pilier

Zľavy na produkty:
  • Poskytujeme zľavy na produkty našej sesterskej spoločnosti, napr. na cestovné poistenie

Informácie o výberovom konaní

Ak vás uvedená pozícia zaujala a spĺňate požadované kritériá, prosím pošlite nám svoj ŽIVOTOPIS spolu s MOTIVAČNÝM LISTOM a so SÚHLASOM SO SPRACOVANÍM ÚDAJOV.

Prosím vyplňte nám priložený dotazník.

Výberové konanie bude pozostávať z dvoch samostatných stretnutí, prvého a druhé kola. Kandidátov budeme oslovovať telefonicky.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Expert (C2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Internet(e-mail, www) - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

Asistent/-ka predstavenstva, výkonná asistentka, asistentka vedenia spoločnosti, asistentka pre CEO,

Počet rokov praxe

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Schopnosti a kvalifikácia:
  • Minimálne 5 rokov skúseností na pozícii výkonnej asistentky, office manažérky, vedúcej sekretariátu
  • Profesionálny písomný prejav
  • Veľmi dobré interpersonálne zručnosti
  • Efektívna komunikácia
  • Orientácia na zákazníka
  • Veľmi dobré organizačné a koordinačné zručnosti a riadenie času
  • Schopnosť zachovať si odstup, nadhľad, zvládanie emócií
  • Plynulá znalosť anglického jazyka – podmienkou
  • Veľmi dobrá znalosť MS Office na úrovni pokročilý
  • pozícia NIE JE vhodná pre absolventa

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Len s tými, ktorí vám rozumejú, si život užijete naplno. A ešte aj cestovanie, bývanie, šoférovanie či podnikanie. Pridajte sa k nám. Rozumieme si a meníme životy k lepšiemu ;)

Poslanie
Vytvárať hodnoty pre klientov, akcionárov, zamestnancov a distribučných partnerov za trvale transparentného a etického vzťahu. Poskytovaním nadštandardných služieb, proaktivitou a inováciou sa usilujeme o to, aby sme boli poisťovateľom, s ktorým je komfortná spolupráca a ktorý poskytuje svojim klientom jedinečnú kombináciu produktov z oblasti komerčného a zdravotného poistenia.

Union poisťovňa, a.s. je inovatívnou poisťovňou
V oblasti cestovného poistenia ako aj priekopníkom v oblasti individuálneho zdravotného poistenia. Má silné postavenie vo vybraných segmentoch neživotného poistenia ako aj životného a individuálneho zdravotného poistenia.

Union zdravotná poisťovňa, a. s.
je prvou zdravotnou poisťovňou na Slovensku, ktorej jediným akcionárom je zahraničná spoločnosť Achmea B.V. Achmea je jednotkou na holandskom poistnom trhu a jedným z lídrov v zdravotnom poistení. Celkovo pôsobí v 6 európskych krajinách.
V Union zdravotnej poisťovni využívame profesionálne skúsenosti skupiny Achmea B.V., aby sme poistencom aj na slovenskom trhu zdravotného poistenia zabezpečili prostredníctvom nového prístupu zdravotnú starostlivosť európskeho štandardu.

Našou ambíciou je byť moderným a zaujímavým zamestnávateľom. Budujeme atmosféru, kde zamestnanci môžu rásť, vytvárať hodnoty, inovovať postupy a hovoriť otvorene svoje názory. Sme spoločnosťou, v ktorej slová ako etické správanie, vzájomná podpora a otvorená komunikácia, či spoločenská zodpovednosť firmy, nie sú len abstraktné pojmy na papieri.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Adresa spoločnosti

Union poisťovňa, a. s.
Karadžičova 10
813 60 Bratislava
Slovenská republika

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Miroslava Šugová
E-mail: poslať životopis
ID: 2698984  Dátum zverejnenia: 22.8.2016  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Dohodou