Špecialista/-ka riadenia projektov

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Platové podmienky budú oznámené vybranému uchádzačovi.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Počuli ste už o kanceláriách bez papierov? Poznáte proces digitalizácie a elektronického spracovania dokumentov? Máte skúsenosti s riadením projektov?
Hľadáme do nášho tímu osobnosť, ktorá je skúsená v nasledujúcich oblastiach:
• riadenie strategických projektov (momentálne zameranie na kanceláriu bez papiera)
• koordinovanie externých dodávateľov zapojených do projektov
• myslenie v súvislostiach,
• koordinovanie procesov pri zavádzaní inovatívnych zmien v spoločnosti
• analyzovaní a vyhodnocovaní efektívnosti procesov v spoločnosti
• zavádzanie "Lean" nástrojov v spoločnosti
• koordinovanie činnosti interných útvarov spoločnosti zapojených do zverených projektov

Myslíte, že hľadáme Vás?
Presvedčte nás o tom zaslaním Vášho CV a vyplnením dotazníka.
Čo budeme od Vás chcieť v každodennej praxi?

Čo budeme od Vás chcieť v každodennej praxi?
• Plánovať a koordinovať stretnutia s internými a externými dodávateľmi
• Strážiť projektový rozpočet, čas a kvalitu dodania služby
• Monitorovať plnenie čiastkových cieľov v projekte
• Koordinovať testovanie nových procesov a ich nasadzovanie do prevádzky
• Spolupracovať pri analýzach procesov, ich optimalizovaní a nasadzovaní do prevádzky
• Pripravovať analýzy dokumenty potrebné pre rozhodovania pre projektovú radu.
• Reportovať progres projektu priamo riadiacej rade a zodpovednému členovi predstavenstva.

Obsadzujeme jedno pracovné miesto. Pracovná zmluva je na dobu určitú (1 rok od dátumu nástupu). V prípade spokojnosti oboch strán predĺženie pracovnej zmluvy na dobu neurčitú.

Zamestnanecké výhody, benefity

  • práca v ústretovom a dynamickom tíme
  • korektný, profesionálny a zároveň ľudský prístup
  • práca v spoločnosti s otvorenou firemnou kultúrou a stabilným postavením na trhu
  • priestor pre realizáciu vlastných návrhov
  • flexibilná pracovná doba
  • kratší pracovný čas
  • dovolenka navyše
  • príspevok na regeneráciu
  • príspevok na dôchodok
  • špeciálne zdravotné benefity (možnosť využívať súkromné zdravotné
zariadenia pre zamestnanca aj jeho blízkych rodinných príslušníkov a
pod.)
  • vysoký štandard systému vzdelávania
  • zľavy u vybraných partnerov na ich produkty a služby
  • zľavy na produkty spoločnosti Union poisťovňa, a.s.

Informácie o výberovom konaní

Zaujala Vás daná pozícia? Idete do toho s nami?
Kliknite na "poslať životopis", vyplňte dotazník a pošlite nám svoj ŠTRUKTÚROVANÝ ŽIVOTOPIS spolu s MOTIVAČNÝM LISTOM a so SÚHLASOM SO SPRACOVANÍM ÚDAJOV.

Žiadosti, ktoré nebudú spĺňať vyššie uvedené náležitosti, nebudú zaradené do výberového konania. Vzhľadom k veľkému počtu žiadostí nie je možné odpovedať všetkým uchádzačom. Kontaktovať tak budeme iba vybraných kandidátov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

technické,ekonomické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Internet(e-mail, www) - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

riadenie projektov vo finančnom sektore

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • znalosť procesu a systému digitalizácie dokumentov (definovanie požiadaviek na dokumenty, šablóny, kategorizácia dokumentov)
  • analytické myslenie
  • systematickosť
  • výborné komunikačné zručnosti
  • zodpovednosť a spoľahlivosť
  • vidieť veci a procesy v súvislostiach
  • aktívny prístup k riešeniu problémov
  • flexibilita, schopnosť pracovať pod tlakom
  • chuť učiť sa a získavať nové poznatky v oblasti poisťovníctva

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Len s tými, ktorí vám rozumejú, si život užijete naplno. A ešte aj cestovanie, bývanie, šoférovanie či podnikanie. Pridajte sa k nám. Rozumieme si a meníme životy k lepšiemu ;)

Poslanie
Vytvárať hodnoty pre klientov, akcionárov, zamestnancov a distribučných partnerov za trvale transparentného a etického vzťahu. Poskytovaním nadštandardných služieb, proaktivitou a inováciou sa usilujeme o to, aby sme boli poisťovateľom, s ktorým je komfortná spolupráca a ktorý poskytuje svojim klientom jedinečnú kombináciu produktov z oblasti komerčného a zdravotného poistenia.

Union poisťovňa, a.s. je inovatívnou poisťovňou
V oblasti cestovného poistenia ako aj priekopníkom v oblasti individuálneho zdravotného poistenia. Má silné postavenie vo vybraných segmentoch neživotného poistenia ako aj životného a individuálneho zdravotného poistenia.

Union zdravotná poisťovňa, a. s.
je prvou zdravotnou poisťovňou na Slovensku, ktorej jediným akcionárom je zahraničná spoločnosť Achmea B.V. Achmea je jednotkou na holandskom poistnom trhu a jedným z lídrov v zdravotnom poistení. Celkovo pôsobí v 6 európskych krajinách.
V Union zdravotnej poisťovni využívame profesionálne skúsenosti skupiny Achmea B.V., aby sme poistencom aj na slovenskom trhu zdravotného poistenia zabezpečili prostredníctvom nového prístupu zdravotnú starostlivosť európskeho štandardu.

Našou ambíciou je byť moderným a zaujímavým zamestnávateľom. Budujeme atmosféru, kde zamestnanci môžu rásť, vytvárať hodnoty, inovovať postupy a hovoriť otvorene svoje názory. Sme spoločnosťou, v ktorej slová ako etické správanie, vzájomná podpora a otvorená komunikácia, či spoločenská zodpovednosť firmy, nie sú len abstraktné pojmy na papieri.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Adresa spoločnosti

Union poisťovňa, a. s.
Karadžičova 10
813 60 Bratislava
Slovenská republika

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Miroslava Šugová
E-mail: poslať životopis
ID: 1818243  Dátum zverejnenia: 30.7.2014  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Platové podmienky budú oznámené vybranému uchádzačovi.