HR Business Partner / HR Generalist pre pobočku Slovensko

UniCredit Services S.C.p.A., org. zl. Slovensko

Miesto práce
Svätoplukova 31, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Úspešný kandidát bude súčasťou HR tímu pre ČR a SR vedeného lokálnym HR manažérom pre Českú a Slovenskú republiku a zároveň bude v častom kontakte s Expertise Center v HR centrále v Taliansku a s Global HR Business Partnermi.

Pracovná náplň:

HR Business Partner role:

 Kontaktná osoba za oblasť HR pre zamestnancov pobočky na Slovensku, riešenie pracovno-
právnych záležitostí
 1-2x v mesiaci výkon práce v pobočke v Prahe v trvaní 2 pracovné dni
 Zastrešenie celého procesu náboru pre pobočku Slovensko v súlade s FTE rozpočtom a náborovou
stratégiou spoločnosti (inzercia, realizácia interview, získanie schválenia HR manažéra pre ČR a
SR a HR centrály spoločnosti pre daný nábor, vytváranie "zákaziek" v systéme SAP); reprezentácia
spoločnosti na "Career Days" na VŠ, back-up pre kolegov z pobočky v SR
 Zastrešenie oblasti školení a rozvoja zamestnancov pre pobočku Slovensko v spolupráci s HR
Expertise Centre a v súlade s rozpočtom: práca s Training Tool, spolupráca s kolegami z HR
Expertise Center for Training a Development v Taliansku, realizácia povinných školení - podľa
lokálnej legislatívy a pre bankový sektor, objednávanie externých a interných školení, organizácia
jazykovej výuky, vytváranie "zákaziek" v SAP; back-up pre kolegov z pobočky v SR
 Oblasť HR reportingu pre pobočku Slovensko (príprava reportingu: mesačne, štvrťročne, ročne)
 Zastrešenie oblasti Performance Managementu a Compensation & Benefits podľa inštrukcií HR
manažéra a HR Expertise Center
 Zastrešenie oblasti agentúrneho zamestnávania (do 5 zamestnancov, spolupráca s agentúrou
práce)
 Spolupráca s ostatnými členmi HR tímu pre ČR a SR


HR Back Office rola:

 Príprava podkladov pre spracovanie miezd a realizácie mzdových platieb v spolupráci s oddelením
financií (kontrola dochádzky, komunikácia s vedúcimi zamestnancami pri odsúhlasovaní nadčasov,
atď.), komunikácia so spracovateľom mzdovej agendy (Payroll), komunikácia so zamestnancami v
prípade nezrovnalostí
 Práca s fyzickými personálnymi zložkami zamestnancov, príprava pracovno-právnych dokumentov
(pracovné zmluvy, DBPŠ, DVP, spolupráca na aktualizácii a vydávaní interných predpisov,
aktualizácia popisov pracovných pozícií)
 Koordinácia a zastrešenie aktivít v oblasti závodnej preventívnej starostlivosti (vstupné lekárske
prehliadky)
 Koordinácia a zastrešenie aktivít v oblasti zamestnaneckých benefitov (vyhodnotenie nároku na
stravné lístky, objednávanie stravných lístkov a ich distribúcia, správa systému zamestnaneckých
výhod - "kafetéria" systém, komunikácia s dodávateľom benefitového systému, príspevky do DDP)
 spracovanie a zabezpečenie všetkého potrebného pri nástupe nového zamestnanca do spoločnosti
a pri odchode zamestnanca zo spoločnosti (zabezpečenie vytvorenia a zrušenia štandardných
prístupov do firemných systémov a aplikácií v spolupráci s HR SSC, spracovanie nástupných a
výstupných dokumentov, atď.)
 Práca so SAP HR modulom, práca so SAP Procurement modulom

Zamestnanecké výhody, benefity

Ponúkame:

 Veľmi zaujímavú prácu v jednej z dcérskych spoločností silnej a prestížnej medzinárodnej bankovej
skupiny
 Pracovisko v Bratislave so služobnými cestami do Prahy 1-2 x mesačne na 2 dni
 Veľmi zaujímavé zamestnanecké výhody
 Príjemné pracovné prostredie a priateľský pracovný kolektív

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Požiadavky:

 Pracovné skúsenosti v uvedených oblastiach minimálne 4 - 5 rokov
 Veľmi dobrá znalosť Zákonníka práce a súvisiacej legislatívy (sociálne a zdravotné poistenie, daň z príjmov fyzických osôb, sociálny fond, zákon o kolektívnom vyjednávaní, atď.)
 Veľmi dobrá znalosť AJ - schopnosť dohovoriť sa, reagovať na telefonáty a e-maily
 Znalosť slovenčiny slovom aj písmom
 Veľmi dobrá užívateľská znalosť práce s PC (MS Office, najmä Excel, Word, Power point)
 Diskrétnosť, dôkladnosť, vyzretosť, zodpovednosť, flexibilita, pozitívne myslenie a profesijná pokora
 Proaktívny a iniciatívny prístup k práci, orientácia na riešenie situácie, samostatnosť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

UniCredit Services (UCS) is a Group Global Company of services, providing Information and Communication Technology (ICT). UniCredit Services employs approximately 8 000 colleagues and operates in 9 Countries.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 2086474  Dátum zverejnenia: 17.4.2015