Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Retail Specialist - Multi-channel Banking
UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a. s.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Dohodou
Dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
•Zabezpečovať rozvoj nových, moderných kanálov priameho bankovníctva, predovšetkým potom mobilného a internetového bankovníctva
•Prispievať k zvyšovaniu obchodnej aktivity a výnosov v podobe generování leadov a priamych online predajov a zvyšovanie efektivity banky úsporou nákladov
•Zabezpečovať reporting, analýzy a komunikáciu hodnotenia efektivity a predajného výkonu pobočiek na základe stanovených ukazovateľov
•Zaisťovať aktualizáciu a tvorbu podporných databáz
•Definovať a spravovať pracovné predpisy, optimalizovať a zjednodušovať postupy, formuláre a štandardy
•Aktívne monitorovať klientské požadavky, výsledky customer satisfaction, sledovať konkurenciu
•Podporovať interných a externých klientov za oblasť Multi-Channel Banking, predovšetkým pobočky banky
•Aktívne spolupracovať s CRM na procesoch, lead managemente a vyhodnocovaní kampaní za oblasť Multi-Channel Banking
•Aktívne spolupracovať s produktovými a segmentovými oddeleniami v banke (napr. účty, karty, investíce a CP, úvery a hypotéky), s dodávateľmi systémov atd.
•Prispievať k zvyšovaniu obchodnej aktivity a výnosov v podobe generování leadov a priamych online predajov a zvyšovanie efektivity banky úsporou nákladov
•Zabezpečovať reporting, analýzy a komunikáciu hodnotenia efektivity a predajného výkonu pobočiek na základe stanovených ukazovateľov
•Zaisťovať aktualizáciu a tvorbu podporných databáz
•Definovať a spravovať pracovné predpisy, optimalizovať a zjednodušovať postupy, formuláre a štandardy
•Aktívne monitorovať klientské požadavky, výsledky customer satisfaction, sledovať konkurenciu
•Podporovať interných a externých klientov za oblasť Multi-Channel Banking, predovšetkým pobočky banky
•Aktívne spolupracovať s CRM na procesoch, lead managemente a vyhodnocovaní kampaní za oblasť Multi-Channel Banking
•Aktívne spolupracovať s produktovými a segmentovými oddeleniami v banke (napr. účty, karty, investíce a CP, úvery a hypotéky), s dodávateľmi systémov atd.
Zamestnanecké výhody, benefity
Práca a kariéra v nadnárodnej spoločnosti, možnosť profesionálneho rastu. Zaujímavý balík zamestnaneckých výhod. Možnosť odborného rozvoja a vzdelávania.
Informácie o výberovom konaní
Vaše žiadosti s profesijným životopisom v slovenskom alebo anglickom jazyku posielajte poštou alebo e-mailom najneskôr do 2 týždňov od zverejnenia ponuky. Vo Vašej žiadosti prosím uveďte názov pozície a miesto výkonu práce.
Vo Vašej žiadosti uveďte prosím Váš súhlas na spracovanie osobných údajov pre potreby uchovania v databáze UniCredit Bank Slovakia a. s. počas doby jedného roka.
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom o prejavený záujem. Z kapacitných dôvodov budeme môcť odpovedať len kandidátom, ktorí budú pozvaní na pohovor po splnení požadovaných kritérií.
Vo Vašej žiadosti uveďte prosím Váš súhlas na spracovanie osobných údajov pre potreby uchovania v databáze UniCredit Bank Slovakia a. s. počas doby jedného roka.
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom o prejavený záujem. Z kapacitných dôvodov budeme môcť odpovedať len kandidátom, ktorí budú pozvaní na pohovor po splnení požadovaných kritérií.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
•vysokoškolské vzdelanie
•nadštandardná znalosť práce s PC tj. predovšetkým s databázovými súbormi, VISIO
•znalosť ostatných bankových retailových produktov (tj. účty,karty, investície a CP,úvery atď.)
•skúsenosti v oblasti priameho bankovníctva a bankových procesov výhodou
•komunikačné schopnosti a tímová spolupráca
•kladieme dôraz na klientsku orientáciu k internému i externému zákazníkovi
•schopnosť samostatnej práce a organizačné schopnosti
•plynulá angličtina
•nadštandardná znalosť práce s PC tj. predovšetkým s databázovými súbormi, VISIO
•znalosť ostatných bankových retailových produktov (tj. účty,karty, investície a CP,úvery atď.)
•skúsenosti v oblasti priameho bankovníctva a bankových procesov výhodou
•komunikačné schopnosti a tímová spolupráca
•kladieme dôraz na klientsku orientáciu k internému i externému zákazníkovi
•schopnosť samostatnej práce a organizačné schopnosti
•plynulá angličtina
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
UniCredit Bank má modernú firemnú kultúru. Riadi sa hodnotami tzv. Charty integrity, ktorá v rámci celej skupiny definuje základné hodnoty ako východisko správania sa a konania. Je postavená na pilieroch – čestnosť, rešpekt, sloboda, transparentnosť, vzájomnosť a dôvera.
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov
ID: 1820981
Dátum zverejnenia: 1.8.2014
2014-08-01
lokalita: Bratislava Pozícia: Produktový manažér - špecialista Spoločnosť: UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a. s.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Dohodou