Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administratívna práca – Personalistika
VM Building Solutions Slovensko s.r.o.
Miesto práce
Gogoľova 18, Bratislava
Gogoľova 18, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
čo najskôr
čo najskôr
Mzdové podmienky (brutto)
Dohodou
Dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Náplň práce, povinnosti a zodpovednosti:
Personálna agenda:
- Vedenie náboru, resp. spolupráca pri výbere nových zamestnancov spoločnosti
- Zabezpečenie pracovníkov v spolupráci so zmluvným dodávateľom a vedenie potrebnej agendy
- Vedenie kompletnej dokumentácie zamestnancov
- Administrácia dochádzkového systému „Fingera“
- Spracovanie dochádzky zamestnancov a odoslanie na mzdové oddelenie
- Kompletná komunikácia so zmluvným dodávateľom na spracovanie miezd
- Prihlasovanie/odhlasovanie zamestnancov v zdravotných poisťovniach
- V spolupráci so zmluvným dodávateľom zabezpečenie podkladov pre Sociálnu poisťovňu
- Odosielanie mesačných výkazov do poisťovní - elektronicky
- Zabezpečovanie školení zamestnancov podľa legislatívnych požiadaviek, resp. požiadaviek vedúcich pracovníkov
- Zabezpečovanie lekárskych prehliadok zamestnancov
- Sledovanie a reportovanie kľúčových personálnych ukazovateľov (napr. merania neprítomnosti v práci a pod.)
- Komunikácia s personálnym oddeleným v rámci skupiny Umicore
Administratívna agenda:
- Archivácia dokumentov v zmysle platných zákonov, spracovanie a aktualizácia archivačného poriadku
- Evidencia zmlúv s dodávateľmi, resp. odberateľmi v centrálnej databáze Umicore
Asistent/ka:
- Vyhľadávanie a zabezpečovanie ubytovania, dopravy a cestovných poistení v prípade služobných ciest zamestnancov
- Preklad, resp. zabezpečenie prekladov dokumentov z/do cudzieho jazyka
- Zabezpečenie upratovania v priestoroch spoločnosti
Pošta:
- Preberanie, odosielanie a evidencia pošty
- Príjem kuriérskych služieb
Nákup:
- Vystavovanie, resp. schvaľovanie objednávok podľa platných smerníc spoločnosti
- Zabezpečenie menších drobných nákupov do lekárničiek a repré pre hostí
Personálna agenda:
- Vedenie náboru, resp. spolupráca pri výbere nových zamestnancov spoločnosti
- Zabezpečenie pracovníkov v spolupráci so zmluvným dodávateľom a vedenie potrebnej agendy
- Vedenie kompletnej dokumentácie zamestnancov
- Administrácia dochádzkového systému „Fingera“
- Spracovanie dochádzky zamestnancov a odoslanie na mzdové oddelenie
- Kompletná komunikácia so zmluvným dodávateľom na spracovanie miezd
- Prihlasovanie/odhlasovanie zamestnancov v zdravotných poisťovniach
- V spolupráci so zmluvným dodávateľom zabezpečenie podkladov pre Sociálnu poisťovňu
- Odosielanie mesačných výkazov do poisťovní - elektronicky
- Zabezpečovanie školení zamestnancov podľa legislatívnych požiadaviek, resp. požiadaviek vedúcich pracovníkov
- Zabezpečovanie lekárskych prehliadok zamestnancov
- Sledovanie a reportovanie kľúčových personálnych ukazovateľov (napr. merania neprítomnosti v práci a pod.)
- Komunikácia s personálnym oddeleným v rámci skupiny Umicore
Administratívna agenda:
- Archivácia dokumentov v zmysle platných zákonov, spracovanie a aktualizácia archivačného poriadku
- Evidencia zmlúv s dodávateľmi, resp. odberateľmi v centrálnej databáze Umicore
Asistent/ka:
- Vyhľadávanie a zabezpečovanie ubytovania, dopravy a cestovných poistení v prípade služobných ciest zamestnancov
- Preklad, resp. zabezpečenie prekladov dokumentov z/do cudzieho jazyka
- Zabezpečenie upratovania v priestoroch spoločnosti
Pošta:
- Preberanie, odosielanie a evidencia pošty
- Príjem kuriérskych služieb
Nákup:
- Vystavovanie, resp. schvaľovanie objednávok podľa platných smerníc spoločnosti
- Zabezpečenie menších drobných nákupov do lekárničiek a repré pre hostí
Zamestnanecké výhody, benefity
- Práca v stabilnej a perspektívnej zahraničnej spoločnosti
Informácie o výberovom konaní
- Stručný životopis v SJ pošlite na nižšie uvedenú adresu. V predmete správy uvádzajte „Administratívna práca/personalista“
- U všetkých dokumentov zasielaných našej spoločnosti uvádzajte prosím Vás súhlas so spracúvaním osobných údajov
- V prípade veľkého počtu žiadostí, nebudeme môcť odpovedať všetkým uchádzačom.
- Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov, za účelom pozvania na osobný pohovor
- Práca je na dobu určitú (zastupovanie počas materskej/rodičovskej dovolenky)
- U všetkých dokumentov zasielaných našej spoločnosti uvádzajte prosím Vás súhlas so spracúvaním osobných údajov
- V prípade veľkého počtu žiadostí, nebudeme môcť odpovedať všetkým uchádzačom.
- Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov, za účelom pozvania na osobný pohovor
- Práca je na dobu určitú (zastupovanie počas materskej/rodičovskej dovolenky)
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Personalistika - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Základy
Microsoft PowerPoint - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Základy
Microsoft PowerPoint - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- bezúhonnosť
- schopnosť plynule komunikovať v Anglickom jazyku
- spoľahlivosť a zodpovednosť
- samostatnosť
- komunikačné schopnosti
- dobré organizačné schopnosti
- zvládanie stresových situácií
- príjemné vystupovanie
- prax výhodou
- schopnosť plynule komunikovať v Anglickom jazyku
- spoľahlivosť a zodpovednosť
- samostatnosť
- komunikačné schopnosti
- dobré organizačné schopnosti
- zvládanie stresových situácií
- príjemné vystupovanie
- prax výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme súčasťou nadnárodnej spoločnosti zaoberajúcou sa výrobou a spracovaním najmä neželezných kovov. Hľadáme zamestnancov na pozíciu do výrobného závodu s približne 90 ľuďmi a rozširujúcou sa výrobou so sídlom v Bratislave, ktorý vyrába systémy pre opláštenie a odvodnenie budov, najmä z titanzinkovaných plechov. Spoločnosť je súčasťou skupiny Fedrus International a v rámci obchodnej jednotky VM Building Solutions vyrába hlavne zinkové výrobky VMZINC®. V Paríži založené VM Building Solutions zamestnáva 900 ľudí po celom svete a distribuuje svoje výrobky zo šiestich európskych závodov prostredníctvom predajných tímov na štyroch kontinentoch.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 2275204
Dátum zverejnenia: 5.10.2015
2015-10-05
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, HR asistent, Personalista Spoločnosť: VM Building Solutions Slovensko s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Dohodou