Servisní manažer

U & SLUNO a.s.

Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti


Popis pozície

• zodpovedá za rozvoj vzťahov so súčastnými zákazníkmi a úroveň kvality dodávaných IT služieb na území Slovenska
• sleduje požiadavky, potreby a strategické zámery zákazníka v oblasti IT a business procesov. Vyhodnocuje ich a predkladá návrhy a ponuky na rozvoj poskytovaných služieb a produktov
• riadi projekty podpory zákazníkov behom rutinného používania sw aplikácií (po ukončení implementačných prác)
• riadi čiastkové rozvojové projekty (upgrade, rozšírenie systémov a pod.)
• sleduje úroveň poskytovaných služieb, rieši problémové oblasti a pravidelne vyhodnocuje spokojnosť zákazníkov

Požadujeme

• VŠ, príp. SŠ vzdelanie
• 2 roky praxe v oblasti IT, retailu alebo logistiky sú výhodou
• komunikačné schopnosti a profesionálne vystupovanie
• orientácia na zákazníka, vysoká miera empatie
• logické a analytické myslenie
• flexibilita
• schopnosť viesť tím
• aktívna znalost anglického jazyka
• ochota cestovať
• vodičský preukaz sk. B

Výhodou

• znalosť obchodných procesov v oblasti distribúcie a retailu
• orientácia v oblasti IT

Ponúkame:

• prácu na zaujímavých projektoch pre významných zákazníkov
• odmeňovanie zodpovedajúce pracovnému výkonu
• daľšie benefity z benefitného programu spoločnosti
• možnosť ďalšieho vzdelávania a profesionálneho rastu
• možnosť zamestnania v Bratislave (Ivanka pri Dunaji) alebo Homeoffice , prípadne v Ostrave

Informácie o výberovom konaní

http://www.lmcg2.com/pd/1104036811?rps=183&source=10&exportID=0

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
ID: 2537930  Dátum zverejnenia: 28.4.2016  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.