Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administratívny pracovník pobočky
TÜV SÜD Slovakia s.r.o.
Miesto práce
Jašíkova 6, Bratislava
Jašíkova 6, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Ihneď
Ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
Dohodou
Dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Fakturácia odberateľských faktúr (tuzemských, zahraničných)
Zhromažďovanie a kontrola podkladov pre fakturáciu
Evidencia odberateľských faktúr a k faktúram viazaných dokumentov
Sledovanie úhrad a vystavovanie upomienok k faktúram po lehote splatnosti
Evidencia dodávateľských faktúr a vystavovanie fakturačných sprievodiek, doloženie objednávky, prípadne zmluvy
Kontrola formálnej a vecnej stránky dodávateľských faktúr
Vedenie pokladne (vystavovanie príjmových, výdavkových dokladov, evidencia a mesačná inventarizácia)
Evidencia cestovných príkazov
Objednávanie kancelárskych potrieb, spotrebného materiálu a servisu zariadení pobočky, objednávanie občerstvenia pre potreby pobočky
Príprava občerstvenia v prípade obchodných stretnutí
Príprava podkladov pre spracovanie miezd (súhrnné mesačné prehľady dochádzky, mesačný rozpis spotreby gastrolístkov a ich inventarizácia)
Príprava podkladov pre ekonomické a mzdové oddelenie a dodržiavanie termínov ich odosielania
Evidencia majetku pobočky, inventarizácia v termínoch stanovených ekonomickým oddelením
Administratívne práce a činnosti nevyhnutné na riadny chod kancelárie
Príprava, evidencia prijatej a odoslanej pošty, odosielanie pošty
Administratívna korešpondencia (aj v AJ)
Samostatné plnenie pridelených úloh nadriadených a inšpektorov
Preklady textov z AJ do SJ a opačne
Evidencia zákaziek, objednávok a zmlúv
Zhromažďovanie a kontrola podkladov pre fakturáciu
Evidencia odberateľských faktúr a k faktúram viazaných dokumentov
Sledovanie úhrad a vystavovanie upomienok k faktúram po lehote splatnosti
Evidencia dodávateľských faktúr a vystavovanie fakturačných sprievodiek, doloženie objednávky, prípadne zmluvy
Kontrola formálnej a vecnej stránky dodávateľských faktúr
Vedenie pokladne (vystavovanie príjmových, výdavkových dokladov, evidencia a mesačná inventarizácia)
Evidencia cestovných príkazov
Objednávanie kancelárskych potrieb, spotrebného materiálu a servisu zariadení pobočky, objednávanie občerstvenia pre potreby pobočky
Príprava občerstvenia v prípade obchodných stretnutí
Príprava podkladov pre spracovanie miezd (súhrnné mesačné prehľady dochádzky, mesačný rozpis spotreby gastrolístkov a ich inventarizácia)
Príprava podkladov pre ekonomické a mzdové oddelenie a dodržiavanie termínov ich odosielania
Evidencia majetku pobočky, inventarizácia v termínoch stanovených ekonomickým oddelením
Administratívne práce a činnosti nevyhnutné na riadny chod kancelárie
Príprava, evidencia prijatej a odoslanej pošty, odosielanie pošty
Administratívna korešpondencia (aj v AJ)
Samostatné plnenie pridelených úloh nadriadených a inšpektorov
Preklady textov z AJ do SJ a opačne
Evidencia zákaziek, objednávok a zmlúv
Zamestnanecké výhody, benefity
Ponúkame:
•finančnú stabilitu veľkej medzinárodnej spoločnosti
•stabilitu zamestnania, istotu a benefity
•priestor pre vlastné nápady a podnikavosť
•príjemné pracovné prostredie
•finančnú stabilitu veľkej medzinárodnej spoločnosti
•stabilitu zamestnania, istotu a benefity
•priestor pre vlastné nápady a podnikavosť
•príjemné pracovné prostredie
Informácie o výberovom konaní
Životopis, prosím, zasielajte e-mailom. Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem. Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Vzdelanie v odbore
ekonomické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Pokročilý
Pokladňa - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Internet(e-mail, www) - Pokročilý
Pokladňa - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Internet(e-mail, www) - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Znalosť anglického jazyka je podmienkou, znalosť iného cudzieho jazyka výhodou
Príjemné a reprezentatívne vystupovanie
Samostatnosť, zodpovedný prístup k pracovným povinnostiam a riešeniu pracovných úloh
Komunikatívnosť
Precíznosť a lojálnosť
Príjemné a reprezentatívne vystupovanie
Samostatnosť, zodpovedný prístup k pracovným povinnostiam a riešeniu pracovných úloh
Komunikatívnosť
Precíznosť a lojálnosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
V TÜV SÜD združujeme technologických nadšencov a odborníkov, už viac ako 150 rokov. Práve oni vytvorili, z pôvodne nemeckej firmy, medzinárodnú spoločnosť. Dnes zamestnávame 28 000 expertov na 1000 lokalitách po celom svete a sme tak jedným z popredných poskytovateľov technických, inšpekčných a certifikačných služieb. Buď hrdá/-ý na svoju prácu. Pridaj sa do tímu, ktorý hýbe svetom.
Počet zamestnancov
100-149 zamestnancov
ID: 1716178
Dátum zverejnenia: 16.4.2014
2014-04-16
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Fakturant, Sekretárka Spoločnosť: TÜV SÜD Slovakia s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Dohodou