Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Technik správy bytových domov
Tulipa - správa budov, s. r. o.
Miesto práce
Banšelova, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Banšelova, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 600 EUR/mesiac
1 600 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- komplexná správa prideleného portfólia nehnuteľností - bytových domov (BD), bytov a nebytových priestorov,
- zabezpečenie prevádzky BD, pravidelné prehliadky a kontrola BD, ako aj evidencia a riešenie požiadaviek vlastníkov (telefonický, písomný i osobný kontakt),
- kontakt s externými dodávateľmi prác vrátane vyžiadania cenových ponúk,
- zabezpečovanie opráv a údržby v podobe evidencie a realizácie - ich objednávanie, priebežná kontrola i preberanie vykonaných opráv,
- objednávanie pravidelných revízií – ich evidencia a sledovanie termínov ich výkonu v rámci interného systému, ako aj preberanie protokolov na bytovom dome,
- riešenie reklamácií a spolupráca na príprave schôdzí vlastníkov,
- kontrola kvality dodaných služieb, kontrola objednávok a vystavených faktúr od dodávateľov,
- práca v internom informačnom systéme spoločnosti,
- ostatné práce spojené so správou nehnuteľností,
- znalosť anglického jazyka výhodou.
- zabezpečenie prevádzky BD, pravidelné prehliadky a kontrola BD, ako aj evidencia a riešenie požiadaviek vlastníkov (telefonický, písomný i osobný kontakt),
- kontakt s externými dodávateľmi prác vrátane vyžiadania cenových ponúk,
- zabezpečovanie opráv a údržby v podobe evidencie a realizácie - ich objednávanie, priebežná kontrola i preberanie vykonaných opráv,
- objednávanie pravidelných revízií – ich evidencia a sledovanie termínov ich výkonu v rámci interného systému, ako aj preberanie protokolov na bytovom dome,
- riešenie reklamácií a spolupráca na príprave schôdzí vlastníkov,
- kontrola kvality dodaných služieb, kontrola objednávok a vystavených faktúr od dodávateľov,
- práca v internom informačnom systéme spoločnosti,
- ostatné práce spojené so správou nehnuteľností,
- znalosť anglického jazyka výhodou.
Zamestnanecké výhody, benefity
- vzdelávanie zamerané na profesionálny a osobný rozvoj,
- motivačná odmeňovacia schéma,
- flexibilná pracovná doba,
- 3 dni plateného voľna (tzv. sick day) za rok po dohode,
- bonus za odporučenie vhodného kandidáta,
- služobné auto aj na súkromné účely po dohode,
- byť súčasťou priateľského kolektívu s elánom dosahovať skvelé výsledky.
- motivačná odmeňovacia schéma,
- flexibilná pracovná doba,
- 3 dni plateného voľna (tzv. sick day) za rok po dohode,
- bonus za odporučenie vhodného kandidáta,
- služobné auto aj na súkromné účely po dohode,
- byť súčasťou priateľského kolektívu s elánom dosahovať skvelé výsledky.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Stavebný alebo technický smer výhodou
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2) alebo Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Dôslednosť, zodpovednosť a orientácia na dodržanie termínov
- Organizačné, plánovacie a komunikačné schopnosti
- Prozákaznícka orientácia a zameranie na výsledky v podobe zrealizovaných úkonov
- Minimálne 2 roky skúseností na podobnej pozícii v oblasti správy budov / facility management /
- Samostatnosť, presnosť a precíznosť
- Zmysel pre tímovú prácu
- Organizačné, plánovacie a komunikačné schopnosti
- Prozákaznícka orientácia a zameranie na výsledky v podobe zrealizovaných úkonov
- Minimálne 2 roky skúseností na podobnej pozícii v oblasti správy budov / facility management /
- Samostatnosť, presnosť a precíznosť
- Zmysel pre tímovú prácu
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť Tulipa – správa budov je spoločnosť portfólia správcovských spoločností skupiny Tulipa :
Tulipa – správa budov ,
Tulipa – správca bytových domov
Tulipa – Facility management.
Spoločnosť Tulipa kladie dôraz na individuálny prístup ku klientom a obchodným partnerom pri zabezpečovaní údržby a rozvoja spravovaných objektov s cieľom zabezpečiť vlastníkom spravovaných objektov komplexné služby v oblasti správy objektov, ktoré sú nevyhnutné pre ich užívanie.
Cieľom spoločnosti je v spolupráci s vlastníkmi spravovaných objektov, nastaviť
a udržať také podmienky, ktoré umožnia stabilný a udržateľný rozvoj spravovaného objektu, v rámci ekonomických možností objektu a jeho vlastníkov. Umožňujeme jednoduchý a prehľadný výber dodávateľov služieb podľa požiadaviek vlastníkov, resp. zástupcov bytových domov.
Tulipa – správa budov ,
Tulipa – správca bytových domov
Tulipa – Facility management.
Spoločnosť Tulipa kladie dôraz na individuálny prístup ku klientom a obchodným partnerom pri zabezpečovaní údržby a rozvoja spravovaných objektov s cieľom zabezpečiť vlastníkom spravovaných objektov komplexné služby v oblasti správy objektov, ktoré sú nevyhnutné pre ich užívanie.
Cieľom spoločnosti je v spolupráci s vlastníkmi spravovaných objektov, nastaviť
a udržať také podmienky, ktoré umožnia stabilný a udržateľný rozvoj spravovaného objektu, v rámci ekonomických možností objektu a jeho vlastníkov. Umožňujeme jednoduchý a prehľadný výber dodávateľov služieb podľa požiadaviek vlastníkov, resp. zástupcov bytových domov.
ID: 4775596
Dátum zverejnenia: 4.3.2024
2024-03-04
lokalita: Bratislava Pozícia: Správca budov Spoločnosť: Tulipa - správa budov, s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 600 EUR/mesiac