Front Office Manager / Manager hotelovej recepcie

Tulip House, a.s.

Miesto práce
Štúrova 10, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1500€ v závislosti od nadobudnutých skúseností a kvalifikácie

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Zabezpečenie celej prevádzky recepcie 5* hotela (front office - back office)
Riadenie a organizovanie práce tímu recepcie (recepční, bellboys)
Priama spolupráca so supervisorom oddelenia Housekeepingu
Výber, training a supervising personálu recepcie, zaškoľovanie novoprijatých zamestnancov,momentálne stabilný team personálu
Nastavovanie a dohľad nad dodržiavaním štandardov hotela a interných smerníc
Budovanie a udržiavanie kontaktov s existujúcimi klientami, starostlivosť o zákazníkov
Riešenie požiadaviek hostí aj sťažnosti, proklientský prístup
Tvorba a kontrola finančných operácii a podkladov
Kontrola uzávierky, správne nastavenie hotelového rezervačného systému, vypracovanie štatistických výkazov hotela
Efektívne spolupracovanie s obchodným oddelením za účelom zvyšovania tržieb hotela
Finančné plánovanie
Management rezervácii - jednotlivci, skupiny
Channel management

Zamestnanecké výhody, benefity

Luxusné prostredie hotela
Zázemie v stabilnej investičnej a developerskej skupine
Zaujímavá práca vo firme so silným proklientským prístupom
Dobré platové ohodnotenie
Notebook, mobilný telefón

Informácie o výberovom konaní

V prípade, že SPĹŇATE POŽIADAVKY PRACOVNÉHO MIESTA, zašlite svoj štrukturovaný životopis v slovenskom a anglickom jazyku, s priloženým motivačným listom a fotografiou na kontaktný e-mail: [email protected].
Do predmetu správy prosím uveďte názov pozície.

Ďakujeme za prejavený záujem uchádzať sa o pracovné miesto v našej spoločnosti. Kontaktovať budeme len uchádzačov, ktorí spĺňajú naše požiadavky.

Zaslaním Vášho životopisu nám dávate súčasne súhlas so spracovaním, správou a archiváciou Vašich osobných údajov uvedených v životopise v zmysle zákona č.428/2002 Z.z. O ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov a to pre účely evidencie uchádzačov a pre účely ďalšieho spracovania.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické,humanitné

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý

Prax na pozícii/v oblasti

hoteliérstvo

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- prax na recepcii hotela
- dôkladná znalosť oblasti hoteliérstva
- veľmi dobrá znalosť AJ slovom aj písmom
- ovládanie ďalšieho jazyka výhodou
- aktívny proklientský prístup
- výborné komunikačné schopnosti
- schopnosť pracovať pod stresom, v časovom vypätí
- dynamická a flexibilná osobnosť
- zodpovednosť, spoľahlivosť
- znaosť hotelovího systému Hores 10 výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Roset Hotel & Residence*****
Komfort, nadčasová elegancia, hrejivá atmosféra a starostlivosť, na akú sa nezabúda.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov
ID: 800852  Dátum zverejnenia: 13.5.2019  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Od 1500€ v závislosti od nadobudnutých skúseností a kvalifikácie