Odborný referent - Office manažér Kancelárie SK8

Trnavský samosprávny kraj

Miesto práce
Úrad Trnavského samosprávneho kraja, Starohájska, Trnava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 400 EUR/mesiaczákladná zložka mzdy 1.400 EUR + možnosť priznania variabilnej zložky mzdy

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

zabezpečenie administratívneho chodu Kancelárie SK8 a úloh s tým spojených

príprava programových podujatí združenia, ako aj rokovaní odborných sekcií SK8

technicko-materiálne zabezpečenie rokovaní Zhromaždenia združenia

príprava a spracovanie návrhov materiálov na rokovania Zhromaždenia združenia

príprava podkladov a odborných stanovísk

evidencia spisov, korešpondencia, účtovníctvo

vyhľadávanie a príprava projektových žiadostí

aktívna komunikácia s ministerstvami a partnermi združenia

Zamestnanecké výhody, benefity

Našim zamestnancom poskytujeme tieto benefity:
• pracovný čas 7,5 hod. denne
• mzdu tvorenú základnou a variabilnou zložkou (možnosť priznania osobného ohodnotenia)
• 5 dní dovolenky navyše
• pracovné voľno s náhradou mzdy pre zamestnancov starajúcich sa o nezaopatrené dieťa do veku 15 rokov vo výmere 4 dodatočných dní za rok
• jubilejné odmeny
• zvýšenú náhradu mzdy pri dočasnej práceneschopnosti
• príspevok zo sociálneho fondu na stravovanie
• jednorazový príspevok pri životných udalostiach, t.j. narodenie dieťaťa, úmrtie blízkeho človeka
• príspevok na ošatenie
• príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie

Informácie o výberovom konaní

Zoznam požadovaných dokladov:
• profesijný štruktúrovaný životopis
• motivačný list


Dátum a miesto podania žiadosti:

Termín podania: 12.05.2024

Adresa podania: [email protected]

Ďalšie informácie na tel. č.: 033/55 59 352

Všetky informácie ohľadne práv a povinností pri spracovávaní osobných údajov nájdete na webovom sídle https://www.trnava-vuc.sk/sk/ochrana-osobnych-udajov

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

12.5.2024 (ostáva ešte 5 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Miesto práce:
• Bratislava/ Trnava

Termín nástupu:
• ASAP

Druh pracovného pomeru:
• hlavný pracovný pomer

Mzda:
• základná zložka mzdy 1400 EUR + možnosť priznania variabilnej zložka mzdy v závislosti od výkonu zamestnanca

Kvalifikačné predpoklady:
• minimálne vysokoškolské vzdelanie II. stupňa

Iné kritéria a požiadavky:

schopnosť plánovať, organizovať, implementovať rozhodnutia a schopnosť dôsledne doťahovať riešenie úloh

spôsobilosť pracovať proaktívne a samostatne

výhodou prax v oblasti verejných politík, regionálneho rozvoja v rámci kraja

anglický jazyk na úrovni min. B2

komunikačné zručnosti

analytické myslenie

účtovníctvo výhodou

bezúhonnosť

flexibilita

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

V úrade trnavskej župy zamestnávame viac ako 200 ľudí. Ďalšie stovky pracujú v rámci našich organizácií. Všetci napĺňame motto „Spolu tvoríme kraj“. Nespoliehame sa pri tom len na štandardné postupy a osvedčené riešenia. Trvalo udržateľný rozvoj regiónu zabezpečujeme pomocou nástrojov otvoreného vládnutia. Našou snahou je verejné služby systematicky zlepšovať, a to inovatívnou formou a so zapojením obyvateľov. Teraz máte príležitosť pridať sa k nám aj vy!

Počet zamestnancov

200-249 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Odbor ľudských zdrojov Úrad TTSK
Tel.: +421335559352
E-mail: poslať životopis
ID: 4816249  Dátum zverejnenia: 25.4.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 400 EUR/mesiac