Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Business Development Manager pre výnimočnú strojársku spoločnosť (m/ž)
TRIGON Consulting s.r.o.
Miesto práce
Banskobystrický kraj
Banskobystrický kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
Od 2 000 EUR/mesiac- finálna výška odmeny závisí od skúseností kandidáta; po uplynutí skúšobnej doby klient ponúka prehodnotenie mzdy; model odmeňovania a systém benefitov bude podrobne predstavený na osobnom stretnutí u klienta
Od 2 000 EUR/mesiac- finálna výška odmeny závisí od skúseností kandidáta; po uplynutí skúšobnej doby klient ponúka prehodnotenie mzdy; model odmeňovania a systém benefitov bude podrobne predstavený na osobnom stretnutí u klienta
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho klienta, strojársku spoločnosť s unikátnym produktom, hľadáme Business Development Manažéra, ktorý bude súčasťou oddelenia obchodu. Naším klientom je dynamicky sa rozvíjajúca spoločnosť s produktom, o ktorý je záujem v rámci celého sveta. V súčasnosti rozširuje rady svojich zamestnancov a otvára nové pracovné príležitosti.
Na pozícii sa najlepšie uplatní kandidát, ktorý má plynulú angličtinu a predchádzajúcu skúsenosť so zahraničným obchodom v oblasti strojárskeho priemyslu. Vítaná je skúsenosť na pozícii B2B alebo B2C obchodníka, systematický a na cieľ zameraný typ osobnosti.
Hľadáme človeka, ktorý bude aktívne vyhľadávať a oslovovať nové obchodné príležitosti na celom svete. Otvárať diskusie, organizovať a realizovať stretnutia a v spolupráci s kolegami na oddelení obchodu uzatvárať kontrakty. Dôležitou súčasťou pracovnej náplne je aj aktívne vyhľadávanie potenciálnych dodávateľov služieb a vytváranie priestoru pre oddelenie nákupu.
Vhodný kandidát musí byť zručný v jasnom a zrozumiteľnom komunikovaní informácií, mať ťah na bránu a disponovať vysokou mierou diskrétnosti. Vzhľadom na fakt, že klienti aj dodávatelia sú lokalizovaní v rôznych krajinách, komunikácia prebieha majoritne v anglickom jazyku a jeho výborná znalosť znalosť je na pozícii podmienkou.
Hľadáme lojálneho človeka, profesionála, ktorý dokáže robiť samostatné rozhodnutia a na druhej strane je schopný posúdiť, kedy sa potrebuje poradiť či konzultovať svoje návrhy s vedením spoločnosti. Človeka, ktorý má dobrodružnú povahu a je otvorený pracovným cestám do zahraničia.
Úspešný kandidát dostane po nástupe kvalitné zaškolenie a plnú podporu zo strany vedenia spoločnosti.
Na pozícii sa najlepšie uplatní kandidát, ktorý má plynulú angličtinu a predchádzajúcu skúsenosť so zahraničným obchodom v oblasti strojárskeho priemyslu. Vítaná je skúsenosť na pozícii B2B alebo B2C obchodníka, systematický a na cieľ zameraný typ osobnosti.
Hľadáme človeka, ktorý bude aktívne vyhľadávať a oslovovať nové obchodné príležitosti na celom svete. Otvárať diskusie, organizovať a realizovať stretnutia a v spolupráci s kolegami na oddelení obchodu uzatvárať kontrakty. Dôležitou súčasťou pracovnej náplne je aj aktívne vyhľadávanie potenciálnych dodávateľov služieb a vytváranie priestoru pre oddelenie nákupu.
Vhodný kandidát musí byť zručný v jasnom a zrozumiteľnom komunikovaní informácií, mať ťah na bránu a disponovať vysokou mierou diskrétnosti. Vzhľadom na fakt, že klienti aj dodávatelia sú lokalizovaní v rôznych krajinách, komunikácia prebieha majoritne v anglickom jazyku a jeho výborná znalosť znalosť je na pozícii podmienkou.
Hľadáme lojálneho človeka, profesionála, ktorý dokáže robiť samostatné rozhodnutia a na druhej strane je schopný posúdiť, kedy sa potrebuje poradiť či konzultovať svoje návrhy s vedením spoločnosti. Človeka, ktorý má dobrodružnú povahu a je otvorený pracovným cestám do zahraničia.
Úspešný kandidát dostane po nástupe kvalitné zaškolenie a plnú podporu zo strany vedenia spoločnosti.
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca u stabilného zamestnávateľa so zaujímavou perspektívou
- dodržiavaný fond štandardného pracovného času je súčasťou kultúry a filozofie firmy
- dlhodobá perspektíva spolupráce
- kariérny rast
- férové, priateľské prostredie
- unikátne know-how
- ponuka konkrétnych benefitov bude prezentovaná na stretnutí u klienta
- dodržiavaný fond štandardného pracovného času je súčasťou kultúry a filozofie firmy
- dlhodobá perspektíva spolupráce
- kariérny rast
- férové, priateľské prostredie
- unikátne know-how
- ponuka konkrétnych benefitov bude prezentovaná na stretnutí u klienta
Informácie o výberovom konaní
Ďakujeme Vám za reakciu na náš inzerát. Výberový proces pozostáva minimálne z 2 kôl, pričom 2.kolo je realizované u klienta. Vyrozumenie o výsledku výberového procesu dostane každý uchádzač.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Strojársky priemysel
Úspešná výrobná spoločnosť high-tech produktov, založená na Slovensku s klientmi a dodávateľmi po celom svete. Veda, technológie a inžinierstvo pod jednou strechou.
Úspešná výrobná spoločnosť high-tech produktov, založená na Slovensku s klientmi a dodávateľmi po celom svete. Veda, technológie a inžinierstvo pod jednou strechou.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Office 365 - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
obchod v oblasti strojárskeho priemyslu
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- prax na pozícii obchodníka v kontexte strojárskej spoločnosti
- skúsenosť so zahraničným obchodom
- výborné organizačné zručnosti
- systematickosť, štruktúra
- lojálny, diskrétny typ osobnosti
- otvorený podmienkam start up-u
- minimálne 2-4 roky skúsenosti na pozícii obchodného manažéra/zástupcu
- perfektná znalosť anglického jazyka
- zameranie na proces aj na výsledky
- schopný robiť samostatné rozhodnutia, ochotný konzultovať
- prehľad o výrobných procesoch
- ochotný cestovať do rôznych krajín
- schopný a ochotný budovať pozitívne a korektné vzťahy
- skúsenosť so zahraničným obchodom
- výborné organizačné zručnosti
- systematickosť, štruktúra
- lojálny, diskrétny typ osobnosti
- otvorený podmienkam start up-u
- minimálne 2-4 roky skúsenosti na pozícii obchodného manažéra/zástupcu
- perfektná znalosť anglického jazyka
- zameranie na proces aj na výsledky
- schopný robiť samostatné rozhodnutia, ochotný konzultovať
- prehľad o výrobných procesoch
- ochotný cestovať do rôznych krajín
- schopný a ochotný budovať pozitívne a korektné vzťahy
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
TRIGON Consulting s.r.o. je personálno-poradenská agentúra, ktorá pôsobí na slovenskom trhu už 20 rokov. Poskytujeme prvotriedne poradenské riešenia a služby pre spoločnosti najmä v oblasti vyhľadávania a výberu zamestnancov. Dokážeme spojiť kvalitných ľudí s kvalitnými firmami a pomáhame vytvárať dlhodobé partnerstvá. Sme tím profesionálov s ľudským prístupom a otvorenou komunikáciou. Spokojný klient je našim cieľom a vizitkou.
Pre viac informácií kliknite na: https://www.trigon-consulting.sk
Pre viac informácií kliknite na: https://www.trigon-consulting.sk
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 4771909
Dátum zverejnenia: 1.3.2024
2024-03-01
lokalita: Banskobystrický kraj Pozícia: Account manager, Obchodný analytik, Obchodný manažér, Obchodný zástupca, Projektový manažér Spoločnosť: TRIGON Consulting s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 2 000 EUR/mesiac