Technicko-prevádzkový riaditeľ

TRIGON Consulting s.r.o.

Miesto práce
Banskobystrický kraj, Trnavský kraj, okres Banská Bystrica, okres Rimavská Sobota, okres Trnava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP / dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
adekvátne platové ohodnotenie

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre nášho klienta hľadáme vhodného kandidáta na pozíciu Technicko-prevádzkový riaditeľ.

Našim klientom je úspešná slovenská spoločnosť, ktorá sa už 25 rokov zaoberá poskytovaním environmentálnych služieb. Pre svojich zákazníkov, rôzne priemyselné spoločnosti, zabezpečuje komplexné služby - zber, prepravu, úpravu, zneškodnenie a recykláciu priemyselných odpadov, ako aj odborné a legislatívne poradenstvo.
Spoločnosť má tri závody na spracovanie odpadu, ktoré sa zameriavajú hlavne na recykláciu odpadových olejov, organických rozpúšťadiel a olejových filtrov. Závody sa nachádzajú v Banskej Bystrici, Rimavskej Sobote a Trnave.

Miesto výkonu práce je v Banskej Bystrici, kde sa nachádza centrála spoločnosti. Spoločnosť však vie vytvoriť pracovné miesto aj na prevádzke v Trnave alebo v Rimavskej Sobote podľa preferencií alebo bydliska vybraného kandidáta.

Technicko-prevádzkový riaditeľ je členom vrcholového vedenia slovenskej spoločnosti, ktorá má cca 100 zamestnancov. Podstatou pozície je manažérske zastrešenie všetkých troch závodov, ako aj priame riadenie troch Prevádzkových manažérov závodov.
Všetky závody majú zabehnutú výrobu, a sú riadené Prevádzkovým manažérom závodu. Technicko-prevádzkový riaditeľ každý závod navštívi 1x týždenne, spraví obhliadku závodu, komunikuje s Prevádzkovým manažérom a koordinuje aktuálne problémy.

Medzi hlavné úlohy Technicko-prevádzkového riaditeľa patrí:
• zodpovedanie za bezproblémový chod závodov,
• vedenie, koordinovanie, motivovanie a hodnotenie podriadených pracovníkov,
• sledovanie trendov a zavádzanie nových technológií do výroby,
• výber vhodných dodávateľov.

Pracovná pozícia je zaujímavá aj tým, že okrem procesných vecí, obsahuje aj viacero výziev:
• nastavovať rovnaké výrobné štandardy vo všetkých závodoch,
• hľadať a predkladať návrhy a podnety na zlepšenie a modernizáciu existujúcej výroby a tým reflektovať na požiadavky zákazníkov.

Na tejto pozícii si vieme predstaviť kandidáta, ktorý:
• je ideálne chemický technológ, prípadne strojár alebo stavbár – aby vedel vybrať nové výrobné technológie a dokázal zastrešiť projektovo technologickú výstavbu
• má manažérsku skúsenosť s vedením prevádzok alebo väčších tímov.

Zamestnanecké výhody, benefity

Na tejto pracovnej pozícii by sme radi vyzdvihli hlavne to, že:
• pozícia je súčasťou vrcholového manažmentu úspešnej spoločnosti, ktorá je lídrom trhu na slovenskom trhu v oblasti environmentálnych služieb
• poskytuje veľký priestor priamo sa podieľať na modernizácií výrobných procesov, prostredníctvom výberu a zavádzania nových technológií a tým výrazne prispievať k úspechu firmy

Ostatné zamestnanecké výhody a benefity:
• práca v príjemnom pracovnom prostredí v mladom kolektíve
• finančné ohodnotenie zodpovedajúce manažérskej pozícii
• služobné auto aj na súkromné účely
• teambuildingové akcie – firemný deň, ples, lyžovačka a pod.
• akcie pre deti zamestnancov – MDD, Mikuláš
• ostatné benefity budú upresnené na osobnom stretnutí s klientom

Informácie o výberovom konaní

Budeme radi ak na túto pracovnú ponuku zareagujete a vopred ďakujeme za prejavenú dôveru. Všetky životopisy so žiadosťami starostlivo posúdime a určite dáme spätnú väzbu každému záujemcovi.

Výberové konanie bude pozostávať z dvoch pohovorov. Prvý sa uskutoční so zástupcom personálnej agentúry a druhý u nášho klienta so zástupcami spoločnosti.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné neuvedené oblasti

Našim klientom je úspešná slovenská spoločnosť, ktorá sa už 25 rokov zaoberá poskytovaním environmentálnych služieb. Pre svojich zákazníkov, rôzne priemyselné spoločnosti, zabezpečuje komplexné služby - zber, prepravu, úpravu, zneškodnenie a recykláciu priemyselných odpadov, ako aj odborné a legislatívne poradenstvo.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

TRIGON Consulting s.r.o. je personálno-poradenská agentúra, ktorá pôsobí na slovenskom trhu už 20 rokov. Poskytujeme prvotriedne poradenské riešenia a služby pre spoločnosti najmä v oblasti vyhľadávania a výberu zamestnancov. Dokážeme spojiť kvalitných ľudí s kvalitnými firmami a pomáhame vytvárať dlhodobé partnerstvá. Sme tím profesionálov s ľudským prístupom a otvorenou komunikáciou. Spokojný klient je našim cieľom a vizitkou.
Pre viac informácií kliknite na: https://www.trigon-consulting.sk

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov
ID: 3148819  Dátum zverejnenia: 2.8.2017  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: adekvátne platové ohodnotenie