Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Obchodný referent / referentka
TRIGON Consulting s.r.o.
Miesto práce
Banskobystrický kraj, okres Lučenec, okres Rimavská Sobota
Banskobystrický kraj, okres Lučenec, okres Rimavská Sobota
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
zaujímavé platové ohodnotenie
zaujímavé platové ohodnotenie
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho klienta hľadáme šikovného kandidáta/-ku na pozíciu Obchodný /-á referent /-ka s miestom výkonu práce v Rimavskej Sobote.
Naším klientom je prestížna slovenská spoločnosť, ktorá pôsobí v oblasti výroby a predaja autopoťahov šitých na mieru. Spoločnosť vyrába autopoťahy pre modely takmer 40-tich značiek automobilov v Európe, medzi ktoré patria aj popredné značky ako Audi, BMW či Lexus. Takmer 90 % produkcie je určených pre export do rôznych štátov Európy, najviac však pre Česko, Maďarsko a Nemecko.
Zákazníkmi nášho klienta sú rôzne autosalóny, autobazáre a predajcovia rôznych autodoplnkov.
Náš klient patrí vo svojom obore medzi TOP spoločnosti pôsobiace v Európe.
Vybraný kandidát na pozícii Obchodný referent bude súčasťou Obchodného oddelenia, na ktorom pôsobí 5 ďalších kolegov na rovnakej pozícii. Každý Obchodný referent má pridelený svoj región, v rámci ktorého sa stará o zákazníkov.
Hľadáme kandidáta, ktorého hlavnou úlohou bude starostlivosť o zákazníkov z nemecky hovoriacich krajín – Rakúsko a Nemecko. Z tohto dôvodu je nevyhnutná plynulá komunikácia v nemeckom jazyku slovom aj písmom.
Medzi typické činnosti na tejto pozícii patrí:
• spracovanie prijatých dopytov a vypracovávanie cenových ponúk
• emailová aj telefonická komunikácia so zákazníkmi ohľadom špecifikácie a schválenia objednávky
• spracovanie objednávok a zadávanie do výroby
• informovanie klientov o novinkách a prebiehajúcich akciách, zasielanie newsletrov a pod.
Po nástupe vybraný kandidát absolvuje dôkladné zaškolenie, ktoré spočíva v oboznámení sa so systémom práce, s výrobným procesom, používanými materiálmi, s prácou s informačným systémom. Počas niekoľkých týždňom bude veľmi úzko spolupracovať s kolegyňou na rovnakej pracovnej pozícii.
Na tejto pozícii si vieme predstaviť kandidáta, ktorý:
• aktívne komunikuje v nemeckom jazyku slovom aj písmom
• má rád dynamickú a obchodnú atmosféru a ocení prácu v mladom kolektíve
• má prax na pozícii, kde denne komunikoval so zákazníkom, riešil ich požiadavky, zabezpečoval spracovanie obchodných prípadov a poradenstvo klientom
Naším klientom je prestížna slovenská spoločnosť, ktorá pôsobí v oblasti výroby a predaja autopoťahov šitých na mieru. Spoločnosť vyrába autopoťahy pre modely takmer 40-tich značiek automobilov v Európe, medzi ktoré patria aj popredné značky ako Audi, BMW či Lexus. Takmer 90 % produkcie je určených pre export do rôznych štátov Európy, najviac však pre Česko, Maďarsko a Nemecko.
Zákazníkmi nášho klienta sú rôzne autosalóny, autobazáre a predajcovia rôznych autodoplnkov.
Náš klient patrí vo svojom obore medzi TOP spoločnosti pôsobiace v Európe.
Vybraný kandidát na pozícii Obchodný referent bude súčasťou Obchodného oddelenia, na ktorom pôsobí 5 ďalších kolegov na rovnakej pozícii. Každý Obchodný referent má pridelený svoj región, v rámci ktorého sa stará o zákazníkov.
Hľadáme kandidáta, ktorého hlavnou úlohou bude starostlivosť o zákazníkov z nemecky hovoriacich krajín – Rakúsko a Nemecko. Z tohto dôvodu je nevyhnutná plynulá komunikácia v nemeckom jazyku slovom aj písmom.
Medzi typické činnosti na tejto pozícii patrí:
• spracovanie prijatých dopytov a vypracovávanie cenových ponúk
• emailová aj telefonická komunikácia so zákazníkmi ohľadom špecifikácie a schválenia objednávky
• spracovanie objednávok a zadávanie do výroby
• informovanie klientov o novinkách a prebiehajúcich akciách, zasielanie newsletrov a pod.
Po nástupe vybraný kandidát absolvuje dôkladné zaškolenie, ktoré spočíva v oboznámení sa so systémom práce, s výrobným procesom, používanými materiálmi, s prácou s informačným systémom. Počas niekoľkých týždňom bude veľmi úzko spolupracovať s kolegyňou na rovnakej pracovnej pozícii.
Na tejto pozícii si vieme predstaviť kandidáta, ktorý:
• aktívne komunikuje v nemeckom jazyku slovom aj písmom
• má rád dynamickú a obchodnú atmosféru a ocení prácu v mladom kolektíve
• má prax na pozícii, kde denne komunikoval so zákazníkom, riešil ich požiadavky, zabezpečoval spracovanie obchodných prípadov a poradenstvo klientom
Zamestnanecké výhody, benefity
• perspektívna práca pre silnú a úspešnú slovenskú spoločnosť
• zaujímavá a rôznorodá práca s pevnou pracovnou dobou
• práca v príjemnom pracovnom prostredí v mladom kolektíve
• motivujúce finančné ohodnotenie – zaujímavý základný plat + variabilná zložka z predaja
• školenia a semináre podporujúce osobný a odborný rozvoj a rast plne hradené spoločnosťou
• v prípade potreby vie zamestnávateľ zabezpečiť komfortné ubytovanie
• pravidelná masáž profesionálnym masérom počas pracovnej doby
• poukážky do fitness centra
• finančné príspevky pri rôznych životných udalostiach
• teambuildingy a Vianočný večierok
• zaujímavá a rôznorodá práca s pevnou pracovnou dobou
• práca v príjemnom pracovnom prostredí v mladom kolektíve
• motivujúce finančné ohodnotenie – zaujímavý základný plat + variabilná zložka z predaja
• školenia a semináre podporujúce osobný a odborný rozvoj a rast plne hradené spoločnosťou
• v prípade potreby vie zamestnávateľ zabezpečiť komfortné ubytovanie
• pravidelná masáž profesionálnym masérom počas pracovnej doby
• poukážky do fitness centra
• finančné príspevky pri rôznych životných udalostiach
• teambuildingy a Vianočný večierok
Informácie o výberovom konaní
Budeme radi ak na túto pracovnú ponuku zareagujete a vopred ďakujeme za prejavenú dôveru. Všetky životopisy so žiadosťami starostlivo posúdime a určite dáme spätnú väzbu každému záujemcovi.
Výberové konanie bude pozostávať z dvoch pohovorov. Prvý sa uskutoční so zástupcom personálnej agentúry a druhý u nášho klienta so zástupcami spoločnosti.
Výberové konanie bude pozostávať z dvoch pohovorov. Prvý sa uskutoční so zástupcom personálnej agentúry a druhý u nášho klienta so zástupcami spoločnosti.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Textilná, odevná, kožiarska výroba
Našim klientom je úspešná slovenská spoločnosť, ktorá sa už viac ako 25 rokov zaoberá výrobou a predajom autopoťahov šitých na mieru. Náš klient vyrába autopoťahy na všetky značky a modely automobilov.
Našim klientom je úspešná slovenská spoločnosť, ktorá sa už viac ako 25 rokov zaoberá výrobou a predajom autopoťahov šitých na mieru. Náš klient vyrába autopoťahy na všetky značky a modely automobilov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
TRIGON Consulting s.r.o. je personálno-poradenská agentúra, ktorá pôsobí na slovenskom trhu už 20 rokov. Poskytujeme prvotriedne poradenské riešenia a služby pre spoločnosti najmä v oblasti vyhľadávania a výberu zamestnancov. Dokážeme spojiť kvalitných ľudí s kvalitnými firmami a pomáhame vytvárať dlhodobé partnerstvá. Sme tím profesionálov s ľudským prístupom a otvorenou komunikáciou. Spokojný klient je našim cieľom a vizitkou.
Pre viac informácií kliknite na: https://www.trigon-consulting.sk
Pre viac informácií kliknite na: https://www.trigon-consulting.sk
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 3141853
Dátum zverejnenia: 25.7.2017
2017-07-25
lokalita: Banskobystrický kraj, okres Lučenec, okres Rimavská Sobota Pozícia: Account manager, Obchodný referent, Odborný predajca, Referent odbytu, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: TRIGON Consulting s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: zaujímavé platové ohodnotenie