Asistent/-ka obchodu

TRIGON Consulting s.r.o.

Miesto práce
Banskobystrický kraj, okres Banská Bystrica, okres Zvolen
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
zaujímavé platové ohodnotenie

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre nášho klienta hľadáme vhodného kandidáta/-ku na pozíciu Asistent/-ka obchodu s miestom výkonu práce vo Zvolene.

Naším klientom je úspešná fínska spoločnosť, ktorá sa zaoberá výrobou, predajom a servisom zdvíhacích zariadení (mostové žeriavy, kladkostroje, a pod.) určených pre rôzne výrobné spoločnosti najmä v oblasti automotive a strojárstva. Spoločnosť pôsobí vo viac ako 50 krajinách sveta a vo svojom odbore patrí k lídrom na svetovom trhu.

Asistent/-ka obchodu pôsobí ako administratívna podpora Obchodného manažéra pre predaj nových strojov a Obchodného manažéra pre servisné služby.

Medzi typické činnosti na tejto pozícii patrí:
• príjem a spracovanie objednávok,
• správa zákaziek – od otvorenia novej zákazky, cez popis, priradenie príslušných nákladov k zákazke (normohodiny, náklady na dopravu, náklady na materiál a pod.) – všetky potrebné informácie poskytujú kolegovia Obchodní manažéri alebo Servisní technici,
• fakturácia a vymáhanie pohľadávok,
• príprava podkladov pre účtovníctvo.

Nevyhnutnosťou na tejto pracovnej pozícii je aktívna komunikácia v anglickom jazyku – slovom aj písmom, keďže je to nadnárodná spoločnosť a angličtina je komunikačným jazykom. V angličtine budú prebiehať úvodné školenia, ale aj rôzne meetingy, konferenčné hovory a pod.

Po nástupe na pozíciu prejde vybraný kandidát cca 1 mesačným zaškolením, v rámci ktorého sa zoznámi s fungovaním spoločnosti, so systémom práce, s informačným systémom, atď. Určitá časť zaškolenia bude prebiehať na Slovensku a určitá časť bude v Rakúsku alebo v Poľsku.

Zamestnanecké výhody, benefity

• práca pre úspešnú nadnárodnú spoločnosť, ktorá je svetovým lídrom vo svojom odbore
• pracovná pozícia s dlhodobou perspektívou
• zaujímavé platové ohodnotenie
• sporiaci program pre zamestnancov
• možnosť výhodne si zakúpiť firemných akcií
• možnosť čerpať náhradné voľno za prípadné nadčasy
• rôzne slovenské aj medzinárodné teambuildingy
• ostatné benefity budú upresnené na osobnom pohovore s naším klientom

Informácie o výberovom konaní

Budeme radi ak na túto pracovnú ponuku zareagujete a vopred ďakujeme za prejavenú dôveru. Všetky životopisy so žiadosťami starostlivo posúdime a určite dáme spätnú väzbu každému záujemcovi.

Výberové konanie bude pozostávať z dvoch pohovorov. Prvý sa uskutoční so zástupcom personálnej agentúry a druhý u nášho klienta so zástupcami spoločnosti.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné neuvedené oblasti

Naším klientom je úspešná fínska spoločnosť, ktorá sa zaoberá výrobou, predajom a servisom zdvíhacích zariadení (mostové žeriavy, kladkostroje, a pod.) určených pre rôzne výrobné spoločnosti najmä v oblasti automotive a strojárstva. Spoločnosť pôsobí vo viac ako 50 krajinách sveta a vo svojom odbore patrí k lídrom na svetovom trhu.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

TRIGON Consulting s.r.o. je personálno-poradenská agentúra, ktorá pôsobí na slovenskom trhu už 20 rokov. Poskytujeme prvotriedne poradenské riešenia a služby pre spoločnosti najmä v oblasti vyhľadávania a výberu zamestnancov. Dokážeme spojiť kvalitných ľudí s kvalitnými firmami a pomáhame vytvárať dlhodobé partnerstvá. Sme tím profesionálov s ľudským prístupom a otvorenou komunikáciou. Spokojný klient je našim cieľom a vizitkou.
Pre viac informácií kliknite na: https://www.trigon-consulting.sk

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov
ID: 3137212  Dátum zverejnenia: 20.7.2017  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: zaujímavé platové ohodnotenie