Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Obchodný manažér
TRIGON Consulting s.r.o.
Miesto práce
Žilinský kraj, okres Žilina
Žilinský kraj, okres Žilina
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou | k spokojnosti
dohodou | k spokojnosti
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ponúkame pracovnú príležitosť pre šikovného kandidáta/ kandidátku na pozíciu Obchodný manažér pre predaj personálnych služieb na Nemeckom a Rakúskom trhu.
Túto pracovnú pozíciu obsadzujeme pre slovenskú personálnu agentúru, ktorá sa už viac ako 10 rokov venuje personálnemu leasingu a HR Outsourcingu. Realizuje výber a nábor vhodných zamestnancov na rôzne robotnícke profesie ako sú napr. elektrikári, murári, kúrenári, zvárači a pod.
Klientelu spoločnosti tvorí široké spektrum zákazníkov pôsobiacich v Nemecku a Rakúsku, sú to najmä výrobné spoločnosti pôsobiace v stavebnom, automobilovom a strojárenskom priemysle.
Spoločnosti sa obchodne mimoriadne dobre darí a preto potrebujú do svojho obchodného tímu novú posilu.
80% času Obchodného manažéra na tejto pozícii, tvorí práca v kancelárii tzv. obchodovaním od stola. Čo spočíva najmä z vyhľadávania a telefonického oslovovania nových zahraničných klientov s cieľom vzbudenia záujmu a samotného zobchodovania ponúkaných personálnych služieb.
Obchodný manažér na tejto pozícii cestuje za klientom do zahraničia, len v prípade požiadavky zo strany klienta o osobné stretnutie. Zvyšných 20 % času je potrebné aby sa venoval administratívnym činnostiam (tvorba zmlúv, tvorba a udržiavanie databázy klientov, reporting vedeniu spoločnosti a pod.)
Obchodný plán je nastavený reálne a vlastným pričinením je možné dosiahnuť jeho prekročenie. Zvolenie cesty a spôsobu, ktorým sa dopracujete k jeho dosiahnutiu je plne vo Vašej vlastnej réžii.
V rámci komunikačných väzieb v spoločnosti, budete zdieľať všetky potrebné informácie ohľadom presnej špecifikácie a požiadavky klienta na zobchodované pozície s manažérom náboru.
Pre výkon tejto práce dostanete k dispozícii služobné vozidlo s možnosťou využitia aj na súkromné účely, mobil a notebook s mobilným wifi pripojením.
Procesom zaškolenia Vás prevedie sám riaditeľ spoločnosti. Oboznámi Vás s pracovnou náplňou, s cenovou politikou, ako aj so samotnými pracovnými postupmi zavedenými v spoločnosti. Zároveň Vám poskytne všetky potrebné pracovno-právne informácie, ktoré platia v Nemecku a Rakúsku.
Hľadáme šikovného obchodníka, ktorý:
• si vie nájsť cestu a komunikovať na rôznych úrovniach ako s majiteľmi spoločností, tak aj s HR manažérmi a personalistami;
• aktívne komunikuje nemecky;
• je ochotný cestovať po Nemecku a Rakúsku.
Túto pracovnú pozíciu obsadzujeme pre slovenskú personálnu agentúru, ktorá sa už viac ako 10 rokov venuje personálnemu leasingu a HR Outsourcingu. Realizuje výber a nábor vhodných zamestnancov na rôzne robotnícke profesie ako sú napr. elektrikári, murári, kúrenári, zvárači a pod.
Klientelu spoločnosti tvorí široké spektrum zákazníkov pôsobiacich v Nemecku a Rakúsku, sú to najmä výrobné spoločnosti pôsobiace v stavebnom, automobilovom a strojárenskom priemysle.
Spoločnosti sa obchodne mimoriadne dobre darí a preto potrebujú do svojho obchodného tímu novú posilu.
80% času Obchodného manažéra na tejto pozícii, tvorí práca v kancelárii tzv. obchodovaním od stola. Čo spočíva najmä z vyhľadávania a telefonického oslovovania nových zahraničných klientov s cieľom vzbudenia záujmu a samotného zobchodovania ponúkaných personálnych služieb.
Obchodný manažér na tejto pozícii cestuje za klientom do zahraničia, len v prípade požiadavky zo strany klienta o osobné stretnutie. Zvyšných 20 % času je potrebné aby sa venoval administratívnym činnostiam (tvorba zmlúv, tvorba a udržiavanie databázy klientov, reporting vedeniu spoločnosti a pod.)
Obchodný plán je nastavený reálne a vlastným pričinením je možné dosiahnuť jeho prekročenie. Zvolenie cesty a spôsobu, ktorým sa dopracujete k jeho dosiahnutiu je plne vo Vašej vlastnej réžii.
V rámci komunikačných väzieb v spoločnosti, budete zdieľať všetky potrebné informácie ohľadom presnej špecifikácie a požiadavky klienta na zobchodované pozície s manažérom náboru.
Pre výkon tejto práce dostanete k dispozícii služobné vozidlo s možnosťou využitia aj na súkromné účely, mobil a notebook s mobilným wifi pripojením.
Procesom zaškolenia Vás prevedie sám riaditeľ spoločnosti. Oboznámi Vás s pracovnou náplňou, s cenovou politikou, ako aj so samotnými pracovnými postupmi zavedenými v spoločnosti. Zároveň Vám poskytne všetky potrebné pracovno-právne informácie, ktoré platia v Nemecku a Rakúsku.
Hľadáme šikovného obchodníka, ktorý:
• si vie nájsť cestu a komunikovať na rôznych úrovniach ako s majiteľmi spoločností, tak aj s HR manažérmi a personalistami;
• aktívne komunikuje nemecky;
• je ochotný cestovať po Nemecku a Rakúsku.
Zamestnanecké výhody, benefity
• práca v stabilnej spoločnosti s dobrým zázemím;
• dobré interné zaškolenie ;
• otvorená a priama komunikácia v tíme;
• možnosť kariérneho rastu na pozíciu riaditeľa obchodného tímu;
• 13. plat;
• pohyblivá pracovná doba;
• počas pobytu v zahraničí vyplácanie diét v zmysle zákona;
• služobné auto aj na súkromné účely;
• rôzne firemné akcie.
• dobré interné zaškolenie ;
• otvorená a priama komunikácia v tíme;
• možnosť kariérneho rastu na pozíciu riaditeľa obchodného tímu;
• 13. plat;
• pohyblivá pracovná doba;
• počas pobytu v zahraničí vyplácanie diét v zmysle zákona;
• služobné auto aj na súkromné účely;
• rôzne firemné akcie.
Informácie o výberovom konaní
Budeme radi ak na túto pracovnú ponuku zareagujete a vopred ďakujeme za prejavenú dôveru. Všetky životopisy so žiadosťami starostlivo posúdime a určite dáme spätnú väzbu každému záujemcovi.
Výberové konanie bude pozostávať z dvoch pohovorov. Prvý sa uskutoční so zástupcom personálnej agentúry a druhý u nášho klienta so zástupcami spoločnosti.
Výberové konanie bude pozostávať z dvoch pohovorov. Prvý sa uskutoční so zástupcom personálnej agentúry a druhý u nášho klienta so zástupcami spoločnosti.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Pracovnú pozíciu obsadzujeme pre slovenskú personálnu agentúru, ktorá sa už viac ako 10 rokov venuje personálnemu leasingu a HR Outsourcingu, pre klientelu pôsobiacu v Nemecku a Rakúsku.
Pracovnú pozíciu obsadzujeme pre slovenskú personálnu agentúru, ktorá sa už viac ako 10 rokov venuje personálnemu leasingu a HR Outsourcingu, pre klientelu pôsobiacu v Nemecku a Rakúsku.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vodičský preukaz
B
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
TRIGON Consulting s.r.o. je personálno-poradenská agentúra, ktorá pôsobí na slovenskom trhu už 20 rokov. Poskytujeme prvotriedne poradenské riešenia a služby pre spoločnosti najmä v oblasti vyhľadávania a výberu zamestnancov. Dokážeme spojiť kvalitných ľudí s kvalitnými firmami a pomáhame vytvárať dlhodobé partnerstvá. Sme tím profesionálov s ľudským prístupom a otvorenou komunikáciou. Spokojný klient je našim cieľom a vizitkou.
Pre viac informácií kliknite na: https://www.trigon-consulting.sk
Pre viac informácií kliknite na: https://www.trigon-consulting.sk
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 3109026
Dátum zverejnenia: 21.6.2017
2017-06-21
lokalita: Žilinský kraj, okres Žilina Pozícia: Key account manager, Obchodný manažér, Obchodný zástupca, Odborný predajca, Produktový manažér Spoločnosť: TRIGON Consulting s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou | k spokojnosti