Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Obchodný referent pre environmentálne služby
TRIGON Consulting s.r.o.
Miesto práce
Trnavský kraj, okres Trnava
Trnavský kraj, okres Trnava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
motivujúce finančné ohodnotenie
motivujúce finančné ohodnotenie
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho klienta hľadáme vhodného kandidáta na pozíciu Obchodný referent pre environmentálne služby.
• Pozícia je vhodná aj pre absolventov.
Našim klientom je úspešná slovenská spoločnosť, ktorá sa už 25 rokov zaoberá poskytovaním environmentálnych služieb. Pre svojich zákazníkov zabezpečuje zber, prepravu, úpravu, zneškodnenie a recykláciu priemyselných odpadov, ako aj odborné a legislatívne poradenstvo. Zákazníkmi nášho klienta sú rôzne priemyselné spoločnosti.
Podstatou pracovnej náplne Obchodného referenta je telefonická a emailová komunikácia so zákazníkmi ohľadom dopytov a objednávok.
Medzi typické činnosti na tejto pozícii patrí:
• spracovanie prijatých dopytov a vypracovávanie cenových ponúk
• spracovanie objednávok
• emailová aj telefonická komunikácia so zákazníkmi
• starostlivosť o existujúcich zákazníkov
• telefonická akvizícia nových zákazníkov
• spolupodieľanie sa na plnení obchodného plánu v príslušnom regióne
Vybraný kandidát po nástupe absolvuje adaptačný proces v trvaní cca. 4-6 týždňov. V rámci adaptácie sa zoznámi so systémom práce, naučí sa pracovať s informačným systémom spoločnosti, absolvuje školenia, na ktorých získa všetky potrebné odborné aj legislatívne informácie potrebné pre výkon tejto práce.
Na tejto pozícii si vieme predstaviť kandidáta, ktorý:
• sa chce učiť a rozvíjať, či už po obchodníckej stránke, ale aj odborne rásť v problematike environmentalistiky
• hľadá stabilnú a rôznorodú prácu v úspešnej spoločnosti, ktorá je lídrom trhu na slovenskom trhu v oblasti environmentálnych služieb
• má rád dynamickú a obchodnú atmosféru a ocení prácu v mladom kolektíve
• Pozícia je vhodná aj pre absolventov.
Našim klientom je úspešná slovenská spoločnosť, ktorá sa už 25 rokov zaoberá poskytovaním environmentálnych služieb. Pre svojich zákazníkov zabezpečuje zber, prepravu, úpravu, zneškodnenie a recykláciu priemyselných odpadov, ako aj odborné a legislatívne poradenstvo. Zákazníkmi nášho klienta sú rôzne priemyselné spoločnosti.
Podstatou pracovnej náplne Obchodného referenta je telefonická a emailová komunikácia so zákazníkmi ohľadom dopytov a objednávok.
Medzi typické činnosti na tejto pozícii patrí:
• spracovanie prijatých dopytov a vypracovávanie cenových ponúk
• spracovanie objednávok
• emailová aj telefonická komunikácia so zákazníkmi
• starostlivosť o existujúcich zákazníkov
• telefonická akvizícia nových zákazníkov
• spolupodieľanie sa na plnení obchodného plánu v príslušnom regióne
Vybraný kandidát po nástupe absolvuje adaptačný proces v trvaní cca. 4-6 týždňov. V rámci adaptácie sa zoznámi so systémom práce, naučí sa pracovať s informačným systémom spoločnosti, absolvuje školenia, na ktorých získa všetky potrebné odborné aj legislatívne informácie potrebné pre výkon tejto práce.
Na tejto pozícii si vieme predstaviť kandidáta, ktorý:
• sa chce učiť a rozvíjať, či už po obchodníckej stránke, ale aj odborne rásť v problematike environmentalistiky
• hľadá stabilnú a rôznorodú prácu v úspešnej spoločnosti, ktorá je lídrom trhu na slovenskom trhu v oblasti environmentálnych služieb
• má rád dynamickú a obchodnú atmosféru a ocení prácu v mladom kolektíve
Zamestnanecké výhody, benefity
• práca pre silnú a úspešnú spoločnosť
• zaujímavá a rôznorodá práca s flexibilnou pracovnou dobou
• práca v príjemnom pracovnom prostredí v mladom kolektíve
• motivujúce finančné ohodnotenie – základný plat, osobné a výkonnostné ohodnotenie
• Vianočné odmeny
• veľký priestor pre sebarealizáciu a možnosť výrazne prispievať k úspechu firmy
• kvalitná adaptácia na pracovnej pozícii zastrešená skúsenými kolegami
• školenia a semináre podporujúce osobný a odborný rozvoj a rast
• teambuildingové akcie – firemný deň, ples, lyžovačka
• akcie pre deti zamestnancov – MDD, Mikuláš
• zaujímavá a rôznorodá práca s flexibilnou pracovnou dobou
• práca v príjemnom pracovnom prostredí v mladom kolektíve
• motivujúce finančné ohodnotenie – základný plat, osobné a výkonnostné ohodnotenie
• Vianočné odmeny
• veľký priestor pre sebarealizáciu a možnosť výrazne prispievať k úspechu firmy
• kvalitná adaptácia na pracovnej pozícii zastrešená skúsenými kolegami
• školenia a semináre podporujúce osobný a odborný rozvoj a rast
• teambuildingové akcie – firemný deň, ples, lyžovačka
• akcie pre deti zamestnancov – MDD, Mikuláš
Informácie o výberovom konaní
Budeme radi ak na túto pracovnú ponuku zareagujete a vopred ďakujeme za prejavenú dôveru. Všetky životopisy so žiadosťami starostlivo posúdime a určite dáme spätnú väzbu každému záujemcovi.
Výberové konanie bude pozostávať z dvoch pohovorov. Prvý sa uskutoční so zástupcom personálnej agentúry a druhý u nášho klienta so zástupcami spoločnosti.
Výberové konanie bude pozostávať z dvoch pohovorov. Prvý sa uskutoční so zástupcom personálnej agentúry a druhý u nášho klienta so zástupcami spoločnosti.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné neuvedené oblasti
Budeme radi ak na túto pracovnú ponuku zareagujete a vopred ďakujeme za prejavenú dôveru. Všetky životopisy so žiadosťami starostlivo posúdime a určite dáme spätnú väzbu každému záujemcovi.
Výberové konanie bude pozostávať z dvoch pohovorov. Prvý sa uskutoční so zástupcom personálnej agentúry a druhý u nášho klienta so zástupcami spoločnosti.
Budeme radi ak na túto pracovnú ponuku zareagujete a vopred ďakujeme za prejavenú dôveru. Všetky životopisy so žiadosťami starostlivo posúdime a určite dáme spätnú väzbu každému záujemcovi.
Výberové konanie bude pozostávať z dvoch pohovorov. Prvý sa uskutoční so zástupcom personálnej agentúry a druhý u nášho klienta so zástupcami spoločnosti.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
TRIGON Consulting s.r.o. je personálno-poradenská agentúra, ktorá pôsobí na slovenskom trhu už 20 rokov. Poskytujeme prvotriedne poradenské riešenia a služby pre spoločnosti najmä v oblasti vyhľadávania a výberu zamestnancov. Dokážeme spojiť kvalitných ľudí s kvalitnými firmami a pomáhame vytvárať dlhodobé partnerstvá. Sme tím profesionálov s ľudským prístupom a otvorenou komunikáciou. Spokojný klient je našim cieľom a vizitkou.
Pre viac informácií kliknite na: https://www.trigon-consulting.sk
Pre viac informácií kliknite na: https://www.trigon-consulting.sk
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 2931534
Dátum zverejnenia: 14.2.2017
2017-02-14
lokalita: Trnavský kraj, okres Trnava Pozícia: Obchodný manažér, Obchodný zástupca, Odborný predajca, Odborný referent, Referent odbytu Spoločnosť: TRIGON Consulting s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: motivujúce finančné ohodnotenie