Obchodný manažér (informačné systémy)

TRIGON Consulting s.r.o.

Miesto práce
Bratislavský kraj, Banskobystrický kraj, Žilinský kraj, Trenčiansky kraj, Trnavský kraj, Nitriansky kraj, Košický kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
nadštandardné finančné ohodnotenie

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme vhodného kandidát/ - ku na pozíciu Obchodný manažér (informačné systémy).

Práca je formou home office a región pôsobenia je celé Slovensko.

Túto pracovnú pozíciu obsadzujeme pre nášho klienta, úspešnú českú softvérovú spoločnosť, ktorá už viac ako 25 rokov vyvíja a implementuje informačné systémy (ERP) prispôsobené konkrétnym potrebám a požiadavkám zákazníkov. Informačné systémy sú určené pre riadenie podnikových procesov najmä v stredných a veľkých spoločnostiach pôsobiacich v rôznych oblastiach. Spoločnosť má slovenské zastúpenie v Nitre.

Podstatou tejto pracovnej pozície je zastrešiť celý obchodný proces (ktorý trvá niekoľko mesiacov) od oslovenia potenciálneho zákazníka až po fakturáciu. Obchodný manažér na tejto pozícii oslovuje takých potenciálnych zákazníkov, ktorí už prejavili záujem a zadali dopyt na daný informačný systém. Informácie o dopytoch a potenciálnych obchodných príležitostiach získava obchodný manažér z marketingového oddelenia.

Medzi ďalšie typické činnosti vykonávané na tejto pozícii patrí:
- plánovanie a vedenie obchodných stretnutí s predstaviteľmi manažmentu, s cieľom zistiť potreby a požiadavky zákazníka,
- vypracovávanie cenových ponúk,
- predvedenie informačného systému zákazníkovi,
- uzatváranie obchodných zmlúv,
- budovanie obchodných vzťahov so zákazníkmi.

V rámci podpory predaja sa bude môcť oprieť o profesionálnu spoluprácu s jednotlivými oddeleniami spoločnosti nielen na Slovensku, ale aj v Čechách.

Náš klient poskytne úspešnému kandidátovi potrebné zaškolenie, počas ktorého sa mu bude venovať obchodný riaditeľ, ktorý mu pomôže a odovzdá veľké množstvo vlastných skúseností. Počas adaptácie bude obchodný manažér pôsobiť v nitrianskej pobočke. Dĺžka adaptačného procesu závisí od skúseností, schopností a zručností úspešného kandidáta.

Na tejto pozícii si vieme predstaviť skúseného obchodníka, ktorý pôsobil v oblasti IT akéhokoľvek charakteru.

Zamestnanecké výhody, benefity

- voľnosť pri riadení seba a svojich činností (obchodný manažér si všetky svoje aktivity a obchodné stretnutia plánuje samostatne),
- možnosť odborného rozvoja a rastu – odborné školenia, konferencie, interné workshopy,
- možnosť kariérneho a profesného rastu – vlastnou šikovnosťou sa viete vypracovať na obchodného riaditeľa alebo v prípade Vášho záujmu môžete zaujať inú pracovnú pozíciu vo firme,
- adaptačný proces prispôsobený schopnostiam kandidáta,
- home office,
- pravidelné mesačné odmeny,
- výkonnostné odmeny (z vyfakturovaných obchodov),
- príspevok na športové aktivity,
- teambuildingové aktivity,
- nevyhnutné pracovné pomôcky sú samozrejmosťou (auto, mobil, notebook a pod.).

Informácie o výberovom konaní

Budeme radi ak na túto pracovnú ponuku zareagujete a vopred ďakujeme za prejavenú dôveru. Všetky životopisy so žiadosťami starostlivo posúdime a určite dáme spätnú väzbu každému záujemcovi.

Výberové konanie bude pozostávať z dvoch pohovorov. Prvý sa uskutoční so zástupcom personálnej agentúry a druhý u nášho klienta so zástupcami spoločnosti.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Informačné technológie

Túto pracovnú pozíciu obsadzujeme pre nášho klienta, úspešnú českú softvérovú spoločnosť, ktorá už viac ako 25 rokov vyvíja a implementuje informačné systémy (ERP) prispôsobené konkrétnym potrebám a požiadavkám zákazníkov. Informačné systémy sú určené pre riadenie podnikových procesov najmä v stredných a veľkých spoločnostiach pôsobiacich v rôznych oblastiach.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vodičský preukaz

B

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

TRIGON Consulting s.r.o. je personálno-poradenská agentúra, ktorá pôsobí na slovenskom trhu už 20 rokov. Poskytujeme prvotriedne poradenské riešenia a služby pre spoločnosti najmä v oblasti vyhľadávania a výberu zamestnancov. Dokážeme spojiť kvalitných ľudí s kvalitnými firmami a pomáhame vytvárať dlhodobé partnerstvá. Sme tím profesionálov s ľudským prístupom a otvorenou komunikáciou. Spokojný klient je našim cieľom a vizitkou.
Pre viac informácií kliknite na: https://www.trigon-consulting.sk

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov
ID: 2794753  Dátum zverejnenia: 2.11.2016  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: nadštandardné finančné ohodnotenie