Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Riaditeľ bankovej pobočky
TRIGON Consulting s.r.o.
Miesto práce
Banskobystrický kraj, Žilinský kraj, okres Ružomberok
Banskobystrický kraj, Žilinský kraj, okres Ružomberok
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
adekvátne platové ohodnotenie
adekvátne platové ohodnotenie
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho klienta hľadáme vhodného kandidáta na pozíciu Riaditeľ bankovej pobočky.
Naším klientom je stále sa rozvíjajúca medzinárodná banková skupina, ktorá prostredníctvom svojich dcérskych spoločností pôsobí v 9 štátoch Európy. Na slovenskom trhu úspešne pôsobí od roku 2002 a v súčasnosti tu má viac ako 60 pobočiek. Pre svojich zákazníkov - fyzické osoby, korporátnu klientelu a samosprávy – poskytuje náš klient univerzálne bankové služby.
Pozíciu Riaditeľ bankovej pobočky obsadzujeme pre menšiu pobočku v Ružomberku. Vybraný kandidát bude zodpovedať za obchodné výsledky zverenej pobočky a zároveň sa bude aktívne spolupodieľať na plnení obchodného plánu, čo v sebe zahŕňa:
• riadenie a vedenie tímu 3 podriadených zamestnancov
• zefektívňovanie predaja ponúkaných produktov a služieb
• rozvíjanie spolupráce s existujúcimi externými partnermi banky (finančné a maklérske spoločnosti)
• nadväzovanie vzťahov s novými externými partnermi banky (finančné a maklérske spoločnosti)
• komunikácia so zákazníkmi banky ohľadom predaja bankových produktov a služieb a riešenia reklamácií
Na vybraného kandidáta okrem vyššie spomenutých činností, čaká výzva v podobe personálneho zastabilizovania pobočky.
Úspešný kandidát sa hneď od začiatku pôsobenia na pozícii môže oprieť o silnú podporu zo strany skúseného regionálneho riaditeľa, prideleného mentora na rovnakej pracovnej pozícii, ako aj kouča predaja a HR špecialistu.
Na tejto pozícii si vieme predstaviť kandidáta s obchodníckym potenciálom, ktorý má skúsenosť na riadiacej pozícii v bankovom sektore alebo ako hypotekárny, resp. úverový špecialista.
Naším klientom je stále sa rozvíjajúca medzinárodná banková skupina, ktorá prostredníctvom svojich dcérskych spoločností pôsobí v 9 štátoch Európy. Na slovenskom trhu úspešne pôsobí od roku 2002 a v súčasnosti tu má viac ako 60 pobočiek. Pre svojich zákazníkov - fyzické osoby, korporátnu klientelu a samosprávy – poskytuje náš klient univerzálne bankové služby.
Pozíciu Riaditeľ bankovej pobočky obsadzujeme pre menšiu pobočku v Ružomberku. Vybraný kandidát bude zodpovedať za obchodné výsledky zverenej pobočky a zároveň sa bude aktívne spolupodieľať na plnení obchodného plánu, čo v sebe zahŕňa:
• riadenie a vedenie tímu 3 podriadených zamestnancov
• zefektívňovanie predaja ponúkaných produktov a služieb
• rozvíjanie spolupráce s existujúcimi externými partnermi banky (finančné a maklérske spoločnosti)
• nadväzovanie vzťahov s novými externými partnermi banky (finančné a maklérske spoločnosti)
• komunikácia so zákazníkmi banky ohľadom predaja bankových produktov a služieb a riešenia reklamácií
Na vybraného kandidáta okrem vyššie spomenutých činností, čaká výzva v podobe personálneho zastabilizovania pobočky.
Úspešný kandidát sa hneď od začiatku pôsobenia na pozícii môže oprieť o silnú podporu zo strany skúseného regionálneho riaditeľa, prideleného mentora na rovnakej pracovnej pozícii, ako aj kouča predaja a HR špecialistu.
Na tejto pozícii si vieme predstaviť kandidáta s obchodníckym potenciálom, ktorý má skúsenosť na riadiacej pozícii v bankovom sektore alebo ako hypotekárny, resp. úverový špecialista.
Zamestnanecké výhody, benefity
Na tejto pracovnej pozícii by sme radi vyzdvihli jej rôznorodosť – úspešný kandidát okrem manažérskych zručností, bude využívať aj svoje obchodnícke zručnosti, a zároveň bude pracovať na rozvoji a motivácii podriadených zamestnancov.
Ďalšie benefity:
• manažérska pozícia v banke rodinného typu s príjemným pracovným prostredím
• práca v spoločnosti, kde zamestnanec nie je len číslo a dobre fungujúce pracovné vzťahy sú samozrejmosťou
• aktívna podpora zo strany regionálneho riaditeľa a kouča predaja
• prepracovaný adaptačný proces po nástupe na pozíciu
• finančný príspevok na ošatné
• finančný príspevok na regeneráciu
• extra dovolenka nad rámec zákona na základe odpracovaných rokov
• celofiremné aj regionálne teambuildingové akcie
• perspektíva kariérneho rastu
• a ďalšie benefity podľa dohody.
Ďalšie benefity:
• manažérska pozícia v banke rodinného typu s príjemným pracovným prostredím
• práca v spoločnosti, kde zamestnanec nie je len číslo a dobre fungujúce pracovné vzťahy sú samozrejmosťou
• aktívna podpora zo strany regionálneho riaditeľa a kouča predaja
• prepracovaný adaptačný proces po nástupe na pozíciu
• finančný príspevok na ošatné
• finančný príspevok na regeneráciu
• extra dovolenka nad rámec zákona na základe odpracovaných rokov
• celofiremné aj regionálne teambuildingové akcie
• perspektíva kariérneho rastu
• a ďalšie benefity podľa dohody.
Informácie o výberovom konaní
Budeme radi ak na túto pracovnú ponuku zareagujete a vopred ďakujeme za prejavenú dôveru. Všetky životopisy so žiadosťami starostlivo posúdime a určite dáme spätnú väzbu každému záujemcovi.
Výberové konanie bude pozostávať z dvoch pohovorov. Prvý sa uskutoční so zástupcom personálnej agentúry a druhý u nášho klienta so zástupcami spoločnosti.
Výberové konanie bude pozostávať z dvoch pohovorov. Prvý sa uskutoční so zástupcom personálnej agentúry a druhý u nášho klienta so zástupcami spoločnosti.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Bankovníctvo, peňažníctvo
Naším klientom je stále sa rozvíjajúca medzinárodná banková skupina, ktorá prostredníctvom svojich dcérskych spoločností pôsobí v 9 štátoch Európy. Na slovenskom trhu úspešne pôsobí od roku 2002 a v súčasnosti tu má viac ako 60 pobočiek.
Naším klientom je stále sa rozvíjajúca medzinárodná banková skupina, ktorá prostredníctvom svojich dcérskych spoločností pôsobí v 9 štátoch Európy. Na slovenskom trhu úspešne pôsobí od roku 2002 a v súčasnosti tu má viac ako 60 pobočiek.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
TRIGON Consulting s.r.o. je personálno-poradenská agentúra, ktorá pôsobí na slovenskom trhu už 20 rokov. Poskytujeme prvotriedne poradenské riešenia a služby pre spoločnosti najmä v oblasti vyhľadávania a výberu zamestnancov. Dokážeme spojiť kvalitných ľudí s kvalitnými firmami a pomáhame vytvárať dlhodobé partnerstvá. Sme tím profesionálov s ľudským prístupom a otvorenou komunikáciou. Spokojný klient je našim cieľom a vizitkou.
Pre viac informácií kliknite na: https://www.trigon-consulting.sk
Pre viac informácií kliknite na: https://www.trigon-consulting.sk
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 2725349
Dátum zverejnenia: 14.9.2016
2016-09-14
lokalita: Banskobystrický kraj, Žilinský kraj, okres Ružomberok Pozícia: Hypotekárny špecialista, Key account manager, Regionálny / Oblastný manažér, Úverový špecialista, Vzťahový manažér Spoločnosť: TRIGON Consulting s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: adekvátne platové ohodnotenie