Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Výkonná asistentka
TRIGON Consulting s.r.o.
Miesto práce
okres Banská Bystrica
okres Banská Bystrica
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Dohodou | K spokojnosti
Dohodou | K spokojnosti
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme šikovnú kandidátku na pozíciu Výkonnej asistentky do našej personálnej agentúry. Sme malá, rýchlo sa rozvíjajúca spoločnosť a potrebujeme do svojho tímu nového kolegu / kolegyňu, ktorá nám komplexne zabezpečí po organizačno – administratívnej stránke chod firmy.
Hľadáme kandidáta / kandidátku, ktorá bude silnou podporou nielen pre vedenie spoločnosti, ale aj pre kolegov obchodníkov a konzultantov v oblastiach administratívy, plánovania, time manažmentu a operatívnej organizácie všetkého potrebného.
Typické činnosti:
• Komplexné vybavovanie administratívnej agendy a operatívne zabezpečovanie činností (úloh) podľa potrieb vedenia spoločnosti (dochádzka, sumarizácia podkladov pre účtovníctvo, vedenie a archivovanie obchodnej agendy a ďalších bežných písomných materiálov, vybavovanie korešpondencie, cestovné príkazy, v prípade potreby vybavenie potrebných náležitostí s úradmi a inštitúciami)
• Podpora pri zavádzaní nových projektov a služieb, príprava administratívnych podkladov potrebných pre projekty podľa požiadaviek vedenia
• Participácia na spracúvaní procesov, zefektívňovanie chodu a fungovania firmy
• Organizovanie pohovorov konzultantov (kontaktovanie uchádzačov, pozývanie na osobné pohovory)
• Zabezpečenie kancelárskeho spotrebného materiálu a základných prostriedkov potrebných pre chod kancelárie
• Podieľanie sa prípadne zabezpečenie / zastrešenie nákupu (vyhľadávanie dodávateľov, porovnanie cien, výber dodávateľov napr. pre kancelárske potreby a vybavenie, darčekové predmety, služby pre obchod, marketing)
• Podpora pre obchod (Vyhľadávanie a rešeršovanie kontaktov za účelom tvorby a aktualizácie databázy, príprava podkladov pre obchodné stretnutia)
Hľadáme kandidáta / kandidátku, ktorá bude silnou podporou nielen pre vedenie spoločnosti, ale aj pre kolegov obchodníkov a konzultantov v oblastiach administratívy, plánovania, time manažmentu a operatívnej organizácie všetkého potrebného.
Typické činnosti:
• Komplexné vybavovanie administratívnej agendy a operatívne zabezpečovanie činností (úloh) podľa potrieb vedenia spoločnosti (dochádzka, sumarizácia podkladov pre účtovníctvo, vedenie a archivovanie obchodnej agendy a ďalších bežných písomných materiálov, vybavovanie korešpondencie, cestovné príkazy, v prípade potreby vybavenie potrebných náležitostí s úradmi a inštitúciami)
• Podpora pri zavádzaní nových projektov a služieb, príprava administratívnych podkladov potrebných pre projekty podľa požiadaviek vedenia
• Participácia na spracúvaní procesov, zefektívňovanie chodu a fungovania firmy
• Organizovanie pohovorov konzultantov (kontaktovanie uchádzačov, pozývanie na osobné pohovory)
• Zabezpečenie kancelárskeho spotrebného materiálu a základných prostriedkov potrebných pre chod kancelárie
• Podieľanie sa prípadne zabezpečenie / zastrešenie nákupu (vyhľadávanie dodávateľov, porovnanie cien, výber dodávateľov napr. pre kancelárske potreby a vybavenie, darčekové predmety, služby pre obchod, marketing)
• Podpora pre obchod (Vyhľadávanie a rešeršovanie kontaktov za účelom tvorby a aktualizácie databázy, príprava podkladov pre obchodné stretnutia)
Zamestnanecké výhody, benefity
• Práca v spoločnosti kde sa môžete realizovať a rozvíjať vlastný potenciál
• Práca v dynamicky sa rozvíjajúcej spoločnosti
• Príjemné pracovné prostredie a dobrý kolektív
• Odborné a osobnostné vzdelávanie
• V prípade záujmu možnosť realizovať sa a rozvíjať sa aj v odborných oblastiach týkajúcich sa ľudských zdrojov, procesov, manažmentu a riadenia firmy
• Spolupodieľanie sa na budovaní firmy
• Možnosť osobne aj odborne rásť
• Firemné akcie
• Práca v dynamicky sa rozvíjajúcej spoločnosti
• Príjemné pracovné prostredie a dobrý kolektív
• Odborné a osobnostné vzdelávanie
• V prípade záujmu možnosť realizovať sa a rozvíjať sa aj v odborných oblastiach týkajúcich sa ľudských zdrojov, procesov, manažmentu a riadenia firmy
• Spolupodieľanie sa na budovaní firmy
• Možnosť osobne aj odborne rásť
• Firemné akcie
Informácie o výberovom konaní
Ak máte záujem o túto pozíciu pošlite svoj životopis.
Ďakujeme Vám, že sa uchádzate o zamestnanie v našej spoločnosti. Všetky životopisy so žiadosťami starostlivo posúdime a budeme sa im dôkladne venovať a radi sa stretneme s vhodnými kandidátmi na osobnom pohovore.
Ďakujeme Vám, že sa uchádzate o zamestnanie v našej spoločnosti. Všetky životopisy so žiadosťami starostlivo posúdime a budeme sa im dôkladne venovať a radi sa stretneme s vhodnými kandidátmi na osobnom pohovore.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Túto pozíciu obsadzujeme pre našu spoločnosť.
Túto pozíciu obsadzujeme pre našu spoločnosť.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Hľadáme kandidáta / kandidátku ktorá:
• Má skúsenosti na pozícii výkonnej asistentky a vie čo daná práca vyžaduje a obnáša
• Hľadá zaujímavú a rôznorodú pracovnú príležitosť v mladom kolektíve
• Vie organizovať seba aj iných; efektívne si riadiť čas ako aj organizovať a plánovať veci pre iných
• Má vysoké pracovné nasadenie, aktívne sa chytí vecí, ktoré vidí, že treba spraviť;
• Hravo zvláda prácu na PC v prostredí tabuľkových procesorov a textových procesorov (Word, Excel)
• Je zodpovedná, spoľahlivá, samostatne mysliaca a vie vystihnúť čo je dôležité
VP a znalosť cudzieho jazyka (AJ alebo NJ) berieme ako výhodu, avšak nie ako vylučovacie kritérium.
• Má skúsenosti na pozícii výkonnej asistentky a vie čo daná práca vyžaduje a obnáša
• Hľadá zaujímavú a rôznorodú pracovnú príležitosť v mladom kolektíve
• Vie organizovať seba aj iných; efektívne si riadiť čas ako aj organizovať a plánovať veci pre iných
• Má vysoké pracovné nasadenie, aktívne sa chytí vecí, ktoré vidí, že treba spraviť;
• Hravo zvláda prácu na PC v prostredí tabuľkových procesorov a textových procesorov (Word, Excel)
• Je zodpovedná, spoľahlivá, samostatne mysliaca a vie vystihnúť čo je dôležité
VP a znalosť cudzieho jazyka (AJ alebo NJ) berieme ako výhodu, avšak nie ako vylučovacie kritérium.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
TRIGON Consulting s.r.o. je personálno-poradenská agentúra, ktorá pôsobí na slovenskom trhu už 20 rokov. Poskytujeme prvotriedne poradenské riešenia a služby pre spoločnosti najmä v oblasti vyhľadávania a výberu zamestnancov. Dokážeme spojiť kvalitných ľudí s kvalitnými firmami a pomáhame vytvárať dlhodobé partnerstvá. Sme tím profesionálov s ľudským prístupom a otvorenou komunikáciou. Spokojný klient je našim cieľom a vizitkou.
Pre viac informácií kliknite na: https://www.trigon-consulting.sk
Pre viac informácií kliknite na: https://www.trigon-consulting.sk
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 2405945
Dátum zverejnenia: 21.1.2016
2016-01-21
lokalita: okres Banská Bystrica Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Sekretárka Spoločnosť: TRIGON Consulting s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Dohodou | K spokojnosti