Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Referent/ka odbytu a výroby
TRIGON Consulting s.r.o.
Miesto práce
okres Banská Bystrica
okres Banská Bystrica
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
čo najskôr / dohodou
čo najskôr / dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou | k spokojnosti
dohodou | k spokojnosti
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme šikovného človeka na pozíciu Referent/ka odbytu a výroby pre nášho klienta, ktorým je dcérska firma medzinárodnej spoločnosti sídliacej v Nemecku. Klient sa zaoberá už 20 rokov výrobou elektromotorov pre elektrické brány, tienidlá a markízy so sídlom v Banskej Bystrici.
Ide o pozíciu v administratívnej sekcii výrobnej firmy, pričom jej hlavnou náplňou je preklápať objednávky nemeckej materskej spoločnosti do výroby a následne zabezpečiť ich expedovanie. Táto pracovná pozícia pokrýva viaceré funkčné úlohy a to v prvom rade prijímanie objednávok z nemeckej centrály, ich konzultovanie s riadiacimi výrobnými pracovníkmi v rámci koordinácie s výrobným plánom. Následne je potrebné zabezpečiť prepravu produktov do centrály a príprava komplexných administratívnych podkladov pre fakturáciu.
Typické činnosti sú:
• Aktívna komunikácia v nemeckom jazyku s materskou firmou na dennej báze ohľadom ich objednávok.
• Zaradenie objednávok do výrobného procesu, kontrola stavu materiálov a v prípade potreby dohodnúť s nemeckým kolegom priority výroby
• Príprava podkladov pre expedíciu vyrobeného tovaru a zabezpečenie prepravy produktov raz do týždňa a prípadných extra prepráv
• Vypracovanie hlásení Intrastatu pre potreby colného úradu
• Spolupráca na kontrole materiálu potrebného pre výrobu, reklamácia chybných a nevhodných kusov
Hľadáme človeka, ktorý:
• Aktívne hovorí po nemecky
• Zvládne vytvoriť grafy, tabuľky a vzorce v exceli
• Dokáže prekomunikovať požiadavky zákazníka s majstrami vo výrobe s konštruktívnym prístupom
• Ocení prácu v menšom, no príjemnom a stabilnom kolektíve
Ide o pozíciu v administratívnej sekcii výrobnej firmy, pričom jej hlavnou náplňou je preklápať objednávky nemeckej materskej spoločnosti do výroby a následne zabezpečiť ich expedovanie. Táto pracovná pozícia pokrýva viaceré funkčné úlohy a to v prvom rade prijímanie objednávok z nemeckej centrály, ich konzultovanie s riadiacimi výrobnými pracovníkmi v rámci koordinácie s výrobným plánom. Následne je potrebné zabezpečiť prepravu produktov do centrály a príprava komplexných administratívnych podkladov pre fakturáciu.
Typické činnosti sú:
• Aktívna komunikácia v nemeckom jazyku s materskou firmou na dennej báze ohľadom ich objednávok.
• Zaradenie objednávok do výrobného procesu, kontrola stavu materiálov a v prípade potreby dohodnúť s nemeckým kolegom priority výroby
• Príprava podkladov pre expedíciu vyrobeného tovaru a zabezpečenie prepravy produktov raz do týždňa a prípadných extra prepráv
• Vypracovanie hlásení Intrastatu pre potreby colného úradu
• Spolupráca na kontrole materiálu potrebného pre výrobu, reklamácia chybných a nevhodných kusov
Hľadáme človeka, ktorý:
• Aktívne hovorí po nemecky
• Zvládne vytvoriť grafy, tabuľky a vzorce v exceli
• Dokáže prekomunikovať požiadavky zákazníka s majstrami vo výrobe s konštruktívnym prístupom
• Ocení prácu v menšom, no príjemnom a stabilnom kolektíve
Zamestnanecké výhody, benefity
Iné výhody:
• Práca v stabilnej a dlhoročne pôsobiacej firme na Slovensku so silnou podporou materskej nemeckej spoločnosti fungujúcej viac ako 90 rokov
• Príspevok na stravu nad rámec zákona a zabezpečenie jeho donášky do firmy
• Možnosť aktívne komunikovať v nemeckom jazyku a zdokonaliť si tak jeho úroveň
• Firemný telefón, letné a zimné finančné odmeny
• Pravidelné vzdelávanie na odbornej a technickej úrovni
• Výborne fungujúci adaptačný proces potrebný pre zaškolenie
• Práca v stabilnej a dlhoročne pôsobiacej firme na Slovensku so silnou podporou materskej nemeckej spoločnosti fungujúcej viac ako 90 rokov
• Príspevok na stravu nad rámec zákona a zabezpečenie jeho donášky do firmy
• Možnosť aktívne komunikovať v nemeckom jazyku a zdokonaliť si tak jeho úroveň
• Firemný telefón, letné a zimné finančné odmeny
• Pravidelné vzdelávanie na odbornej a technickej úrovni
• Výborne fungujúci adaptačný proces potrebný pre zaškolenie
Informácie o výberovom konaní
Ak máte záujem o túto pozíciu pošlite nám svoj životopis.
Ďakujeme Vám, že sa uchádzate o zamestnanie prostredníctvom našej spoločnosti. Všetky životopisy so žiadosťami sú starostlivo posudzované avšak, kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.
Výberové konanie bude pozostávať z dvoch pohovorov. Prvý sa uskutoční v Banskej Bystrici v našej personálnej agentúre a druhý u nášho klienta so zástupcami spoločnosti.
Ďakujeme Vám, že sa uchádzate o zamestnanie prostredníctvom našej spoločnosti. Všetky životopisy so žiadosťami sú starostlivo posudzované avšak, kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.
Výberové konanie bude pozostávať z dvoch pohovorov. Prvý sa uskutoční v Banskej Bystrici v našej personálnej agentúre a druhý u nášho klienta so zástupcami spoločnosti.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Elektrotechnický priemysel
Našim klientom je dcérska firma medzinárodnej spoločnosti sídliacej v Nemecku, ktorá sa zaoberá už 20 rokov výrobou elektromotorov pre elektrické brány, tienidlá a markízy so sídlom v Banskej Bystrici.
Našim klientom je dcérska firma medzinárodnej spoločnosti sídliacej v Nemecku, ktorá sa zaoberá už 20 rokov výrobou elektromotorov pre elektrické brány, tienidlá a markízy so sídlom v Banskej Bystrici.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Vodičský preukaz
B
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
TRIGON Consulting s.r.o. je personálno-poradenská agentúra, ktorá pôsobí na slovenskom trhu už 20 rokov. Poskytujeme prvotriedne poradenské riešenia a služby pre spoločnosti najmä v oblasti vyhľadávania a výberu zamestnancov. Dokážeme spojiť kvalitných ľudí s kvalitnými firmami a pomáhame vytvárať dlhodobé partnerstvá. Sme tím profesionálov s ľudským prístupom a otvorenou komunikáciou. Spokojný klient je našim cieľom a vizitkou.
Pre viac informácií kliknite na: https://www.trigon-consulting.sk
Pre viac informácií kliknite na: https://www.trigon-consulting.sk
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 2242564
Dátum zverejnenia: 3.9.2015
2015-09-03
lokalita: okres Banská Bystrica Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Logistik, Obchodný referent, Referent odbytu Spoločnosť: TRIGON Consulting s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou | k spokojnosti