Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistentka predaja vozidiel BMW
TRIGON Consulting s.r.o.
Miesto práce
okres Banská Bystrica
okres Banská Bystrica
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
motivačné mzdové ohodnotenie
motivačné mzdové ohodnotenie
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ponúkame zaujímavú prácu pre šikovnú mladú kandidátku s reprezentatívnym vystupovaním na pozícii Asistentka predaja vozidiel BMW. Asistentka predaja u nášho klienta je súčasťou obchodného tímu a administratívne zabezpečuje chod showroomu a podporu predaja vozidiel BMW. Je to tímový hráč, ktorý rád komunikuje s ľuďmi, má administratívne zručnosti a nerobí mu problém mať prehľad a poriadok v záznamoch o predaji. Na tejto pozícii očakávame šikovnú kandidátku s vysokým pracovným nasadením.
Našim klientom je významný autorizovaný predajca nových aj jazdených vozidiel viacerých značiek, ktorý stabilne pôsobí v Banskobystrickom regióne už viac ako 13 rokov.
Na tejto pozícii sa od Vás bude očakávať:
• Zabezpečenie denného chodu showroomu BMW;
• Spracovanie reportov a podkladov pre hodnotenie výsledkov a aktivít predaja pre vedenie spoločnosti a import;
• Administratíva pri predaji, príprava poistných zmlúv, faktúr, pošty;
• Prezentácia nových vozidiel na predajni a pri prezentačných akciách;
• Telefonické overovanie spokojnosti zákazníkov;
• Reprezentatívne vystupovanie;
• Podieľanie sa na príprave a realizácii marketingových aktivít.
Do mladého tímu hľadáme človeka, ktorý:
• Je samostatný, reprezentatívny a chce sa realizovať v obchodnej firme;
• Má zodpovedný prístup k vedeniu administratívy;
• Rád komunikuje s ľuďmi;
• Vie pomôcť a byť oporou pre predajný tím;
• Hľadá stabilnú a perspektívnu prácu s možnosťou vlastnej realizácie;
• Má pozitívny vzťah k autám;
• Chce napredovať a učiť sa nové trendy.
Našim klientom je významný autorizovaný predajca nových aj jazdených vozidiel viacerých značiek, ktorý stabilne pôsobí v Banskobystrickom regióne už viac ako 13 rokov.
Na tejto pozícii sa od Vás bude očakávať:
• Zabezpečenie denného chodu showroomu BMW;
• Spracovanie reportov a podkladov pre hodnotenie výsledkov a aktivít predaja pre vedenie spoločnosti a import;
• Administratíva pri predaji, príprava poistných zmlúv, faktúr, pošty;
• Prezentácia nových vozidiel na predajni a pri prezentačných akciách;
• Telefonické overovanie spokojnosti zákazníkov;
• Reprezentatívne vystupovanie;
• Podieľanie sa na príprave a realizácii marketingových aktivít.
Do mladého tímu hľadáme človeka, ktorý:
• Je samostatný, reprezentatívny a chce sa realizovať v obchodnej firme;
• Má zodpovedný prístup k vedeniu administratívy;
• Rád komunikuje s ľuďmi;
• Vie pomôcť a byť oporou pre predajný tím;
• Hľadá stabilnú a perspektívnu prácu s možnosťou vlastnej realizácie;
• Má pozitívny vzťah k autám;
• Chce napredovať a učiť sa nové trendy.
Zamestnanecké výhody, benefity
Ponúkame:
• Prácu v stabilnej prosperujúcej a rastúcej spoločnosti s dlhoročnou tradíciou;
• Prácu pre prémiovú značku;
• Prepracovaný program školení pre profesionálny rozvoj;
• Jazykový kurz poskytovaný zamestnávateľom;
• Servis vlastných vozidiel vrátane náhradných dielov za zvýhodnených podmienok;
• Firemné teambuildingové akcie;
• Široký sociálny program |bohatý pitný režim, podpora pri založení rodiny,...|;
• Prácu v stabilnej prosperujúcej a rastúcej spoločnosti s dlhoročnou tradíciou;
• Prácu pre prémiovú značku;
• Prepracovaný program školení pre profesionálny rozvoj;
• Jazykový kurz poskytovaný zamestnávateľom;
• Servis vlastných vozidiel vrátane náhradných dielov za zvýhodnených podmienok;
• Firemné teambuildingové akcie;
• Široký sociálny program |bohatý pitný režim, podpora pri založení rodiny,...|;
Informácie o výberovom konaní
Ak máte záujem o túto pozíciu pošlite nám svoj životopis spolu s aktuálnou fotografiou.
Ďakujeme Vám, že sa uchádzate o zamestnanie prostredníctvom našej spoločnosti. Všetky životopisy so žiadosťami sú starostlivo posudzované avšak, kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.
Výberové konanie bude pozostávať z dvoch pohovorov. Prvý sa uskutoční v Banskej Bystrici v našej personálnej agentúre a druhý u nášho klienta so zástupcami spoločnosti.
Ďakujeme Vám, že sa uchádzate o zamestnanie prostredníctvom našej spoločnosti. Všetky životopisy so žiadosťami sú starostlivo posudzované avšak, kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.
Výberové konanie bude pozostávať z dvoch pohovorov. Prvý sa uskutoční v Banskej Bystrici v našej personálnej agentúre a druhý u nášho klienta so zástupcami spoločnosti.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Maloobchod
Našim klientom je významný autorizovaný predajca nových aj jazdených vozidiel viacerých značiek, ktorý stabilne pôsobí v Banskobystrickom regióne už viac ako 13 rokov.
Našim klientom je významný autorizovaný predajca nových aj jazdených vozidiel viacerých značiek, ktorý stabilne pôsobí v Banskobystrickom regióne už viac ako 13 rokov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
TRIGON Consulting s.r.o. je personálno-poradenská agentúra, ktorá pôsobí na slovenskom trhu už 20 rokov. Poskytujeme prvotriedne poradenské riešenia a služby pre spoločnosti najmä v oblasti vyhľadávania a výberu zamestnancov. Dokážeme spojiť kvalitných ľudí s kvalitnými firmami a pomáhame vytvárať dlhodobé partnerstvá. Sme tím profesionálov s ľudským prístupom a otvorenou komunikáciou. Spokojný klient je našim cieľom a vizitkou.
Pre viac informácií kliknite na: https://www.trigon-consulting.sk
Pre viac informácií kliknite na: https://www.trigon-consulting.sk
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 2161136
Dátum zverejnenia: 30.6.2015
2015-06-30
lokalita: okres Banská Bystrica Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Obchodný referent, Office manager, Sekretárka Spoločnosť: TRIGON Consulting s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: motivačné mzdové ohodnotenie