Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Obchodný reprezentant
TRIGON Consulting s.r.o.
Miesto práce
Banskobystrický kraj, okres Banská Bystrica
Banskobystrický kraj, okres Banská Bystrica
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Ihneď / dohodou
Ihneď / dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Nadpriemerný | Fix + variabilná zložka bez stropu
Nadpriemerný | Fix + variabilná zložka bez stropu
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho klienta, ktorým je úspešná slovenská spoločnosť pôsobiaca v IT segmente s atraktívnym produktom, hľadáme na pozíciu Obchodného reprezentanta šikovného obchodníka, ktorému sú blízke informačné technológie.
Činnosť Obchodného reprezentanta u nášho klienta je sústredená na aktívny obchod priamo u zákazníkov v rámci celej SR, región pôsobenia nie je nijako limitovaný. Zároveň sa podieľa na realizácii dohodnutých zákaziek v súčinnosti s ostatnými oddeleniami.
Typické úlohy:
• Predaj produktov a vlastných riešení spoločnosti;
• Aktívne vyhľadávanie a akvizícia nových zákazníkov;
• Komunikácia so zákazníkmi a riešenie ich požiadaviek;
• Príprava cenových ponúk a zmlúv, koordinovanie zákaziek.
Jedná sa o B2B obchod kde cieľovou skupinou sú firmy, mestá, obce, inštitúcie a organizácie. Produkt je žiadaný, pretože jeho používanie je určované zákonom.
Regionálne pôsobenie nie je vymedzené – je možné si zvoliť konkrétny región alebo segment zákazníkov, alebo pôsobiť celoplošne. Náš klient disponuje aj vlastnou databázou obchodných partnerov, ktorá je k dispozícii.
Aký je bežný týždeň obchodného reprezentanta u nášho klienta?
V pondelok je administratívny deň určený na porady a reporting. Ostatné dni sú je v réžii obchodného reprezentanta zamerané na vyhľadávanie zákazníkov, jednania, cenové ponuky, zmluvy a ostatnú obchodnú agendu a koordináciu činností u zákazníka.
K dispozícii sú vo firme produktoví manažéri, realizátori projektov, marketing, školitelia, administrátori a technici.
Činnosť Obchodného reprezentanta u nášho klienta je sústredená na aktívny obchod priamo u zákazníkov v rámci celej SR, región pôsobenia nie je nijako limitovaný. Zároveň sa podieľa na realizácii dohodnutých zákaziek v súčinnosti s ostatnými oddeleniami.
Typické úlohy:
• Predaj produktov a vlastných riešení spoločnosti;
• Aktívne vyhľadávanie a akvizícia nových zákazníkov;
• Komunikácia so zákazníkmi a riešenie ich požiadaviek;
• Príprava cenových ponúk a zmlúv, koordinovanie zákaziek.
Jedná sa o B2B obchod kde cieľovou skupinou sú firmy, mestá, obce, inštitúcie a organizácie. Produkt je žiadaný, pretože jeho používanie je určované zákonom.
Regionálne pôsobenie nie je vymedzené – je možné si zvoliť konkrétny región alebo segment zákazníkov, alebo pôsobiť celoplošne. Náš klient disponuje aj vlastnou databázou obchodných partnerov, ktorá je k dispozícii.
Aký je bežný týždeň obchodného reprezentanta u nášho klienta?
V pondelok je administratívny deň určený na porady a reporting. Ostatné dni sú je v réžii obchodného reprezentanta zamerané na vyhľadávanie zákazníkov, jednania, cenové ponuky, zmluvy a ostatnú obchodnú agendu a koordináciu činností u zákazníka.
K dispozícii sú vo firme produktoví manažéri, realizátori projektov, marketing, školitelia, administrátori a technici.
Zamestnanecké výhody, benefity
• Prácu v stabilnej a rozvíjajúcej sa slovenskej IT firme s 20 ročnou tradíciou;
• Zaujímavú prácu a styk s ľuďmi na rozhodujúcich pozíciách;
• Zaškolenie do produktov a pravidelné produktové vzdelávanie;
• Príjemné firemné priestory a dobrý kolektív;
• Prácu na trhu informačných technológií, najdynamickejšie rastúcom trhu;
• Veľmi dobré finančné ohodnotenie podľa zásluh bez obmedzenia veľkosti zárobku;
• Auto, mobil, notebook, pracovný stôl – štandardné vybavenie;
• Mnoho firemných teambuildingových aktivít a eventov.
• Zaujímavú prácu a styk s ľuďmi na rozhodujúcich pozíciách;
• Zaškolenie do produktov a pravidelné produktové vzdelávanie;
• Príjemné firemné priestory a dobrý kolektív;
• Prácu na trhu informačných technológií, najdynamickejšie rastúcom trhu;
• Veľmi dobré finančné ohodnotenie podľa zásluh bez obmedzenia veľkosti zárobku;
• Auto, mobil, notebook, pracovný stôl – štandardné vybavenie;
• Mnoho firemných teambuildingových aktivít a eventov.
Informácie o výberovom konaní
Ak máte záujem o túto pozíciu pošlite svoj životopis mailom na adresu [email protected] a do predmetu správy uveďte názov pozície, o ktorú sa uchádzate.
Ďakujeme Vám, že sa uchádzate o zamestnanie prostredníctvom našej spoločnosti. Všetky životopisy so žiadosťami sú starostlivo posudzované avšak, kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.
Výberové konanie bude pozostávať z dvoch pohovorov. Prvý sa uskutoční v Banskej Bystrici v našej personálnej agentúre a druhý u nášho klienta so zástupcami spoločnosti.
Ďakujeme Vám, že sa uchádzate o zamestnanie prostredníctvom našej spoločnosti. Všetky životopisy so žiadosťami sú starostlivo posudzované avšak, kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.
Výberové konanie bude pozostávať z dvoch pohovorov. Prvý sa uskutoční v Banskej Bystrici v našej personálnej agentúre a druhý u nášho klienta so zástupcami spoločnosti.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Informačné technológie
Významná slovenská spoločnosť pôsobiaca na trhu v IT segmente vyše 20 rokov zameriavajúca sa na IT bezpečnosť.
Významná slovenská spoločnosť pôsobiaca na trhu v IT segmente vyše 20 rokov zameriavajúca sa na IT bezpečnosť.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Hľadáme človeka, ktorý:
• Má skúsenosti na pozícii obchodníka / obchodného reprezentanta;
• Má chuť pracovať v stabilnej firme s kvalitným produktom;
• Je motivovaný výsledkami a zameraný na cieľ;
• Vie predávať a má ťah na bránu;
• Má prehľad v oblasti riešení IT, niečo viac ako len znalosť práce s PC;
• Je schopný zvládať krátkodobý neúspech.
• Má skúsenosti na pozícii obchodníka / obchodného reprezentanta;
• Má chuť pracovať v stabilnej firme s kvalitným produktom;
• Je motivovaný výsledkami a zameraný na cieľ;
• Vie predávať a má ťah na bránu;
• Má prehľad v oblasti riešení IT, niečo viac ako len znalosť práce s PC;
• Je schopný zvládať krátkodobý neúspech.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
TRIGON Consulting s.r.o. je personálno-poradenská agentúra, ktorá pôsobí na slovenskom trhu už 20 rokov. Poskytujeme prvotriedne poradenské riešenia a služby pre spoločnosti najmä v oblasti vyhľadávania a výberu zamestnancov. Dokážeme spojiť kvalitných ľudí s kvalitnými firmami a pomáhame vytvárať dlhodobé partnerstvá. Sme tím profesionálov s ľudským prístupom a otvorenou komunikáciou. Spokojný klient je našim cieľom a vizitkou.
Pre viac informácií kliknite na: https://www.trigon-consulting.sk
Pre viac informácií kliknite na: https://www.trigon-consulting.sk
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 2127848
Dátum zverejnenia: 3.6.2015
2015-06-03
lokalita: Banskobystrický kraj, okres Banská Bystrica Pozícia: Account manager, Obchodný manažér, Obchodný zástupca, Odborný predajca, Produktový manažér Spoločnosť: TRIGON Consulting s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Nadpriemerný | Fix + variabilná zložka bez stropu