Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Obchodný referent | Interný predajca | Account manager
TRIGON Consulting s.r.o.
Miesto práce
okres Banská Bystrica, okres Zvolen
okres Banská Bystrica, okres Zvolen
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
Motivujúce mzdové ohodnotenie
Motivujúce mzdové ohodnotenie
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho klienta hľadáme šikovného kandidáta na pozíciu Obchodný referent. Našim klientom je medzinárodná spoločnosť, ktorá obchoduje s hutným materiálom | nehrdzavejúce ocele a polotovary z hliníka|.
Obchodné činnosti sú zastrešované dvomi cestami, a to externou časťou, ktorú zabezpečuje obchodný zástupca priamo v teréne a internou starostlivosťou, ktorú vykonáva Obchodný referent. Tento je styčnou osobou medzi zákazníkom a spoločnosťou. Jeho úlohou je denná komunikácia so zákazníkmi, vybavovanie požiadaviek, spracovávanie ponúk a zabezpečovanie dodávky objednávky.
Bežné úlohy, ktoré Vás čakajú:
• vybavovanie dopytu, príprava cenových ponúk, spracovávanie objednávok
• starostlivosti o zákazníkov, budovanie a následné udržiavanie dobrých vzťahov
• aktívne vyhľadávanie nových príležitostí
• podpora predaja poskytovaním informácií o novinkách
• spracovanie dodacích dokladov a fakturácia
• koordinácia celého procesu vybavenia požiadavky: dopyt – ponuka – realizácia obchodu – dodanie zákazníkovi
• podpora činností obchodného zástupcu
Obchodné činnosti sú zastrešované dvomi cestami, a to externou časťou, ktorú zabezpečuje obchodný zástupca priamo v teréne a internou starostlivosťou, ktorú vykonáva Obchodný referent. Tento je styčnou osobou medzi zákazníkom a spoločnosťou. Jeho úlohou je denná komunikácia so zákazníkmi, vybavovanie požiadaviek, spracovávanie ponúk a zabezpečovanie dodávky objednávky.
Bežné úlohy, ktoré Vás čakajú:
• vybavovanie dopytu, príprava cenových ponúk, spracovávanie objednávok
• starostlivosti o zákazníkov, budovanie a následné udržiavanie dobrých vzťahov
• aktívne vyhľadávanie nových príležitostí
• podpora predaja poskytovaním informácií o novinkách
• spracovanie dodacích dokladov a fakturácia
• koordinácia celého procesu vybavenia požiadavky: dopyt – ponuka – realizácia obchodu – dodanie zákazníkovi
• podpora činností obchodného zástupcu
Zamestnanecké výhody, benefity
• zaujímavá práca v úspešnej nadnárodnej obchodnej spoločnosti
• veľký priestor realiovať vlastné nápady a podnety
• motivujúce finančné ohodnotenie
• príjemné prostredie a dobrý vzájomne podporujúci sa kolektív
• profesionálna podpora vedenia
• veľký priestor realiovať vlastné nápady a podnety
• motivujúce finančné ohodnotenie
• príjemné prostredie a dobrý vzájomne podporujúci sa kolektív
• profesionálna podpora vedenia
Informácie o výberovom konaní
Ak máte záujem o túto pozíciu pošlite svoj životopis. Všetky poslané žiadosti starostlivo posúdime. Tešíme sa na stretnutie na osobnom pohovore.
Výberové konanie bude pozostávať z predselekcie a následných dvoch pohovorov. Prvý sa uskutoční so zástupcom personálnej agentúry a druhý u nášho klienta so zástupcami spoločnosti.
Výberové konanie bude pozostávať z predselekcie a následných dvoch pohovorov. Prvý sa uskutoční so zástupcom personálnej agentúry a druhý u nášho klienta so zástupcami spoločnosti.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Veľkoobchod
Našim klientom je úspešná medzinárodná obchodná spoločnosť, ktorá obchoduje s hutným materiálom | nehrdzavejúce ocele a polotovary z hliníka|.
Našim klientom je úspešná medzinárodná obchodná spoločnosť, ktorá obchoduje s hutným materiálom | nehrdzavejúce ocele a polotovary z hliníka|.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Hľadáme človeka, ktorý:
• chce pracovať v obchodnej nadnárodnej spoločnosti
• hľadá stabilnú a perspektívnu prácu v dobrom kolektíve
• preferuje tvorivú a rôznorodú prácu
• má skúsenosti v obchodnej činnosti | veľká výhoda |
• vie využiť príležitosti a uzatvoriť obchod
• je komunikatívny, tvorivý a samostatný
• chce pracovať v obchodnej nadnárodnej spoločnosti
• hľadá stabilnú a perspektívnu prácu v dobrom kolektíve
• preferuje tvorivú a rôznorodú prácu
• má skúsenosti v obchodnej činnosti | veľká výhoda |
• vie využiť príležitosti a uzatvoriť obchod
• je komunikatívny, tvorivý a samostatný
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
TRIGON Consulting s.r.o. je personálno-poradenská agentúra, ktorá pôsobí na slovenskom trhu už 20 rokov. Poskytujeme prvotriedne poradenské riešenia a služby pre spoločnosti najmä v oblasti vyhľadávania a výberu zamestnancov. Dokážeme spojiť kvalitných ľudí s kvalitnými firmami a pomáhame vytvárať dlhodobé partnerstvá. Sme tím profesionálov s ľudským prístupom a otvorenou komunikáciou. Spokojný klient je našim cieľom a vizitkou.
Pre viac informácií kliknite na: https://www.trigon-consulting.sk
Pre viac informácií kliknite na: https://www.trigon-consulting.sk
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 2064218
Dátum zverejnenia: 27.3.2015
2015-03-27
lokalita: okres Banská Bystrica, okres Zvolen Pozícia: Account manager, Obchodný referent, Obchodný zástupca, Odborný predajca, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: TRIGON Consulting s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Motivujúce mzdové ohodnotenie