Obchodný reprezentant (IT)

TRIGON Consulting s.r.o.

Miesto práce
Banská Bystrica, Banskobystrický kraj, Žilinský kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Ihneď / dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Nadpriemerný | Fix + variabilná zložka bez stropu

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre nášho klienta, ktorým je slovenská spoločnosť pôsobiaca v IT segmente hľadáme na pozíciu Obchodného reprezentanta šikovného obchodníka, ktorý vie jednať s ľuďmi a sú mu blízke informačné technológie.

Náš klient sídli v Banskej Bystrici, avšak región pôsobenia OR nie je nijako limitovaný. Je možné pracovať čiastočne z domu, je však potrebná aj prítomnosť vo firme pri reportingu a súčinnosti s inými oddeleniami.

Typické úlohy:
• Aktívne vyhľadávanie zákazníkov a umiestňovanie produktov spoločnosti u nich,
• komunikácia so zákazníkmi,
• plánovanie stretnutí, organizovanie svojho prac. času, vedenie rokovaní,
• príprava cenových ponúk a zmlúv, koordinovanie činností u zákazníka,
• vedenie obchodnej agendy, reportovanie.

Jedná sa o B2B obchod kde cieľovou skupinou sú firmy, mestá, obce, inštitúcie a organizácie. Produkt je žiadaný, pretože jeho používanie je určované zákonom. Niektoré z produktov sú predávané aj opakovane z čoho plynú OR opakované provízie.

Regionálne pôsobenie nie je vymedzené – je možné si zvoliť konkrétny región alebo segment zákazníkov, alebo pôsobiť celoplošne. Náš klient disponuje databázou neaktívnych klientov, od ktorej sa dá odpichnúť.

Aký je bežný týždeň obchodného reprezentanta?
V pondelok je administratívny deň určený na porady a reporting, čo sa odohralo v minulom týždni a aký je plán na stávajúci týždeň a ďalšie obdobie. Utorok až piatok je v réžii obchodného reprezentanta. Vyhľadávanie zákazníkov, dohadovanie stretnutí, jednania, cenové ponuky, zmluvy a ostatná obchodná agenda, koordinácia činností u zákazníka.

K dispozícii sú vo firme produktoví manažéri, realizátori projektov, marketing, školitelia, administrátori a technici. Pre generovanie a archiváciu obchodnej agendy je k dispozícii asistentka obchodu.

Zamestnanecké výhody, benefity

• Práca v stabilnej a rozvíjajúcej sa slovenskej IT firme s 20 ročnou tradíciou
• zaujímavú prácu a styk s ľuďmi v rozhodujúcich pozíciách
• Zaškolenie do produktov a pravidelné produktové vzdelávanie
• príjemné firemné priestory a dobrý kolektív
• prácu vo firme s 20 ročnou tradíciou a širokými referenciami
• prácu na trhu informačných technológií, najdynamickejšie rastúcom trhu
• Veľmi dobré finančné ohodnotenie podľa zásluh bez obmedzenia veľkosti zárobku
• postavenie vo firme na úrovni živiteľa rodiny
• auto, mobil, notebook, pracovný stôl – štandardné vybavenie
• auto aj na súkromné účely
• mnoho firemných teambuildingových aktivít a eventov
• Plat zložený z fixnej a variabilnej zložky – kde variabilná zložka nie je nijako zhora obmedzená

Informácie o výberovom konaní

Ak máte záujem o túto pozíciu pošlite svoj životopis mailom na adresu [email protected] a do predmetu správy uveďte názov pozície, o ktorú sa uchádzate.

Ďakujeme Vám, že sa uchádzate o zamestnanie prostredníctvom našej spoločnosti. Všetky životopisy so žiadosťami sú starostlivo posudzované avšak, kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.

Výberové konanie bude pozostávať z dvoch pohovorov. Prvý sa uskutoční v Banskej Bystrici v našej personálnej agentúre a druhý u nášho klienta so zástupcami spoločnosti.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Informačné technológie

Významná slovenská spoločnosť pôsobiaca na trhu v IT segmente vyše 20 rokov zameriavajúca sa na IT bezpečnosť.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Hľadáme človeka, ktorý:

• má skúsenosti na pozícii obchodníka / obchodného reprezentanta
• má rozvinuté obchodné a komunikačné zručnosti
• má chuť pracovať v stabilnej firme s kvalitným produktom
• je motivovaný výsledkami a zameraný na cieľ
• vie predávať a má ťah na bránu
• chce si svojou prácou zarobiť značne nadpriemerné ohodnotenie
• má konštruktívny prístup
• má pozitívny vzťah k šoférovaniu a primeraná prax v tomto smere
• má znalosť AJ na úrovni technickej angličtiny
• má prehľad v oblasti IT, niečo viac ako len znalosť práce s PC
• má komunikáciu a vystupovanie na úrovni vzdelaného a rozhľadeného človeka
• je zodpovedný a schopný plánovať a organizovať svoj pracovný čas
• je schopný zvládať vysoké pracovné nasadenie
• je schopný zvládať krátkodobý neúspech

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

TRIGON Consulting s.r.o. je personálno-poradenská agentúra, ktorá pôsobí na slovenskom trhu už 20 rokov. Poskytujeme prvotriedne poradenské riešenia a služby pre spoločnosti najmä v oblasti vyhľadávania a výberu zamestnancov. Dokážeme spojiť kvalitných ľudí s kvalitnými firmami a pomáhame vytvárať dlhodobé partnerstvá. Sme tím profesionálov s ľudským prístupom a otvorenou komunikáciou. Spokojný klient je našim cieľom a vizitkou.
Pre viac informácií kliknite na: https://www.trigon-consulting.sk

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov
ID: 1930656  Dátum zverejnenia: 17.11.2014  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Nadpriemerný | Fix + variabilná zložka bez stropu