Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Obchodný reprezentant IT pre stredné Slovensko
TRIGON Consulting s.r.o.
Miesto práce
Banská Bystrica, Banskobystrický kraj, Žilinský kraj
Banská Bystrica, Banskobystrický kraj, Žilinský kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Ihneď / dohodou
Ihneď / dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Nadpriemerné finančné ohodnotenie | Fix + variabilná zložka
Nadpriemerné finančné ohodnotenie | Fix + variabilná zložka
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho klienta hľadáme na pozíciu Obchodného reprezentanta šikovného obchodníka, ktorý vie jednať s ľuďmi a sú mu blízke informačné technológie.
Náš klient sídli v Banskej Bystrici, avšak región pôsobenia OR nie je nijako limitovaný. Je možné pracovať čiastočne z domu, je však potrebná aj prítomnosť vo firme pri reportingu a súčinnosti s inými oddeleniami.
Náplň práce: Aktívne vyhľadávanie zákazníkov a umiestňovanie produktov spoločnosti u nich, komunikácia so zákazníkmi, plánovanie stretnutí, organizovanie svojho prac. času, vedenie rokovaní, príprava cenových ponúk a zmlúv, koordinovanie činností u zákazníka, vedenie obchodnej agendy, reportovanie.
Produktom sú softwarové bezpečnostné produkty a služby v oblasti IT bezpečnosti pre firmy, organizácie, inštitúcie ako aj mestá, obce a štátnu a verejnú správu. Niektoré produkty sú predávané jednorázovo a iné opakovane (z čoho plynú obchodnému reprezentantovi taktiež provízie).
Regionálne pôsobenie nie je vymedzené – je možné si zvoliť konkrétny región alebo segment zákazníkov, alebo pôsobiť celoplošne. Náš klient disponuje databázou neaktívnych klientov, od ktorej sa dá odpichnúť.
Aký je bežný týždeň obchodného reprezentanta?
V pondelok je administratívny deň určený na porady a reporting, čo sa odohralo v minulom týždni a aký je plán na stávajúci týždeň a ďalšie obdobie.
Utorok až piatok je v réžii obchodného reprezentanta. Vyhľadávanie zákazníkov, dohadovanie stretnutí, jednania, cenové ponuky, zmluvy a ostatná obchodná agenda, koordinácia činností u zákazníka.
K dispozícii sú vo firme produktoví manažéri, realizátori projektov, marketing, školitelia, administrátori a technici. Pre generovanie a archiváciu obchodnej agendy je k dispozícii asistentka obchodu.
Náš klient sídli v Banskej Bystrici, avšak región pôsobenia OR nie je nijako limitovaný. Je možné pracovať čiastočne z domu, je však potrebná aj prítomnosť vo firme pri reportingu a súčinnosti s inými oddeleniami.
Náplň práce: Aktívne vyhľadávanie zákazníkov a umiestňovanie produktov spoločnosti u nich, komunikácia so zákazníkmi, plánovanie stretnutí, organizovanie svojho prac. času, vedenie rokovaní, príprava cenových ponúk a zmlúv, koordinovanie činností u zákazníka, vedenie obchodnej agendy, reportovanie.
Produktom sú softwarové bezpečnostné produkty a služby v oblasti IT bezpečnosti pre firmy, organizácie, inštitúcie ako aj mestá, obce a štátnu a verejnú správu. Niektoré produkty sú predávané jednorázovo a iné opakovane (z čoho plynú obchodnému reprezentantovi taktiež provízie).
Regionálne pôsobenie nie je vymedzené – je možné si zvoliť konkrétny región alebo segment zákazníkov, alebo pôsobiť celoplošne. Náš klient disponuje databázou neaktívnych klientov, od ktorej sa dá odpichnúť.
Aký je bežný týždeň obchodného reprezentanta?
V pondelok je administratívny deň určený na porady a reporting, čo sa odohralo v minulom týždni a aký je plán na stávajúci týždeň a ďalšie obdobie.
Utorok až piatok je v réžii obchodného reprezentanta. Vyhľadávanie zákazníkov, dohadovanie stretnutí, jednania, cenové ponuky, zmluvy a ostatná obchodná agenda, koordinácia činností u zákazníka.
K dispozícii sú vo firme produktoví manažéri, realizátori projektov, marketing, školitelia, administrátori a technici. Pre generovanie a archiváciu obchodnej agendy je k dispozícii asistentka obchodu.
Zamestnanecké výhody, benefity
• Práca v stabilnej a rozvíjajúcej sa slovenskej IT firme s 20 ročnou tradíciou
• zaujímavú prácu a styk s ľuďmi v rozhodujúcich pozíciách
• Zaškolenie do produktov a pravidelné produktové vzdelávanie
• príjemné firemné priestory a dobrý kolektív
• prácu vo firme s 20 ročnou tradíciou a širokými referenciami
• prácu na trhu informačných technológií, najdynamickejšie rastúcom trhu
• Veľmi dobré finančné ohodnotenie podľa zásluh bez obmedzenia veľkosti zárobku
• postavenie vo firme na úrovni živiteľa rodiny
• auto, mobil, notebook, pracovný stôl – štandardné vybavenie
• auto aj na súkromné účely
• mnoho firemných teambuildingových aktivít a eventov
• Plat zložený z fixnej a variabilnej zložky – kde variabilná zložka nie je nijako zhora obmedzená
• zaujímavú prácu a styk s ľuďmi v rozhodujúcich pozíciách
• Zaškolenie do produktov a pravidelné produktové vzdelávanie
• príjemné firemné priestory a dobrý kolektív
• prácu vo firme s 20 ročnou tradíciou a širokými referenciami
• prácu na trhu informačných technológií, najdynamickejšie rastúcom trhu
• Veľmi dobré finančné ohodnotenie podľa zásluh bez obmedzenia veľkosti zárobku
• postavenie vo firme na úrovni živiteľa rodiny
• auto, mobil, notebook, pracovný stôl – štandardné vybavenie
• auto aj na súkromné účely
• mnoho firemných teambuildingových aktivít a eventov
• Plat zložený z fixnej a variabilnej zložky – kde variabilná zložka nie je nijako zhora obmedzená
Informácie o výberovom konaní
Ak máte záujem o túto pozíciu pošlite svoj životopis mailom na adresu [email protected] a do predmetu správy uveďte názov pozície, o ktorú sa uchádzate.
Ďakujeme Vám, že sa uchádzate o zamestnanie prostredníctvom našej spoločnosti. Všetky životopisy so žiadosťami sú starostlivo posudzované avšak, kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.
Výberové konanie bude pozostávať z dvoch pohovorov. Prvý sa uskutoční v Banskej Bystrici v našej personálnej agentúre a druhý u nášho klienta so zástupcami spoločnosti.
Ďakujeme Vám, že sa uchádzate o zamestnanie prostredníctvom našej spoločnosti. Všetky životopisy so žiadosťami sú starostlivo posudzované avšak, kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.
Výberové konanie bude pozostávať z dvoch pohovorov. Prvý sa uskutoční v Banskej Bystrici v našej personálnej agentúre a druhý u nášho klienta so zástupcami spoločnosti.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Informačné technológie
Významná slovenská spoločnosť pôsobiaca na trhu v IT segmente vyše 20 rokov zameriavajúca sa na IT bezpečnosť.
Významná slovenská spoločnosť pôsobiaca na trhu v IT segmente vyše 20 rokov zameriavajúca sa na IT bezpečnosť.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Hľadáme človeka, ktorý:
• má skúsenosti na pozícii obchodníka / obchodného reprezentanta
• má rozvinuté obchodné a komunikačné zručnosti
• má chuť pracovať v stabilnej firme s kvalitným produktom
• je motivovaný výsledkami a zameraný na cieľ
• vie predávať a má ťah na bránu
• chce si svojou prácou zarobiť značne nadpriemerné ohodnotenie
• má konštruktívny prístup
• má pozitívny vzťah k šoférovaniu a primeraná prax v tomto smere
• má znalosť AJ na úrovni technickej angličtiny
• má prehľad v oblasti IT, niečo viac ako len znalosť práce s PC
• má komunikáciu a vystupovanie na úrovni vzdelaného a rozhľadeného človeka
• je zodpovedný a schopný plánovať a organizovať svoj pracovný čas
• je schopný zvládať vysoké pracovné nasadenie
• je schopný zvládať krátkodobý neúspech
• má skúsenosti na pozícii obchodníka / obchodného reprezentanta
• má rozvinuté obchodné a komunikačné zručnosti
• má chuť pracovať v stabilnej firme s kvalitným produktom
• je motivovaný výsledkami a zameraný na cieľ
• vie predávať a má ťah na bránu
• chce si svojou prácou zarobiť značne nadpriemerné ohodnotenie
• má konštruktívny prístup
• má pozitívny vzťah k šoférovaniu a primeraná prax v tomto smere
• má znalosť AJ na úrovni technickej angličtiny
• má prehľad v oblasti IT, niečo viac ako len znalosť práce s PC
• má komunikáciu a vystupovanie na úrovni vzdelaného a rozhľadeného človeka
• je zodpovedný a schopný plánovať a organizovať svoj pracovný čas
• je schopný zvládať vysoké pracovné nasadenie
• je schopný zvládať krátkodobý neúspech
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
TRIGON Consulting s.r.o. je personálno-poradenská agentúra, ktorá pôsobí na slovenskom trhu už 20 rokov. Poskytujeme prvotriedne poradenské riešenia a služby pre spoločnosti najmä v oblasti vyhľadávania a výberu zamestnancov. Dokážeme spojiť kvalitných ľudí s kvalitnými firmami a pomáhame vytvárať dlhodobé partnerstvá. Sme tím profesionálov s ľudským prístupom a otvorenou komunikáciou. Spokojný klient je našim cieľom a vizitkou.
Pre viac informácií kliknite na: https://www.trigon-consulting.sk
Pre viac informácií kliknite na: https://www.trigon-consulting.sk
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 1922271
Dátum zverejnenia: 7.11.2014
2014-11-07
lokalita: Banská Bystrica, Banskobystrický kraj, Žilinský kraj Pozícia: Account manager, Obchodný zástupca, Odborný predajca, Produktový manažér Spoločnosť: TRIGON Consulting s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Nadpriemerné finančné ohodnotenie | Fix + variabilná zložka